Έμπειρη εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής, απόφοιτη του Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής, με πολυετή εμπειρία σε δημοτικά σχολεία και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος με εξειδίκευση στον Αυτισμό (MSc Autism) προσφέρει δημιουργική απασχόληση με στόχο την καλλιέργεια πολλαπλών δεξιοτήτων, μελέτη για κάλυψη κενών λόγω της διακοπής λειτουργίας των σχολείων κατά τους καλοκαιρινούς μήνες και παραδίδει ιδιαίτερα μαθήματα σε μαθητές δημοτικού με ή χωρίς διαγνωσμένες ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και αναπηρίες.
Η εμπειρία μου που πηγάζει από την διδασκαλία σε μαθητές με διαφορετικές εκπαιδευτικές ανάγκες, η επιπλέον ενασχόλησή μου με ενήλικες στα πλαίσια εθελοντισμού, η συνεχής εκμάθηση νέων μεθόδων διδασκαλίας και ενημέρωση της έρευνας μέσω εκπαιδεύσεων και μελέτης επιστημονικών άρθρων με καθιστά ικανή και πρόθυμη να καταβάλλω το μέγιστο των δυνατοτήτων μου.
Στη διδασκαλία μου επιλέγω τη χρήση πλούσιου και πολυτροπικού υλικού, έτσι ώστε να δίνονται δυνατότητες μάθησης μέσω εναλλακτικών μεθόδων όπως παιχνίδια, φύλλα εργασίας και ηλεκτρονικά μέσα. Η αξιολόγηση του γνωστικού επιπέδου και των δυνατοτήτων των μαθητών συμβάλει σημαντικά στη διαδικασία της στοχοθεσίας και παρέμβασης, καθώς επίσης και στην κατάκτηση της γνώσης από τους μικρούς μας μαθητές και γι' αυτό το λόγο αφιερώνεται ο απαραίτητος χρόνος.
Τέλος, οι σπουδές μου σε πανεπιστήμια της Ελλάδας αλλά και του εξωτερικού όπου και ολοκλήρωσα το μεταπτυχιακό μου δίπλωμα μου προσέφεραν τη δυνατότητα να ενημερωθώ για διαφορετικές μεθόδους διδασκαλίας και καινοτόμες θεραπευτικές πρακτικές που εφαρμόζονται αποτελεσματικά.
Η διδακτική εμπειρία μου περιλαμβάνει την διδασκαλία σε μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στα πλαίσια της παράλληλης στήριξης ως αναπληρώτρια ειδικής αγωγής από το διδακτικό έτος 2016-2017 έως και σήμερα. Επιπλέον, τα χρόνια αυτά έχω ασχοληθεί με ιδιαίτερα μαθήματα σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες, καθώς επίσης και η πρακτική μου εμπειρία σε δομές ειδικής αγωγής, όπως ειδικά σχολεία εξωτερικού, τμήμα ένταξης και κέντρα δημιουργικής απασχόλησης εμπλούτισε τις γνώσεις μου στον κλάδο της εκπαίδευσης και των Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών.
Η διδασκαλία ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες αποτελεί ένας τομέας ενδιαφέροντος και συνεχούς εξέλιξης ειδικά εάν βασιστούμε στη φιλοσοφία πως κάθε άτομο μαθαίνει με διαφορετικό τρόπο. Έτσι, δημιουργείται η ανάγκη συνεχούς εκπαίδευσης και κατάρτισης των ειδικών έτσι ώστε να ανταποκρίνονται στις διαφοροποιημένες απαιτήσεις των μαθητών. Η αγάπη μου ως προς τη μάθηση μου προσφέρει ένα ισχυρό κίνητρο ώστε να εκπαιδεύομαι και να ενημερώνομαι σχετικά με τρόπους που θα εμπλουτίσουν τη διδασκαλία μου και θα ενισχύσουν τα γνωστικά πεδία των ατόμων με ειδικές ανάγκες. Η δημιουργικότητα, εφευρετικότητα και ελευθερία κινήσεων του επαγγέλματος μου προφέρουν ευχαρίστηση καθώς έτσι υπάρχει πληθώρα επιλογών μεθόδων διδασκαλίας και υλικού που δεν αφήνουν περιθώρια νωθρότητας.
Για τον εντοπισμό και την κατηγοριοποίηση των δυνατοτήτων και γνωστικών ελλειμμάτων του εκάστοτε μαθητή απαιτείται οργανωμένη αξιολόγηση με τη χρήση τυπικών ή άτυπων εργαλείων, η άντληση πληροφοριών ιστορικού από την οικογένεια και η προσωπική παρατήρηση. Για την αξιολόγηση είναι χρήσιμο να εστιάσουμε σε γνωστικούς και συναισθηματικούς τομείς και σε δεξιότητες που θεωρούνται κατεκτημένες για το ηλικιακό επίπεδο κάθε μαθητή, και έτσι να χρησιμοποιήσουμε φύλλα εργασίας/αξιολόγησης, δραστηριότητες και παιχνίδια που συνδυαστικά με την καταγραφή των πληροφοριών που αντλούνται θα συμβάλλουν στο να παρουσιαστεί μια μαθησιακή εικόνα. Έτσι, στο πρώτο αυτό σημαντικό στάδιο χρειάζεται να αφιερώσουμε τον αναγκαίο χρόνο, γεγονός που θα συμβάλλει στην έγκαιρη παρέμβαση που θα επιφέρει συντομότερα τα βέλτιστα δυνατά αποτελέσματα και θα εμπλουτίσει τις δεξιότητες και την καθημερινότητα των μαθητών.