Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
έως 40 ετών
Ισπανική γλώσσα και πολιτισμός Ιβηρικής & Λατινικής Αμερικής
Πτυχία
Universidad Internacional Menéndez Pelayo, Santander, España
Πτυχίο - Ισπανική γλώσσα και πολιτισμός Ιβηρικής & Λατινικής Αμερικής 1991 Επαληθευμένο
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Πιστοποίηση - Διδασκαλία πορτογαλικής γλώσσας 1994 Επαληθευμένο
Instituto Cervantes, Universidad de Salamanca, Universidad Autónoma de México, Universidad Nacional de Buenos Aires Argentina
Σεμινάριο - Μεθοδολογία διδασκαλίας και εξέτασης SIELE τηε ισπανικής γλώσσας 2022 Επαληθευμένο
Διπλωματικό Σώμα: Πρεσβεία Δημοκρατίας του Μεξικού στην Αθήνα
Πιστοποίηση - Συστατική επιστολή ως γνώστη της ισπανικής γλώσσας 1992 Επαληθευμένο
Σύλλογος Καθηγητών Γερμανικής Γλώσσας
Πιστοποίηση - Μεθοδολογία διδασκαλίας της γερμανικής ως ξένης γλώσσας & συμμετοχή σε επιστημονική ημερίδα 2006 Επαληθευμένο
Μαθήματα που παραδίδω
Απευθύνομαι σε
Μαθητές Λυκείου
Φοιτητές
Φοιτητές Μεταπτυχιακού
Διδακτορικούς

ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ (και Ελβετίας) – ΑΓΓΛΙΚΑ, ιδιαίτερα μαθήματα ευχάριστα και υπεύθυνα ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΕΝΗΛΙΚΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ, από Skype - Messenger - Zoom - Teams - Viber - Whatsapp ή και διά ζώσης.

Κάντε τις σπουδές χόμπι, μαθαίνοντας με ιδιαίτερα, ευχάριστα & υπεύθυνα μαθήματα, από πτυχιούχο Κολεγίου Ελβετίας και Πανεπιστημίου εξωτερικού με κατάρτιση στη διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας από το Παν/μιο Harvard και συμμετοχή στην 6η Επιστημονική Ημερίδα του Συνδέσμου Καθηγητών Γερμανικής Γλώσσας στην Αθήνα. 

Είστε αποφασισμένος,-η να ασχοληθείτε σοβαρά με τη μελέτη για τη σωστή εκμάθηση της γλώσσας? Έχετε ΣΤΑΘΕΡΟ ωράριο 1 1/2 ΩΡΑ, μία ή δύο φορές την εβδομάδα για μάθημα, ΚΙ ΑΛΛΟ ΤΟΣΟ ΓΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ για 1, 2 ή 3 ΕΞΑΜΗΝΑ? Τότε, ας μιλήσουμε για μια αποτελεσματική προετοιμασία εξετάσεων όλων των επιπέδων (Γερμανικά Α1-C2), (Αγγλικά μόνο για C2 Michigan ECPE - Proficiency), και κυρίως για μια εκμάθηση της γλώσσας που να εξυπηρετεί τους εκπαιδευτικούς ή επαγγελματικούς σκοπούς σας. (Τα "διπλώματα" είναι χρήσιμα, αλλά χωρίς πραγματική γνώση είναι απλά "χαρτιά" με δευτερεύουσα σημασία...) Και μια συμβουλή: μην πετάτε τα λεφτά σας σε υποσχέσεις ταχύρυθμων μαθημάτων για πτυχία "express"... (Όσο γρήγορα μαθαίνετε, τόσο γρήγορα ξεχνάτε...)

Ταξιδέψτε μέσα από τα μαθήματα στα ονειρικά χειμωνιάτικα τοπία των Άλπεων, τα κάστρα της Βρετανίας και τους ουρανοξύστες της Αμερικής, και γνωρίστε τις χώρες & τους λαούς, την ιστορία τους & τη λογοτεχνία, τις τέχνες & την κουζίνα τους, τη μουσική & τη νοοτροπία, την κουλτούρα & τη σύγχρονη ζωή των ανθρώπων που δημιούργησαν και συνεχίζουν να τροφοδοτούν ενδιαφέροντες πολιτισμούς!

