Είμαι λογοθεραπεύτρια με 10 χρόνια εμπειρία και μεταπτυχιακές σπουδές στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση. Κατέχω πιστοποίηση Braille, PECS certification και έχω παρακολουθήσει πλήθος επιμορφωτικών σεμιναρίων/προγραμμάτων.
Παρέχω κατ'οίκον και εξ' αποστάσεως συνεδρίες λογοθεραπείας σε παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας, καθώς και σε παιδιά με:
- Αρθρωτικές και φωνολογικές διαταραχές
- Καθυστέρηση λόγου/ομιλίας
- Μαθησιακές δυσκολίες
- Αυτισμό
Για κατ'οίκον συνεδρίες εξυπηρετώ τις εξής περιοχές: Πέραμα, Κερατσίνι, Νίκαια, Κορυδαλλός, Πειραιάς.
Επίσης, εξυπηρετώ διαδικτυακά όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό.
Η αρχική αξιολόγηση είναι δωρεάν.
- Έχω εξειδίκευση σε παιδιά με αρθρωτικές και φωνολογικές διαταραχές, μαθησιακές δυσκολίες, καθώς επίσης αναλαμβάνω παιδιά με αυτισμό.
- Προσαρμόζω τη διδασκαλία μου στις δυνατότητες και αδυναμίες του κάθε παιδιού.
- Είμαι εξοικειωμένη με τις νέες τεχνολογίες τις οποίες θεωρώ απαραίτητο υποστηρικτικό υλικό για τη διδασκαλία.
- Χρησιμοποιώ υλικό το οποίο είναι εξατομικευμένο σε κάθε μαθητή, ανάλογα με τις ανάγκες του/της.
- Γνωρίζω τη νοηματική γλώσσα.
- Έχω πιστοποίηση στη γραφή τυφλών (Braille).
- Έχω πιστοποίηση στο PECS.
- Αγαπώ το επάγγελμά μου και εξελίσσομαι σε αυτό συνεχώς μέσω της παρακολούθησης σεμιναρίων και άλλων επιμορφωτικών προγραμμάτων.
- Έχω επιμονή και υπομονή με τα παιδιά.
- Στις συνεδρίες μου χρησιμοποιώ και παιχνίδια ούτως ώστε να γίνονται πιο ελκυστικές και λιγότερο βαρετές για τα παιδιά.
- Δίνω τον καλύτερο μου εαυτό ούτως ώστε να πετύχω τους στόχους που έχουμε βάλει για το κάθε παιδί.
- Είμαι υπεύθυνη, αξιόπιστη και συνεπής.
- Λατρεύω τα παιδιά.
- Σε περίπτωση που κάποιος ενδιαφέρεται για συνεδρίες λογοθεραπείας εξ αποστάσεως (διαδικτυακά), διαθέτω πολυετή εμπειρία με επιτυχημένα αποτελέσματα
Οκτώβριος 2013-Ιανουάριος 2014: Κλινική άσκηση στο 10ο Νηπιαγωγείο Καλαμάτας
Μάρτιος 2014-Ιούνιος 2014: Κλινική άσκηση στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Καλαμάτας
Οκτώβριος 2014-Ιανουάριος 2015: Κλινική άσκηση στο Κέντρο Φυσικής Ιατρικής Αποκατάστασης Μεσσηνίας [πρώην Κέντρο Εκπαίδευσης Κοινωνικής Υποστήριξης και Κατάρτισης Ατόμων με Αναπηρία (ΚΕΚΥΚΑΜΕΑ)]
Απρίλιος 2015-Σεπτέμβριος 2015: Πρακτική άσκηση στο κέντρο Λογοθεραπείας «Ψυχή και Λόγος» - Καλαμάτα
Μάϊος 2017-Δεκέμβριος 2017 : Λογοθεραπεύτρια στο Δήμο Μεσσήνης Μεσσηνίας
Φεβρουάριος 2018 - Ιούνιος 2018 : Εκπόνηση πρακτικής άσκησης του Μεταπτυχιακού Προγράμματος στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση - Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Καλαμάτας
Δεκέμβριος 2018 – Δεκέμβριος 2019: Λογοθεραπεύτρια στο Δήμο Κορυδαλλού και μελέτη παιδιών δημοτικού
Σεπτέμβριος 2020 - Ιούνιος 2021: Αναπληρώτρια λογοθεραπεύτρια στο Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Καλαμάτας
Σεπτέμβριος 2021- Ιούνιος 2022: Αναπληρώτρια λογοθεραπεύτρια στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Αυτιστικών Πειραιά
Σεπτέμβριος 2022 - Ιούνιος 2023: Αναπληρώτρια λογοθεραπεύτρια στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Τυφλών Καλλιθέας
Σεπτέμβριος 2022 - Ιούνιος 2023: Αναπληρώτρια λογοθεραπεύτρια στο 10ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Αθηνών
Σεπτέμβριος 2023 - Σήμερα: Αναπληρώτρια λογοθεραπεύτρια στο 10ο ειδικό δημοτικό σχολείο Αθηνών
- Αγαπώ τη διδασκαλία γιατί μου δίνει τη δυνατότητα να έχω αλληλεπίδραση με τους μαθητές μου και να υποστηρίζω με υπομονή και επιμονή τους στόχους τους.
- Νιώθω μεγάλη ευχαρίστηση όταν βλέπω ότι ο μαθητής έχει πετύχει το στόχο που βάλαμε από κοινού.
- Μου αρέσει να εξελίσσομαι, να διευρύνω τις γνώσεις μου και να τις μεταδίδω στους μαθητές μου.
- Μου αρέσει να βοηθώ τα παιδιά ούτως ώστε να βελτιωθούν σε διάφορους τομείς της επικοινωνίας τους.
- Η διδασκαλία είναι μία διαδικασία δημιουργική και παραγωγική και μου αρέσει να βοηθάω τα παιδιά να πετύχουν τους στόχους τους.
- Θεωρώ ότι είναι μεγάλη ανταμοιβή για μένα να δω τους μαθητές μου να προοδεύουν.
- Να διεγείρω την επιθυμία των μαθητών ούτως ώστε να μπορούν να παρακολουθούν με ευχαρίστηση το μάθημά μου.
- Μέσα από μια αρχική συνάντηση γνωριμίας με το μαθητή.
- Μέσα από συζήτηση με τους γονείς του εκάστοτε μαθητή και παίρνοντας ένα ιστορικό του παιδιού από αυτούς.
- Με τη χορήγηση άτυπων εργαλείων αξιολόγησης (τεστ) του προφορικού και γραπτού λόγου του μαθητή.