Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
έως 40 ετών
Θεσσαλονίκη
Μαθήματα που παραδίδω
Απευθύνομαι σε
Μαθητές Γυμνασίου
Μαθητές Λυκείου
Φοιτητές
Φοιτητές Μεταπτυχιακού
Διδακτορικούς
Ξενόγλωσσους Μαθητές

'Εφτασες σε ένα επίπεδο στο παίξιμο σου και χρειάζεσε καθοδήγηση προς την κατευθυνση που σε ενδιαφέρει ; Είσαι αρχάριος και δεν είσαι σίγουρος για το ποιός είναι ο πιό αποτελεσματικός και γρήγορος τρόπος να μάθεις να παίζεις ; Φαντάσου να γινόσουν ο ντράμερ ή ο κρουστός που ήθελες  Η δουλειά μου σαν επαγγελματίας είναι να σε οδηγήσω εκεί.

Μετά απο 26 χρόνια μέσα στη μουσική με εξαιρετικές σπουδές, πανω απο 100 ζωντανές εμφανισεις σε Ελλάδα και Αγγλία και 20 χρόνια διδασκαλίας έχω αποκτήσει μιά αξιόλογη εμπειρία που εστιάζει στην ιδιαιτερότητα και μοναδικότητα του κάθε μαθητή με βάση τις ανάγκες του. Για λεπτομέριες της μεθόδου και του τρόπου διδασκαλίας μου μπορείτε να βρειτε στην ιστοσελίδα μου μαζί με πληροφορείες για το μουσικό μου παρελθόν ώς δάσκαλος και ώς performer. 

Eκτός απο το φυσικό και ηλεκτρονικό drum kit διδάσκω τα Αράβικα κρουστά darbuka, bendir, req και τους ρυθμούς τους, αφρικάνικο djembe και όλα τα ελληνικά παραδοσιακά όπως τουμπερλέκι, νταιρέ και νταούλι. Διαθέσιμα μαθήματα υπάρχουν και για τους φίλους των λατινοαμερικάνικων κρουστών bongos, congas και τιμπάλες. Τα μαθήματα γίνονται online και κατ'οικον επίσκεψη ή σε στούντιο. 

Γιατί κάποιος να με προτιμήσει

Τι να περιμένετε απο έναν τυπικό δάσκαλο και τι να περιμένετε απο μένα : 

Ο τυπικός δάσκαλος θα σας ρωτήσει μερικές ερωτήσεις σε σχέση με την μουσική που ακούτε και τα τραγούδια που θέλετε να παίξετε. Εμείς στην 1η δωρεάν συνεδρεία εκτός απο αυτά συζητάμε για το τι μπορείς και θέλεις να πετύχεις στο όργανο και την μουσική, έτσι ώστε να μπορώ να βγάλω ένα ρεαλιστικό και μεθοδικό πλάνο για το πώς να πιάσουμε τον στόχο μας με τον ευκολότερο τρόπο στο συντομότερο χρονικό διάστημα.

Οι περισσότεροι τυπικοί δάσκαλοι των drums δέν έχουν κάποιο μακρυπρόθεσμο σχέδιο και εστιάζουν στα τραγουδια και στις ανάγκες του κάθε μαθήματος. Εμείς απο το 2ο κιόλας μάθημα ξεκινάμε να λύνουμε τα παικτικά προβλήματα που κρατάνε πίσω το παίξιμο για να έρθει ενα συνολικό άνοιγμα στην αντίληψη μας που αφορά όλα τα πεδία της ρυθμικής μας ανάπτυξης μέσω επιλεγμένης στρατηγικής 

Πολλοί δάσκαλοι κρουστών δέν κρατάνε αρχείο με την πρόοδο των μαθητών τους με αποτέλεσμα να μήν υπάρχει συνοχή απο μάθημα σε μάθημα. Εμείς παίρνουμε την ύλη μας κατευθείαν στο e μαζί με τις αντιστοιχες σημειώσεις και τα αποτελέσματα μας. Μαυτόν τον τρόπο παρακολουθούμε στενά την πρόοδο και μας επιτρέπετε να χτίσουμε ένα προσωπικό πρόγραμμα ανάπτυξης με βάση τις ανάγκες του κάθε μαθητή. 

