Ανακάλυψε τις κρυμμένες δυνατότητες σου στα Μαθηματικά και στη Φυσική!
💡 Σίγουρα σαν μαθητής είτε παλεύεις να κατανοήσεις, είτε ψάχνεις το κάτι παραπάνω για να είσαι πάντα ένα βήμα μπροστά από τους υπόλοιπους.
Με πάνω από 10 χρόνια εμπειρία και συνεργασία με περισσότερους από 300 μαθητές πανελληνίως είμαι εδώ για να πετύχουμε μαζι!
🎓 Γιατί όμως να με διαλέξεις?
✅Σπουδές: Integrated Master στα Εφαρμοσμένα Μαθηματικά και Master στην Τεχνητή Νοημοσύνη.
✅Διδασκαλία: Ραμμένα μαθήματα πάνω σου είτε 1-1 είτε σε group με ανταγωνιστικές τιμές.
✅Κατανόηση και Υποστήριξη: Πέρα από την διδασκαλία, προσφέρω δωρεάν mentorship για μεγαλύτερη προσωπική ανάπτυξη αλλά και ακαδημαική αυτοπεποίθηση.
📈 Τι θα κερδίσεις:
✅Απλουστευμένες επεξηγήσεις και αποτελεσματική μέθοδο για επίλυση προβλημάτων.
✅Κατακόρυφη άνοδος της βαθμολογίας αλλά και βαθιά κατανόηση στα Μαθηματικά και την Φυσική.
✅Προσωπική εσωτερική ανάπτυξη λόγω υποστήριξης και coaching από εμένα προσωπικά για ζητήματα που σε απασχολούν στο σχολείο αλλά και στην φοιτητική σου ζωή.
🔝 Γίνε άμεσα μέλος της ομάδας των επιτυχημένων μαθητών μου και κατάκτησε τις δικές σου προκλήσεις με ευκολία, μην χάσεις την ευκαιρία να ανακαλύψεις την καλύτερη εκδοχή του εαυτού σου!
🔹 Η προτίμηση στο πρόσωπο μου αλλά και στις υπηρεσίες που προσφέρω σαν καθηγητής ιδιαίτερων μαθημάτων, αντικατοπτρίζει την εμπιστοσύνη του γονέα ή του φοιτητή.
🔹 Παράλληλα, σηματοδοτεί την επένδυση χρόνου αλλά και χρήματος κάτι που μου δημιουργεί ένα έντονο αίσθημα ευθύνης αλλά και υποχρέωσης απέναντι τους να είμαι συνεπής, αποδοτικός, μεταδοτικός αλλά και προετοιμασμένος για κάθε δυσκολία που μπορεί να προκύψει στο πλαίσιο ενός πολύ όμορφου ταξιδιού προς την γνώση.
🔹 Με το αβαντάζ της εμπειρίας πάνω στο αντικείμενο για πάνω από 1 δεκαετία αλλά και την συνεργασία μου με εκατοντάδες πλέον παιδιά και ενήλικες , είμαι καθ'όλα πεπεισμένος ότι μπορώ να προσφέρω αξία αλλά και πολύτιμη υποστήριξη για όποιον επιλέξει τις υπηρεσίες μου.
➡️10 ετής εμπειρία στην Διδασκαλία Ιδιαίτερων μαθημάτων κυρίως Μαθηματικών αλλά και Φυσικής.
➡️ Συμμετοχή σε συνέδρια Μαθηματικής Εταιρίας και σχολιαστής θεμάτων Πανελλαδικών Εξετέσεων για ΓΕΛ και ΕΠΑΛ στα Μαθηματικά.
➡️ Ενασχόληση με έρευνα πάνω στις νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση κάτι το οποίο υποστήριξα και με τις σπουδές μου (master) πάνω στον τομέα της Τεχνητής Νοημοσύνης.
➡️ Υπήρξα Καθηγητής και Συντονιστής ομάδων παιδιών σε μεγάλους Φροντιστηριακούς ομίλους.
➡️Υπήρξα στέλεχος πολυεθνικούς Ναυτιλιακής εταιρίας στον τομέα των logistics αλλά και της οργάνωσης στατιστικών δεδομένων ανάλυσης για δεξαμενόπλοια και φορτηγά πλοία.
Για να είμαι ειλικρινής δεν επέλεξα την διδασκαλία, αντίθετα θα έλεγα ότι με επέλεξε εκείνη από ήδη την μικρή σχολική μου ηλικία.
Πάντα μου άρεσε να ξεχωρίζω στην τάξη κάτι που ενέπνεε τους συμμαθητές μου, και έπειτα σιγά σιγά ξεκίνησα αφιλοκερδώς φυσικά να τους βοηθάω στα θετικά μαθήματα με απορίες που είχαν με στόχο φυσικά να κατανοήσουν έννοιες αλλά και να βελτιώσουν τους βαθμούς τους.
Έκτοτε ένιωσα ότι η διδασκαλία είναι αυτό που πρέπει να επιδιώξω μετέπειτα στη ζωή μου.Και δίχως να χάσω καθόλου χρόνο εισάχθηκα στο ΕΜΠ και ξεκίνησα την ίδια χρονία να γνωρίζω παιδιά που ήθελαν βοήθεια αλλά και κάποιον να τους βοηθήσει να αλλάξουν τον τρόπο που βλέπουν κυριώς τα Μαθηματικά.
Τέλος τα χρόνια φυσικά πέρασαν και δίχως ποτέ να κουράζομαι συνεχίζω ακάθεκτος το έργο μου καθώς πιστεύω πραγματικά στη ρητό οτι : " Βρες αυτό που σου αρέσει στη ζωή και δεν θα χρειαστεί να ξαναδουλέψεις ποτέ ούτε 1 μέρα έκτοτε. "
Έπειτα από την συναναστροφή μου με εκατοντάδες πλέον παιδιά θεωρώ ήδη ότι από το πρώτο μισάωρο συζήτησης μαζί του είναι ολοφάνερο που δυσκολεύονται , πως σκέφτονται αλλά και αντιλαμβάνονται τα Μαθηματικά αλλά και την Φυσική.
Το ίδιο μοτίβο επαναλαμβάνεται πάντα. Όλες οι απόρίες και τα κενά σε αυτά τα μαθήματα προέρχεται στο 90% των παιδιών λόγο του ότι ποτέ δεν έδειξαν προσοχή και ενδιαφέρον στην τάξη επειδή δεν είχαν την τύχη να συναντήσουν έναν καθηγητή που να τους εμπνεύσει και να τον συμπαθήσουν πραγματικά.
Δίχως αυτό το πλαίσιο καθηγητή-μαθητή ποτέ δεν μπορούν να μπουν γερά θεμέλια έτσι ώστε ο μαθητής να αποκτήσει πραγματικό ενδιαφέρον και να αρχίσει να μαθαίνει πραγματικά αλλά και να διατυπώνει απορίες.