Διδακτική, συγγραφική & μεταφραστική εμπειρία στο Παν/μιο, στην UNESCO & σε εκδοτικούς οίκους.  

Μαθητής μου πέτυχε στις εξετάσεις του Διπλωματικού Σώματος με βαθμολογία 9.700 / 10.000 στην αγγλική γλώσσα. 

Υποστήριξη μελέτης (απορίες) και από το τηλέφωνο. 

Διδασκαλία σε άτομα με ολική απώλεια όρασης ή και μερική απώλεια ακοής εκ γενετής.

Πιστοποίηση Σεμιναρίου Νευρογλωσσικού Προγραμματισμού από τον Σύλλογο Συμπληρωματικής Γνωσιακής-Συμπεριφοριστικής Ψυχοθεραπείας Λονδίνου.

Μεταφράσεις.

Απόδειξη: εργόσημο.

Συνέπεια χρόνου και φιλικό περιβάλλον, με σεβασμό και από τις δύο πλευρές: καθηγητή και μαθητή. 

Ακολουθώ τη δια βίου εκπαίδευση, τόσο σε θεωρητικές, όσο και σε πρακτικές προσεγγίσεις. Πιστεύω στην αυτενεργό μάθηση, η οποία οδηγεί στη μεταγνώση (metacognition), δηλαδή στη συνειδητή επεξεργασία της γνώσης. Καλλιεργώ την αποκλίνουσα και κριτική σκέψη και την ικανότητα σύγκρισης στοιχείων. Βασική μου αρχή είναι η διερευνητική μέθοδος, που ανοίγει τον δρόμο προς την ανεξαρτητοποίηση του φοιτητή. Η ανάλυση, η σύνθεση, η διατύπωση και ο έλεγχος των δεδομένων καταλήγουν στην ανακάλυψη της έγκυρης μάθησης των γλωσσών και των πολιτισμών τους. 

Με λίγα λόγια: ο σπουδαστής πρέπει να πάρει τη γλώσσα στα χέρια του και να είναι αποφασισμένος για το τι χρειάζεται Ο ΙΔΙΟΣ να μάθει.

Εν τέλει, διδάσκουμε αυτό που είμαστε! 

Ελάτε να γνωριστούμε γλωσσικά στο 1ο μας μάθημα ΔΩΡΕΑΝ!

ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΤΑ ΕΞΗΣ: 

1. Εφ όσον ο καθηγητής απαντά άμεσα στο μήνυμα του μαθητή, θα πρέπει και ο ενδιαφερόμενος να απαντά κι εκείνος άμεσα στην τηλεφωνική κλήση.

2. Το γνωστό, πλέον, ghosting (cognitive distortion, Jonason, P. et al., 2021) είναι αδιανόητο. Αντίθετα, μια ευγενική απάντηση είναι πάντα αποδεκτή. 

3. Ο μήνας μαθημάτων προπληρώνεται. Σε αντίθετη περίπτωση, η διακοπή της συνεργασίας θα είναι αυτόματη.

4. Δεν γίνονται δεκτές ακυρώσεις της τελευταίας στιγμής (ή και με προειδοποίηση, αλλά συχνές) χωρίς την αποζημίωση του μαθήματος.

5. Ταχύρρυθμα μαθήματα 1-3 μηνών για το Erasmus είναι έξω από κάθε συζήτηση.

6. Τα μαθήματα βασίζονται στις 4 ικανότητες εκμάθησης, δηλαδή, στην κατανόηση και στην παραγωγή γραπτού και προφορικού λόγου. Επομένως, στην εκμάθηση θα υπάρχει οπωσδήποτε γραμματική. Γι’ αυτό, είναι απαραίτητο ο μαθητής να γνωρίζει πρώτα την γραμματική και την ορθογραφία της μητρικής του ελληνικής, πριν ξεκινήσει την ξένη γλώσσα. 

