Απόφοιτος Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης- Μεταπτυχιακές Σπουδές στην Ειδική Αγωγή
Η διδασκαλία προσαρμόζεται στις ανάγκες του εκάστοτε μαθητή, ενώ βάση του σχεδιασμού της αποτελούν οι δυνατότητες του. Μελέτη των καθημερινών μαθημάτων και παροχή επιπρόσθετου επιμορφωτικού υλικού.
Ταχύρυθμη διδασκαλία της σχολικής ύλης και κάλυψη της πριν από την ολοκλήρωση της στο σχολείο του μαθητη ή της μαθήτριας.
Παροχή ηλεκτρονικών μαθημάτων, ακόμη και σε έλληνες μαθητές του εξωτερικού.
Λόγω της ακαδημα'ι'κής μου εκπαίδευσης μπορώ να προσαρμόσω τη διδασκαλία μου στις δυνατότητες και τις αδυναμίες του κάθε παιδιού και να διαχειρίζομαι την κάθε περίπτωση μαθητή με τις κατάλληλες μεθόδους και πρακτικές. Είμαι αρκετά εξοικειωμένη με τις νέες τεχνολογίες, τις οποίες θεωρώ απαραίτητο υποστηρικτικό υλικό για τη διδασκαλία. Προτεραιότητα μου είναι να αποτελέσω ένα πρόσωπο στο οποίο το κάθε παιδί θα μπορεί να στηριχτεί, να νιώσει αυτοεκτίμηση και να αποκομήσει μια θετική εμπειρία.
- Αναπληρώτρια Δασκάλα Δημοτικού
- Παράλληλη Στήριξη μαθητών με Αυτισμό και Ελαθριά Νοητική Υστέρηση
- Ιδιαίτερα μαθήματα σε μαθητές τυπικής ανάπτυξης, μαθητές με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες και μαθητές με προβλήματα γραπτού ή προφορικού λόγου.
- Εθελοντική εργασία σε Ειδικό Σχολείο και στήριξη μαθητή με Νοητική Υστέρηση
- Διδασκαλία της Ελληνικής ως δεύτερης/ ξένης γλώσσας
Στόχος μου είναι να εντοπίζω και να εστιάζω στις δυνατότητες του εκάστοτε μαθητή. Με αυτό τον τρόπο διαμορφώνεται ένα πρόγραμμα διδασκαλίας που εξασφαλίζει την καλύτερη εκπαιδευτική πρόοδο του μαθητή, ενώ παράλληλα ενδυναμώνεται η αυτοεκτίμηση του.
- Μέσα από παιχνίδι γνωριμίας και συζήτηση με το μαθητή για την ακαδημαική και τη γενικότερη εικόνα του στο σχολικό περιβάλλον.
- Μέσα από συζήτηση με τους γονείς του εκάστοτε μαθητή.
- Με χορήγηση άτυπου εργαλείου αξιολόγησης (τεστ) του γραπτού και προφορικού λόγου του μαθητή.