Ονομάζομαι Ρόζου Αναστασία,είμαι απόφοιτος του τμήματος Φιλολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (Α.Π.Θ) με ειδίκευση στη Γλωσσολογία.
Παραδίδω ιδιαίτερα σε όλα τα φιλολογικά μαθήματα: Έκθεση-Νεοελληνική λογοτεχνία (σύμφωνα με το νέο σύστημα συνεξέτασης),Αρχαία (Γνωστό και Άγνωστο),Λατινικά ,Ιστορία αλλά και όποιο άλλο φιλολογικό μάθημα συμπεριλαμβάνεται στο σχολικό πρόγραμμα , σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου .
Η παράδοση των μαθημάτων μπορεί να γίνει είτε δια ζώσης στην πόλη της Καρδίτσας , είτε διαδικτυακά σε ό,τι αφορά τις άλλες πόλεις τις Ελλάδας καθώς και στο εξωτερικό. Αναλαμβάνω επίσης μαθητές που διαμένουν στα γύρω χωριά της περιοχής και έχουν πρόβλημα μετακίνησης στο κέντρο της πόλης.
Το υλικό των μαθημάτων αποτελείται από πλούτο προσωπικών σημειώσεων που στόχο έχουν την καλύτερη κατανόηση του εκάστοτε μαθήματος, χωρίς την επιβάρυνση των παιδιών με επιπλέον έξοδα για αγορά υλικού.
Η εκπαιδευτική διαδικασία είναι ένα επίπονο ,αλλά συνάμα και ένα πολύ ευεργετικό εγχείρημα. Ο κάθε μαθητής χρειάζεται τη δική του ,ξεχωριστή μεταχείριση καθώς έχει τις δικές του ξεχωριστές ανάγκες . Έτσι, απαραίτητα εφόδια του καθηγητή είναι ,εκτός φυσικά από την κατάρτιση και τις απαιτούμενες γνώσεις για το κάθε μάθημα ,και οι ψυχικές δυνάμεις που διαθέτει.
Λόγω της πολυετούς μου εμπειρίας λοιπόν, έχω αναπτύξει μεγάλη υπομονή και επιμονή στην ιδιαιτερότητα του κάθε μαθητή προκειμένου να επιτύχει το στόχο του και να αγαπήσει το μάθημα.
Ακόμη, επειδή θεωρώ ότι και οι γονείς κατέχουν εξέχοντα ρόλο στη διαδικασία αυτή, επιλέγω τη συνεχή ενημέρωσή τους σε ό,τι αφορά την πρόοδό του παιδιού, καθώς και την υποστήριξη μαθητή-γονέα για την επιτυχή ολοκλήρωση μιας ευχάριστης και ομαλής σχολικής χρονιάς!
2014 - 2017: Πριν την κατοχή πτυχίου, ιδιαίτερα μαθήματα σε μαθητές Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου. Για μαθητές λυκείου προετοιμασία για εισαγωγικές εξετάσεις.
2017 - 2018: Φροντιστηριακά μαθήματα (Έκθεση, Αρχαία, Λατινικά, Κοινωνιολογία , Λογοτεχνία, Ιστορία) σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου. Σε μαθητές δημοτικού προετοιμασία για εισαγωγικές εξετάσεις σε Πρότυπα Γυμνάσια.
2018 - 2019 : Εργασία σε τοπικό φροντιστήριο φιλολογικών με διδασκαλία φιλολογικών μαθημάτων , διόρθωση γραπτών και επιτήρηση εξετάσεων.
2019 -2020 : Εργασία σε φροντιστήριο με διδασκαλία όλων των φιλολογικών μαθημάτων ( Αρχαία , Λατινικά , Έκθεση, Κοινωνιολογία , Λογοτεχνία ,Ιστορία) και καθημερινή προετοιμασία για το σχολείο σε μαθητές δημοτικού.
2020- Σήμερα : Ιδιαίτερα μαθήματα σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου τόσο δια ζώσης όσο και εξ αποστάσεως (online) , σε όλα τα φιλολογικά μαθήματα και σύμφωνα με τις αλλαγές που έχουν προκύψει από το νέο πρόγραμμα ( στο μάθημα της Έκθεσης και των Λατινικών).
Η επιλογή αυτού του λειτουργήματος έχει γίνει με πλήρη επίγνωση από μικρή ηλικία. Δεν είναι αποτέλεσμα ενός πρόχειρου μηχανογραφικού δελτίου ή μιας κληροδοτούμενης πατρικής επιχείρησης.
Η επιλογή έγινε λόγω πραγματικής αγάπης για τα παιδιά, λόγω της θέλησης να τα βοηθήσω αληθινά σε όλα τα θέματα της ζωής τους. Να τους εμπνεύσω, να τους κάνω να αγαπήσουν το μάθημα και όχι να αισθάνονται σαν άδεια μυαλά που περιμένουν να τα γεμίσουν με «γνώσεις».
Στόχος μου είναι, όχι μόνο η παροχή βοήθειας για τη θετική αξιολόγηση του μαθητή στο τέλος της χρονιάς, αλλά και η ουσιαστική αγάπη για μάθηση και γνώση.
Το να είναι κανείς εκπαιδευτικός, δεν είναι απλά η μετάδοση γνώσεων και η αμοιβή που θα λάβει για αυτή την πράξη του, είναι και η διαμόρφωση χαρακτήρα και προσωπικότητας.
Ο κάθε μαθητής, όπως και ο κάθε άνθρωπος είναι μοναδικός. Η διδασκαλία θα πρέπει να προσαρμόζεται στον καθένα ξεχωριστά, να δίνεται έμφαση στις αδυναμίες αλλά και στα δυνατά σημεία ,προκειμένου να έρθει το επιθυμητό αποτέλεσμα.
Ως εκπαιδευτικός λοιπόν ,δεν εφησυχάστηκα ποτέ μόνο στο πτυχίο μου προκειμένου να διδάξω. Έχω συμμετάσχει σε σεμινάρια και ομιλίες σχετικά με την παιδική ψυχολογία και τη διδακτική.
Ακόμη, με σκοπό να κατανοήσω καλύτερα και με σιγουριά τυχόν μαθησιακές δυσκολίες του παιδιού είμαι κάτοχος πιστοποιητικού επιμόρφωσης τόσο στην Ειδική Αγωγή ,αλλά όσο και στην Διαπολιτισμική Εκπαίδευση.
Κυρίως όμως, τη δυνατότητα της κατανόησης των εκπαιδευτικών αναγκών ενός μαθητή , μου την παρέχει η πολυετή εμπειρία μου στο χώρο της εκπαίδευσης, που περιλαμβάνει εργασία σε φροντιστήρια στο πλευρό αξιόλογων συναδέλφων αλλά και η κατ’ ιδίαν παράδοση ιδιαίτερων μαθημάτων.