7. Η μελέτη της ύλης θα πρέπει να γίνεται σε τακτά διαστήματα, δηλαδή, 1 ή 2 φορές την εβδομάδα, ανάλογα με τη συχνότητα των μαθημάτων. 

8. Η προφορική εξάσκηση είναι επίσης απαραίτητη. Συνιστούμε στον μαθητή, κατά τη διάρκεια της μελέτης στο σπίτι, να ηχογραφεί τη φωνή του, προκειμένου να βελτιώνει την προφορά του σε σύγκριση με τα ηχητικά αρχεία CD του βιβλίου μας, ειδικά στην πορτογαλική γλώσσα, που παρουσιάζει ιδιαίτερη δυσκολία.

9. Ενημερώνω ότι γνωρίζω ορολογία αρχαιολογίας, καλών τεχνών και λογοτεχνίας, αλλά ΟΧΙ ιατρικής, νομικής, οικονομικών, τεχνικών και άλλων επιστημών.  

10. Το μάθημα εμπλουτίζεται με ελαφρά στοιχεία πολιτισμού (κλασικού και σύγχρονου), γιατί μια γλώσσα είναι μια νοοτροπία, και αυτή βασίζεται στον καθημερινό πολιτισμό. 

11. Ένα μάθημα κάθε 15 μέρες ή ένα μάθημα της 1 ώρας μόνο δεν αποδίδει.  

12. Θερμή παράκληση: τα άτομα με μαθησιακές ιδιαιτερότητες (δυσλεξία, δυσγραμματισμό, Αsperger κλπ) θα πρέπει να απευθύνονται σε ειδικό λογοθεραπευτή και όχι σε έναν ξενόγλωσσο φιλόλογο, ο οποίος δεν μπορεί και δεν επιτρέπεται να εφαρμόζει θεραπευτικές μεθόδους. Ευχαριστώ για την κατανόηση. Επίσης, για μαθήματα ανηλίκων, παρακαλώ θερμά να απευθύνεστε σε δασκάλους αυτής της ειδικότητας και όχι σε καθηγητές ενηλίκων. Η μέθοδος είναι πολύ διαφορετική. Ευχαριστώ.

Γιατί κάποιος να με προτιμήσει

Ιδιαίτερα, ευχάριστα & υπεύθυνα μαθήματα, προσαρμοσμένα στις προσωπικές ανάγκες του σπουδαστή, από πολύ έμπειρο καθηγητή, γνώστη πολλών γλωσσών, με ευρύ εκδοτικό έργο. Μαθητής μου πέτυχε στις εξετάσεις του Διπλωματικού Σώματος με βαθμολογία 9.700 / 10.000 στην αγγλική γλώσσα.

Επαγγελματική Εμπειρία

Πολλά χρόνια διδασκαλίας σε κολέγιο εξωτερικού, μεταφράσεις & ξεναγήσεις. 

Μαθητής μου πέτυχε στις εξετάσεις του Διπλωματικού Σώματος με βαθμολογία 9.700 / 10.000 στην αγγλική γλώσσα. 

Μεταφραστής (από αγγλικά σε ισπανικά) στο Πανεπιστήμιο Princeton, για τα διαδικτυακ'α σεμινάρια MOOC. 

Μεταφραστής του διεθνώς βραβευμένου Έλληνα γλύπτη Νίκου Φλώρου -το έργο του οποίου διδάσκεται από το εκπαιδευτικό σύστημα της Βραζιλίας- (επεξηγηματικά κείμενα για τα εκθέματά του) στο Μουσείο Μπενάκη Αθήνας, στο ανάκτορο Hofburg Βιέννης, στο Εθνικό Μουσείο της Ουάσιγκτον, στο Metropole Palace του Μόντε Κάρλο (Μονακό), στο Θέατρο της Μπολόνια, στο Κρατικό Μουσείο Tsaritsyno της Μόσχας, στο Δημαρχείο του Σίδνεϊ και στο Εθνογραφικό και Ιστορικό Μουσείο των Ανακαλύψεων της Λισαβόνας.