Τα μαθήματα μας συνοδεύονται απο αληθινές ιστορίες κρουστών και ντράμερ ζωντανεύοντας τα παιξίματα μας και δίνοντας μας ιστορική και σφαιρική γνώση  γύρω απο τις παραδόσεις και ρυθμικές συνήθειες των διαφόρων λαών και κέντρων του ρυθμού.

Μπορείτε επίσης να διαβάσετε τις κριτικές των μαθητών μου στην ιστοσελίδα μου, που ίσως να είναι και η καλύτερη απόδειξη για σας οσον αφορά τις σχέσεις που επικρατούν στα μαθήματα μας. Κάτι που συνδέεται με όλη την φιλοσοφία διδασκαλίας που έχω επιλέξει, καθώς η γνώση έρχεται σε ένα ευχάριστο κλιμα για να μας συνδέσει με την παγκόσμια γλώσσα του ρυθμού.  

Επαγγελματική Εμπειρία

ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΚΡΟΥΣΤΩΝ 2016-2020
⦁    Συντονιστής της εφηβικής ομάδας κρουστών "Kρούσματα" του Συμβουλευτικού Σταθμού Δήμου Θερμαικού

ΜΚΟ "Αρσις"                   2016-2018
⦁    "Ξενώνας Ασυνόδευτων Ανηλίκων" Πυλαίας ώς εκπαιδευτικός και φροντηστής
⦁     Κάμπ Διαβατών ώς εκπαιδευτικός και εμψυχωτής
⦁    Σχολείο "ΚΥΝ" της ΜΚΟ "Αρσις" ώς εκπαιδευτικός
 
ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ    2000-2020
⦁    Παράδοση ιδιαίτερων και ομαδικών μαθημάτων drums και κρουστών σε παιδιά και ενήλικες στην Αγγλία και στην Ελλάδα.
⦁    Συγκρότηση πενταμελούς , τετραμελούς και τριμελούς ομάδας ενηλίκων στα παραδοσιακά κρουστά.

SESSION DRUMMER     2012-2020
⦁    'Ηταν ο ντράμερ της Γιώτας Νεγκα στην καλοκαιρινή περιοδεία της το 2017 στην Ελλάδα
⦁    Δούλεψε για την διοργάνωση εκδηλώσεων Greek City παίζωντας drums με τους αδελφούς Διονυσίου, την Κ. Κούκα, τον Harry K και τον Valentino Antos.
⦁    Κάλυψη εκδηλώσεων με Belly dance και κρουστά σε ιδιωτικά events
  
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ  2008-2012
⦁    Συντονισμός έξι μουσικοθεραπευτικών ομάδων των δέκα ατόμων για ενήλικες και παιδιά στον Δήμο Καλαμαριάς μαζί με επιτελείο ψυχολόγων στα πλαίσια της λειτουργίας των "σχολών γονέων".

ΩΔΕΙΟ ΣΤΕΦΑΝΙΔΟΥ   2003-2005 
⦁    Διδασκαλία drums σε παιδιά και εφήβους ηλικίας 5 ώς 16 χρονών.

ΣΧΟΛΗ ΧΟΡΟΥ DIAGONAL  2010-2011
⦁    Συνοδεία και εξάσκηση ώς βασικός κρουστός σε τέσσερα τμήματα μοντέρνου χορού (contemporary dance) της σχολής.

