Ιδιαίτερα Λογοθεραπείας, Αθήνα και online
Είμαι λογοθεραπεύτρια με 10 χρόνια εμπειρία και μεταπτυχιακές σπουδές στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση. Κατέχω πιστοποίηση Braille, PECS certification, επάρκεια στην ελληνική νοηματική γλώσσα και έχω παρακολουθήσει πλήθος επιμορφωτικών σεμιναρίων/προγραμμάτων.
Παρέχω κατ'οίκον και εξ' αποστάσεως συνεδρίες λογοθεραπείας σε παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας, καθώς και σε παιδιά με:
- Αρθρωτικές και φωνολογικές διαταραχές
- Καθυστέρηση λόγου/ομιλίας
- Μαθησιακές δυσκολίες
- Αυτισμό
Για κατ'οίκον συνεδρίες εξυπηρετώ τις εξής περιοχές: Πέραμα, Κερατσίνι, Νίκαια, Κορυδαλλός, Πειραιάς.
Επίσης, εξυπηρετώ διαδικτυακά όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό.
Η αρχική αξιολόγηση είναι δωρεάν.
- Έχω εξειδίκευση σε παιδιά με αρθρωτικές και φωνολογικές διαταραχές, μαθησιακές δυσκολίες, καθώς επίσης αναλαμβάνω παιδιά με αυτισμό.
- Προσαρμόζω τη διδασκαλία μου στις δυνατότητες και αδυναμίες του κάθε παιδιού.
- Είμαι εξοικειωμένη με τις νέες τεχνολογίες τις οποίες θεωρώ απαραίτητο υποστηρικτικό υλικό για τη διδασκαλία.
- Χρησιμοποιώ υλικό το οποίο είναι εξατομικευμένο σε κάθε μαθητή, ανάλογα με τις ανάγκες του/της.
- Έχω επάρκεια στη νοηματική γλώσσα.
- Έχω πιστοποίηση στη γραφή τυφλών (Braille).
- Έχω πιστοποίηση στο PECS.
- Αγαπώ το επάγγελμά μου και εξελίσσομαι σε αυτό συνεχώς μέσω της παρακολούθησης σεμιναρίων και άλλων επιμορφωτικών προγραμμάτων.
- Έχω επιμονή και υπομονή με τα παιδιά.
- Στις συνεδρίες μου χρησιμοποιώ και παιχνίδια ούτως ώστε να γίνονται πιο ελκυστικές και λιγότερο βαρετές για τα παιδιά.
- Δίνω τον καλύτερο μου εαυτό ούτως ώστε να πετύχω τους στόχους που έχουμε βάλει για το κάθε παιδί.
- Είμαι υπεύθυνη, αξιόπιστη και συνεπής.
- Λατρεύω τα παιδιά.
- Σε περίπτωση που κάποιος ενδιαφέρεται για συνεδρίες λογοθεραπείας εξ αποστάσεως (διαδικτυακά), διαθέτω πολυετή εμπειρία με επιτυχημένα αποτελέσματα
Οκτώβριος 2013-Ιανουάριος 2014: Κλινική άσκηση στο 10ο Νηπιαγωγείο Καλαμάτας
Μάρτιος 2014-Ιούνιος 2014: Κλινική άσκηση στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Καλαμάτας
Οκτώβριος 2014-Ιανουάριος 2015: Κλινική άσκηση στο Κέντρο Φυσικής Ιατρικής Αποκατάστασης Μεσσηνίας [πρώην Κέντρο Εκπαίδευσης Κοινωνικής Υποστήριξης και Κατάρτισης Ατόμων με Αναπηρία (ΚΕΚΥΚΑΜΕΑ)]
Απρίλιος 2015-Σεπτέμβριος 2015: Πρακτική άσκηση στο κέντρο Λογοθεραπείας «Ψυχή και Λόγος» - Καλαμάτα
Μάϊος 2017-Δεκέμβριος 2017 : Λογοθεραπεύτρια στο Δήμο Μεσσήνης Μεσσηνίας
Φεβρουάριος 2018 - Ιούνιος 2018 : Εκπόνηση πρακτικής άσκησης του Μεταπτυχιακού Προγράμματος στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση - Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Καλαμάτας
Δεκέμβριος 2018 – Δεκέμβριος 2019: Λογοθεραπεύτρια στο Δήμο Κορυδαλλού και μελέτη παιδιών δημοτικού
Σεπτέμβριος 2020 - Ιούνιος 2021: Αναπληρώτρια λογοθεραπεύτρια στο Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Καλαμάτας
Σεπτέμβριος 2021- Ιούνιος 2022: Αναπληρώτρια λογοθεραπεύτρια στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Αυτιστικών Πειραιά
Σεπτέμβριος 2022 - Ιούνιος 2023: Αναπληρώτρια λογοθεραπεύτρια στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Τυφλών Καλλιθέας
Σεπτέμβριος 2022 - Ιούνιος 2023: Αναπληρώτρια λογοθεραπεύτρια στο 10ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Αθηνών
Σεπτέμβριος 2023 - Σήμερα: Αναπληρώτρια λογοθεραπεύτρια στο 10ο ειδικό δημοτικό σχολείο Αθηνών
- Αγαπώ τη διδασκαλία γιατί μου δίνει τη δυνατότητα να έχω αλληλεπίδραση με τους μαθητές μου και να υποστηρίζω με υπομονή και επιμονή τους στόχους τους.
- Νιώθω μεγάλη ευχαρίστηση όταν βλέπω ότι ο μαθητής έχει πετύχει το στόχο που βάλαμε από κοινού.
- Μου αρέσει να εξελίσσομαι, να διευρύνω τις γνώσεις μου και να τις μεταδίδω στους μαθητές μου.
- Μου αρέσει να βοηθώ τα παιδιά ούτως ώστε να βελτιωθούν σε διάφορους τομείς της επικοινωνίας τους.
- Η διδασκαλία είναι μία διαδικασία δημιουργική και παραγωγική και μου αρέσει να βοηθάω τα παιδιά να πετύχουν τους στόχους τους.
- Θεωρώ ότι είναι μεγάλη ανταμοιβή για μένα να δω τους μαθητές μου να προοδεύουν.
- Να διεγείρω την επιθυμία των μαθητών ούτως ώστε να μπορούν να παρακολουθούν με ευχαρίστηση το μάθημά μου.
- Μέσα από μια αρχική συνάντηση γνωριμίας με το μαθητή.
- Μέσα από συζήτηση με τους γονείς του εκάστοτε μαθητή και παίρνοντας ένα ιστορικό του παιδιού από αυτούς.
- Με τη χορήγηση άτυπων εργαλείων αξιολόγησης (τεστ) του προφορικού και γραπτού λόγου του μαθητή.