Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Γεωργάκης Γρηγόριος

έως 30 ετών
Media Management
Αγγλική και Ελληνική Γλώσσα και Φιλολογία
Γαλλική και Αγγλική Γλωσσολογία
Πτυχία
Βασιλικό Ινστιτούτο Τεχνολογίας (Σουηδία), Media Management
Master - Media Management 2021 Επαληθευμένο
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Πτυχίο - Αγγλική και Ελληνική Γλώσσα και Φιλολογία 2018 Επαληθευμένο
University of Osnabruck (Summer School, Germany)
Πιστοποίηση - Αρχαία και Μεσαιωνικά Αγγλικά 2018 Επαληθευμένο
Le Mans University (ERASMUS, France)
Πτυχίο - Γαλλική και Αγγλική Γλωσσολογία 2017 Επαληθευμένο
Απευθύνομαι σε
Μαθητές Δημοτικού
Μαθητές Γυμνασίου
Μαθητές Λυκείου
Φοιτητές
Φοιτητές Μεταπτυχιακού
Διδακτορικούς
Ξενόγλωσσους Μαθητές

Hi, everyone! Διδάσκω ξένες γλώσσες και πιο συγκεκριμένα Αγγλικά και Γαλλικά διότι είμαι πτυχιούχος της αγγλικής γλώσσας (και ελληνικής γλώσσαςαπό το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και πιστοποιημένος ομιλητής της Γαλλικής με εμπειρία στη Γαλλική γλωσσολογία στο Le Mans Université στη Γαλλία. Επίσης, έχω συμμετάσχει σε καλοκαιρινό σχολείο με θέμα τη Διεθνή Γλωσσολογία στη Γερμανία, στο University of Osnabruck όπου παρουσίασα τη σχετική έρευνα σχετικά με τις επιρροές της Αγγλικής γλώσσας από το 1100-1500 μ.χ. Επιπλέον,ολοκληρώνω τις σπουδές μεταπτυχιακού επιπέδου στο KTH Royal Institute of Technology στην Στοκχόλμη της Σουηδίας όπου εξειδικεύομαι σε ICT skills , project management and media visualization έτσι ώστε να δημιουργώ μια πιο δημιουργική ατμόσφαιρα στους μαθητές μου χάρη στην τεχνολογική μου κατάρτιση, αποπροσανατολισμένη από το μονότονο τρόπο εκμάθησης των ξένων γλωσσών.

Επίσης   μπορώ να προετοιμάσω μαθητές για τις ακόλουθες εξετάσεις: IELTS, TOEFL, LRN, Lower, Proficiency & DELF/DALF.

Μέχρι στιγμής έχω βοηθήσει μαθητές να πετύχουν σε εξετάσεις ποιστοποίησης του επιπέδου γλώσσας στα πανεπιστήμια

-Milan Business School (Ιταλία),

-Dublin Business School ( Ιρλανδία),

-KTH Royal Institute of Technology (Σουηδία)

-Hotelschool The Hague ( Ολλανδία) 

-EDHEC Business School (Γαλλία)

Γιατί κάποιος να με προτιμήσει

Διότι διαθέτω ασυναγώνιστη εκπαιδευτική κατάρτιση, καθώς έχω σπουδάσει σε 4 διαφορετικές χώρες του κόσμου. Κατά συνέπεια, έχω να προτείνω ποικίλες μεθόδους διδασκαλίας εφόσον κάθε χώρα και κάθε πανεπιστήμιο εστίαζε σε διαφορετικούς τρόπους μεταλαμπάδευσης της εκάστοτε γνώσης.

Επαγγελματική Εμπειρία

-Μεταφραστής στη Semantix [Μεταφράζω κείμενα  για το πρόγραμμα EUROPEAN COMMISSION GROW ή καλύτερα, το πρόγραμμα ανάπτυξης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Ειδικότερα, αναλαμβάνω κείμενα της αγγλικής και γαλλικής γλώσσας με σκοπό να τα μεταφράσω στη μητρική μου γλώσσα που αφορούν διάφορους τομείς όπως τουρισμός, αγροκτηνοτροφία, αλιεία, νέες τεχνολογίες, εμπόριο κ.α. Τα εν τω λόγω κείμενα δημοσιεύονται στον ιστότοπο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής ως νομοθεσίες και ως εκ τούτου αναφέρονται σε χώρες μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης]

-Διαδικτυακός εκπαιδευτής στη MyLingoTrip & Gostudent [Διδάσκω την αγγλική, τη γαλλική και ελληνική γλώσσα μέσω διαδικτυακών εφαρμογών όπως Skype ή Zoom ως σε μαθητές που επιθυμούν να βελτιώσουν το επίπεδο τους στις προαναφερθείσες γλώσσες. Οι μαθητές μου βρίσκονται από Καναδά μέχρι Ιαπωνία, δηλαδή σε όλες τις γωνιές της γης]

