Ο Online Καθηγητής Μαθηματικών που θα Αλλάξει τον Τρόπο που Βλέπεις τα Μαθηματικά.
Αν ψάχνεις απλά για έναν καθηγητή μαθηματικών, είσαι στο λάθος προφίλ.
Αν όμως αναζητάς αποτελέσματα, μεταμόρφωση και μια εμπειρία διδασκαλίας επιπέδου υψηλής τεχνολογίας, τότε είσαι στο σωστό σημείο. Είμαι ο Διονύσης Σταματελάτος και εδώ και πάνω από 10 χρόνια βοηθάω μαθητές να ξεπεράσουν τις προσδοκίες τους και να χτίσουν ένα πραγματικά ισχυρό μαθηματικό υπόβαθρο – ανεξαρτήτως του σημείου εκκίνησης.
Τι προσφέρω:
- Άρτια διδασκαλία σε Άλγεβρα, Ανάλυση, Στατιστική.
- Μαθήματα αποκλειστικά online – με διαδραστικό πίνακα, εξελιγμένα εργαλεία και τεχνητή νοημοσύνη.
- Coaching – όχι απλά διδασκαλία. Σου δείχνω τον δρόμο, σου δίνω κίνητρο και σε ανεβάζω επίπεδο.
- Εξειδικευμένη προετοιμασία για Πανελλήνιες, IB και πανεπιστημιακά courses.
- Πραγματικά παραδείγματα μαθητών που ξεκίνησαν από χαμηλό επίπεδο και αρίστευσαν.
Η φιλοσοφία μου:
Αυτό που κάνω, δεν είναι απλά μάθημα. Είναι συνεργασία, ανάπτυξη, απογείωση. Δεν σε αφήνω ποτέ να χαθείς. Είμαι εκεί σε κάθε απορία, σε κάθε αμφιβολία, σε κάθε στόχο. Γιατί η επιτυχία σου είναι και δική μου.
Αν νιώθεις έτοιμος να δουλέψεις σοβαρά, να ξεφύγεις από τη μετριότητα και να δεις τι πραγματικά μπορείς να πετύχεις, τότε κλείσε το πρώτο μας μάθημα.
Δεν υπόσχομαι εύκολες λύσεις. Υπόσχομαι όμως το καλύτερο μάθημα που θα κάνεις ποτέ.
Υπάρχουν πολλοί καθηγητές που γνωρίζουν μαθηματικά. Υπάρχουν λιγότεροι που μπορούν να τα διδάξουν σωστά. Και υπάρχουν ελάχιστοι που μπορούν να τα κάνουν κατανοητά, ζωντανά και χρήσιμα για τον κάθε μαθητή, εκεί που βρίσκεται.
Εγώ ανήκω στην τρίτη κατηγορία.
Η διδασκαλία μου δεν περιορίζεται σε «μεταφορά πληροφορίας». Προσφέρω μια ολιστική μαθησιακή εμπειρία βασισμένη σε:
- Προσωπική παρακολούθηση και εξέλιξη κάθε μαθητή.
- Συνεχή αξιολόγηση και προσαρμογή της μεθόδου διδασκαλίας.
- Ενεργό coaching — για ενίσχυση αυτοπεποίθησης, πειθαρχίας και στρατηγικής σκέψης.
- Χρήση προηγμένων εργαλείων (διαδραστικός πίνακας, τεχνητή νοημοσύνη, προσομοιώσεις εξετάσεων).
- Στοχευμένη προετοιμασία για IB, Πανελλήνιες, πανεπιστημιακά courses, ή για ανθρώπους που επιστρέφουν στα μαθηματικά μετά από χρόνια.
Δεν υπόσχομαι ότι θα είναι εύκολο. Αλλά υπόσχομαι ότι αν έχεις όρεξη να προσπαθήσεις, θα σου δείξω πώς να φτάσεις εκεί που δεν πίστευες ότι μπορείς.
- 2015-2016 : Θέση Εργασίας : Purchaser – Τμήμα Προμηθειών (Tsakos Shipping Company) - ΑΘΗΝΑ.