ΗΧΟΓΡΑΦΙΣΗ , ΜΙΞΗ, ΠΑΡΑΓΩΓΗ 1998-2020
⦁    Ηχογραφήσεις, μίξη και παραγωγή για τα άλμπουμ ΤΕΝΤΙΟΝ, PASPARTU και DAYS OF SAIL
⦁    Ηχογράφηση drums 13ων κομματιών, για το 1ο άλμπουμ του Γ. Φανάρα "Απο στεριές και θάλασσες..." (Γλυκερία, Ελένη Δήμου, Χάρης Βαρθακούρης) 
⦁    Ηχογραφήσεις drums, κρουστών και φωνών στα album : Realize των Paradigm, Mind out των Return to litany, Born to fight των Skygrounder, Left hand right των Secret cirle μαζί με promo ηχογραφήσεις για τους Hitlist, Standard bearers και Fortline. 
⦁    Ηχογράφιση και βιντεοσκόπηση για drum kit και percussion promo videos σε γνωστά τραγούδια 


ΣΥΝΘΕΣΗ ΚΑΙ ARRANGEMENT  1997-2016
⦁    Eργάστηκε για τις management αιτερίες Prospero (Aθήνα) Element 79 και Sonic Winter (Λονδίνο) ενορχηστρώνοντας τραγούδια καλητεχνών όπως την Trudi Veremu, την Tammy Scar και τον Bob Glyn σε επίπεδο pre production και drum arrangement.
⦁    Σύνθεση και ενορχήστρωση original μουσικής για το project Angel D και της μουσικής των Return to Litany. 
⦁    Εκδοση singles και άλμπουμ με την δισκογραφική αιτερία Sunmind Records.
⦁    Ηχογραφήσεις κατά την περίοδο αυτή, με σύμπραξη μουσικών απο τον χόρο του rock , της κλασικής , της βυζαντινής και παραδοσιακής μουσικής όπως η Alexandra McKay, ο Ηλίας Παπαδόπουλος, ο Αlex Blake και ο Γιαννης Στέφος.
⦁    `Εκδοση τριών demo με εμπειρία σε τεχνικές ηχογράφησης και επεξεργασίας ήχου μέσα απο τις μίξεις των demo.
 

Γιατί επέλεξα τη διδασκαλία (κίνητρα, στόχοι)

Μπορώ να πώ οτι όλοι μας είμαστε μαθητές στην μουσική. Μικροί μεγάλοι, δάσκαλοι και μαθητές. Επέλεξα την διδασκαλία ακριβώς για αυτό. Γιατί χαίρομαι να μαθαίνω μέσα απο την εκπαιδευτική διαδικασία και να μεταλαμπαδεύω αυτά που αγάπησα πολύ και θεωρώ σημαντικά. Μου αρέσει να πολλαπλασιάζω την ρυθμική κοινότητα. Μιά χαρούμενη και δημιουργική κοινότητα που μοιράζεται τον ενθουσιασμό και την έκφραση.  

Πώς θα καταλάβω τις εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή

Οι ανάγκες του εκάστοτε μαθητή ειναι ορατές μέσω του διαλόγου, της εμπειρίας του να ακούς και να καταλαβαίνεις πράγματα μέσα απο το παίξιμο του, γνωρίζοντας τον περισσότερο μέσω της συμπεριφοράς του και εμβαθύνοντας στις ιδιαιτερότητες του. Χρειάζεται να καταλάβει ο δάσκαλος στοιχεία του χαρακτήρα του μαθητή ώστε να τον βοηθήσει καλυτερα με αυτά που θέλει να πετύχει, κρατώντας το ενδιαφέρον του ζωντανό. Θα πρέπει να υπάρχει επίσης επιλογή τρόπου προσέγγισης με βάση πάντα τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του μαθητή.  

Παραδίδω μαθήματα σε άτομα με μαθησιακές δυσκολίες
Εκπαιδευτικές υπηρεσίες
Προσωπικές σημειώσεις
Χρήση εξωσχολικών βοηθημάτων
Διδασκαλία σε group
Προσφορές
Το πρώτο μάθημα Δωρεάν
Video

Στείλτε Μήνυμα

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για να στείλετε μήνυμα στον καθηγητή/τρια!
Ποιά είναι η γνώμη σας για αυτόν τον καθηγητή;