-Συντάκτης άρθρων στο Stockholm Academic Forum [Συντάσσω άρθρα για το ιστολόγιο του Ακαδημαϊκού Φόρουμ της Στοκχόλμης που έχει ως σκοπό να προωθεί τις σπουδές στη Σουηδία και ειδικότερα στην πρωτεύουσα του κράτους ως μοναδική εμπειρία ζωής λόγω των υψηλών διακρίσεων που κατέχει σε παγκόσμιο επίπεδο]

-Δάσκαλος στο Πρότυπο Λύκειο Αναβρύτων [Δίδασκα στο Λύκειο την Αγγλική ως ξένη γλώσσα σε ομιλητές της ελληνικής με σκοπό να διαμορφωθούν η αντίληψη και η γνώση της αγγλικής μέσα από την κουλτούρα, τον πολιτισμό και την τέχνη]

Γιατί επέλεξα τη διδασκαλία (κίνητρα, στόχοι)

Οι λόγοι που με ώθησαν σε αυτόν τον τομέα της επαγγελματικής ζωής δεν είναι άλλοι από τους εμπνευστές καθηγητές των παιδικών μου χρόνων, οι οποίοι με τις ιστορίες και απόλυτα ενδιαφέρουσες αφηγήσεις για ταξίδια στο Παρίσι, στις Βρυξέλλες και στο Λονδίνο με έκαναν να ονειρεύομαι τη στιγμή όπου θα είχα εγώ ο ίδιος τη δυνατότητα να ζήσω στο εξωτερικό μιλώντας άπταιστα αρκετές ξένες γλώσσες. Γιατί η γνώση των ξένων γλωσσών δεν σταματά στις κύριες γλώσσες της Ευρώπης (αγγλικά, γαλλικά, γερμανικά) αλλά και σε άλλες που έχουν την ικανότητα να μας διευρύνουν περαιτέρω τους ορίζοντες μας.

Πώς θα καταλάβω τις εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή

Αυτό είναι δυνατό να διαπιστωθεί βάση των μεθόδων διδασκαλίας (PBL, PT) που είθισται να χρησιμοποιώ πάντα στο αρχικό μάθημα, στο οποίο αξιολογώ διάφορες πτυχές της γλώσσας.

Επίσης η διδασκαλία είναι μία διαδικασία που καθοδηγείται μεθοδικά, οπότε προτείνω το Μοντέλο του Gagne για τις εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή. Δηλαδή,μέσα απο τη Διερεύνηση (1η φάση), την Κατευθυνόμενη εργασία (2η φάση), την Έκφραση (3η φάση) και την Ελεύθερη εργασία (4η φάση) είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο ότι γίνονται αντιληπτές οι εκπαιδευτικές ανάγκες του εκάστοτε μαθητή

Παραδίδω μαθήματα σε άτομα με μαθησιακές δυσκολίες
Εκπαιδευτικές υπηρεσίες
Προσωπικές σημειώσεις
Φροντιστηριακές σημειώσεις
Χρήση εξωσχολικών βοηθημάτων
Διδασκαλία σε group
Προετοιμασία για πανελλήνιες
Εκπόνηση εργασιών
Προσφορές
Το πρώτο μάθημα Δωρεάν
Έκπτωση σε πολύτεκνους
Έκπτωση για γκρουπ
Δωρεάν εκπαιδευτικό υλικό

Στείλτε Μήνυμα

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για να στείλετε μήνυμα στον καθηγητή/τρια!
Ποιά είναι η γνώμη σας για αυτόν τον καθηγητή;

Κριτικές μαθητών

4 Κριτικές

Εξαιρετικός καθηγητής. Ευγενικός, ήρεμος, μεταδοτικός,  με πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό. Online μαθήματα. Τέλεια συνεργασία. Πήρε ο γιος μου το πτυχίο του με την βοήθεια του Γρηγόρη. Τον συστήνω ανεπιφύλακτα. 

Ζεράκη Μαρία

Ο ενθουσιασμός, η όρεξη και η αγάπη για την δουλειά τον χαρακτηρίζουν. Προσαρμοζει το μαθημα  συμφωνα με τις ανάγκες των μαθητών του και ο τρόπος διδασκαλίας του κανει το μάθημα ευχάριστο. Ξερει να διδάσκει και διδάσκει καλά. Τα παιδιά μου ( 12 & 16 ετών ) ειναι χαρούμενα που τον εχουν καθηγητή και αγαπούν το μαθημά του. Τον συνιστώ ανεπιφύλακτα!!

Κατερινα Φορτούνα

Ένας αρκετά ωραίος τρόπος μάθησης με βοηθητικό υλικό  ξεφεύγοντας από τα πλαίσια του φροντιστηριακού μαθήματος αλλά αναζητώντας μια πιο εμφανή εμβάθυνση σε τομείς της καθημερινότητας σε διαφορά θέματα. Προσωπικά μου ενέπνευσε έναν νέο αέρα για την γλώσσα της αγγλικής που άλλοι καθηγητές με είχαν κάνει να αντιπαθώ. 

Γιώργος Κουζουχας