Κατά τη διάρκεια της θητείας μου στην Tsakos Shipping Company, εργάστηκα ως Purchaser στο Τμήμα Προμηθειών, όπου ανέλαβα κρίσιμες αρμοδιότητες που σχετίζονταν με την προμήθεια και τη διαχείριση υλικών για τον στόλο της εταιρείας.
- 2016-2018 : Θέση Εργασίας : Καθηγητής Μαθηματικών – Φροντιστήρια Μέσης Εκπαίδευσης - ΑΘΗΝΑ.
Ως καθηγητής μαθηματικών σε μεγάλα φροντιστήρια της Αθήνας, είχα την τιμή να διδάξω και να καθοδηγήσω μαθητές Γυμνασίου & Λυκείου, βοηθώντας τους να αποκτήσουν αυτοπεποίθηση στα μαθηματικά και να διαπρέψουν στις εξετάσεις τους, τόσο σε ενδοσχολικό επίπεδο όσο και στις Πανελλαδικές Εξετάσεις.
- 2018 - 2025 : Θέση Εργασίας : Ιδιοκτήτης Ατομικής Επιχείρησης – Online Μαθήματα Μαθηματικών.
Από το 2018, ακολουθώ την πιο συναρπαστική επαγγελματική πορεία της ζωής μου: την παροχή διαδικτυακών μαθημάτων μαθηματικών ως freelancer, μέσω της ατομικής μου επιχείρησης.
Θα μπορούσα να ακολουθήσω μια καριέρα στην επιστήμη, στην τεχνολογία, στην τεχνητή νοημοσύνη.
Και πράγματι, το υπόβαθρό μου με οδήγησε εκεί: σπουδές στα Εφαρμοσμένα Μαθηματικά, Master στην Τεχνητή Νοημοσύνη, ενασχόληση με τη σύγχρονη εκπαίδευση.
Αλλά η καρδιά μου ήταν αλλού από την αρχή.
Από μαθητής ακόμα, ένιωθα πως ήθελα να εξηγώ. Όχι για να δείξω ότι ξέρω, αλλά γιατί με γέμιζε η στιγμή που κάποιος έλεγε «Α! Το κατάλαβα!». Ξεκίνησα διδάσκοντας δωρεάν συμμαθητές μου που δεν τα κατάφερναν και θυμάμαι ακόμα πώς ένιωθα όταν ανέβαιναν βαθμολογικά και άλλαζε η σχέση τους με τα μαθηματικά.
Η διδασκαλία δεν είναι «επάγγελμα» για μένα. Είναι στάση ζωής. Είναι ένας τρόπος να βοηθάς τον άλλον να βρει τις δυνατότητές του. Και να του δείχνεις ότι τα όριά του είναι πολύ πιο πέρα απ’ όσο νόμιζε.
Κάθε μαθητής είναι ένα μοναδικό σύμπαν. Δεν υπάρχει μία μέθοδος που δουλεύει για όλους — και αυτό είναι το πρώτο πράγμα που κατανοώ πριν αρχίσει οποιοδήποτε μάθημα.
Αυτό που κάνω είναι να ακούσω, να παρατηρήσω και να αφουγκραστώ. Στα πρώτα λεπτά του πρώτου μας μαθήματος, αξιολογώ:
- Τον τρόπο σκέψης του μαθητή (συμβολικός, γεωμετρικός, αριθμητικός κ.ά.)
- Το επίπεδο άνεσης με την ύλη, αλλά και με τον ίδιο τον εαυτό
- Το αν φοβάται τα μαθηματικά, αν τα αποφεύγει ή αν τα αγαπά αλλά δεν τα καταλαβαίνει ακόμα
- Το πώς μαθαίνει καλύτερα (οπτικά, παραδείγματα, ασκήσεις, θεωρία κ.λπ.)
- Τους στόχους του: Πανελλήνιες; Εξωτερικό; Πτυχίο; Εσωτερική προσωπική πρόοδος;
Από εκεί και πέρα, φτιάχνω πλήρως εξατομικευμένο πλάνο — όχι ένα πλάνο ύλης, αλλά ένα πλάνο εξέλιξης του ανθρώπου που έχω απέναντί μου.
Δεν υπάρχει copy-paste διδασκαλία. Υπάρχει μόνο διάγνωση, κατανόηση, και έπειτα χτίσιμο εμπιστοσύνης και γνώσης.