Διά βίου εκπαίδευση με σεμινάρια: 

1. Harvard University: Σεμινάριο κατάρτισης καθηγητών της αγγλικής ως ξένης γλώσσας.

2. Stanford University: Γλωσσική επεξεργασία επιστημονικών κειμένων.

3. Berkeley University: English grammar and essay writing.

4. Government of Western Australia: Teaching adult learners.

5. Arizona State University: Ιστορία & Πολιτισμός της Μεσαιωνικής Ευρώπης.

6. Open2Study: Μεθοδολογία γραφής κειμένων στο διαδίκτυο.

7. University of Adelaide: Σεμινάριο διάσωσης γλωσσών υπό εξαφάνιση.

8. Leiden University Centre for Linguistics: Σεμινάριο Γλωσσολογίας.

9. MacQuarie University, Sydney: Σεμινάριο Ανθρωπολογίας.

10. Brown University, USA: Σεμινάριο Αρχαιολογίας.

11. James Cook University, Australia: Σεμινάριο Μουσικολογίας.

12. Amnesty International: Ανθρώπινα δικαιώματα.

Γιατί επέλεξα τη διδασκαλία (κίνητρα, στόχοι)

Είναι χαρά ζωής για εμένα η ασχολία μου με τις γλώσσες.

Πώς θα καταλάβω τις εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή

Μέσα από φιλική & σοβαρή συζήτηση, σε συνδυασμό με διερεύνηση των γνώσεων που τυχόν έχει, με ευχάριστο έντυπο & ακουστικό υλικό.

Εκπαιδευτικές υπηρεσίες
Προσωπικές σημειώσεις
Χρήση εξωσχολικών βοηθημάτων
Προετοιμασία για πανελλήνιες
Θερινά μαθήματα
Προσφορές
Το πρώτο μάθημα Δωρεάν
Έκπτωση για γκρουπ

Στείλτε Μήνυμα

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για να στείλετε μήνυμα στον καθηγητή/τρια!
Ποιά είναι η γνώμη σας για αυτόν τον καθηγητή;

Αξιολογήσεις

Δρ Μεγακλής Ρογκάκος

Θα ήθελα να κάνω γνωστό ότι έμεινα απολύτως ικανοποιημένος από τη διδασκαλία ξένης γλώσσας του Κου Ηλία Ταμπουράκη. Με την ευκαιρία ταξιδιού μου στο εξωτερικό είχα το προνόμιο να συνεννοηθώ άψογα με τους ντόπιους. Εύχομαι να απολαύσουν και άλλοι τα ωφέλη από τις γνώσεις του.

Απ. Αλεξάνδρου

Στο μάθημα του κ. Η. Ταμπουράκη βρήκα τα 2 βασικά πράγματα που αναζητούσα, προκειμένου να επιτύχω μία εκμάθηση της γλώσσας, σε τέτοιο επίπεδο ώστε να μου είναι χρήσιμη και για το διδακτορικό μου, αλλά και για την επαγγελματική μου σταδιοδρομία: 1. Οργανωτικότητα με συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα και υλικό (σωστά επιλεγμένο βιβλίο & extra στοιχεία από την προσωπική του ιστοσελίδα), 2. Μεθοδολογία προσαρμοσμένη στις δικές μου ανάγκες, κατόπιν διερεύνησης των 4 ικανοτήτων μου στην εκμάθηση της γλώσσας (κατανόηση & παραγωγή –καθοδηγούμενη & ελεύθερη- γραπτού & προφορικού λόγου), με συνδυασμό των συστημάτων Ollendorf, Alge / Hamburger & Berlitz), των οποίων τη λειτουργία μου εξήγησε από την αρχή. Ο κ. Ταμπουράκης ήταν ειλικρινής: δεν μου υποσχέθηκε ούτε ότι θα μάθω τη γλώσα γρήγορα, ούτε ότι θα πάρω κάποιο δίπλωμα χωρίς ουσιαστικό αντίκρυσμα.