Hi, everyone! Διδάσκω ξένες γλώσσες και πιο συγκεκριμένα Αγγλικά και Γαλλικά διότι είμαι πτυχιούχος της αγγλικής γλώσσας (και ελληνικής γλώσσας) από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και πιστοποιημένος ομιλητής της Γαλλικής με εμπειρία στη Γαλλική γλωσσολογία στο Le Mans Université στη Γαλλία. Επίσης, έχω συμμετάσχει σε καλοκαιρινό σχολείο με θέμα τη Διεθνή Γλωσσολογία στη Γερμανία, στο University of Osnabruck όπου παρουσίασα τη σχετική έρευνα σχετικά με τις επιρροές της Αγγλικής γλώσσας από το 1100-1500 μ.χ. Επιπλέον,ολοκληρώνω τις σπουδές μεταπτυχιακού επιπέδου στο KTH Royal Institute of Technology στην Στοκχόλμη της Σουηδίας όπου εξειδικεύομαι σε ICT skills , project management and media visualization έτσι ώστε να δημιουργώ μια πιο δημιουργική ατμόσφαιρα στους μαθητές μου χάρη στην τεχνολογική μου κατάρτιση, αποπροσανατολισμένη από το μονότονο τρόπο εκμάθησης των ξένων γλωσσών.
Επίσης μπορώ να προετοιμάσω μαθητές για τις ακόλουθες εξετάσεις: IELTS, TOEFL, LRN, Lower, Proficiency & DELF/DALF.
Μέχρι στιγμής έχω βοηθήσει μαθητές να πετύχουν σε εξετάσεις ποιστοποίησης του επιπέδου γλώσσας στα πανεπιστήμια
-Milan Business School (Ιταλία),
-Dublin Business School ( Ιρλανδία),
-KTH Royal Institute of Technology (Σουηδία)
-Hotelschool The Hague ( Ολλανδία)
-EDHEC Business School (Γαλλία)
Διότι διαθέτω ασυναγώνιστη εκπαιδευτική κατάρτιση, καθώς έχω σπουδάσει σε 4 διαφορετικές χώρες του κόσμου. Κατά συνέπεια, έχω να προτείνω ποικίλες μεθόδους διδασκαλίας εφόσον κάθε χώρα και κάθε πανεπιστήμιο εστίαζε σε διαφορετικούς τρόπους μεταλαμπάδευσης της εκάστοτε γνώσης.
-Μεταφραστής στη Semantix [Μεταφράζω κείμενα για το πρόγραμμα EUROPEAN COMMISSION GROW ή καλύτερα, το πρόγραμμα ανάπτυξης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Ειδικότερα, αναλαμβάνω κείμενα της αγγλικής και γαλλικής γλώσσας με σκοπό να τα μεταφράσω στη μητρική μου γλώσσα που αφορούν διάφορους τομείς όπως τουρισμός, αγροκτηνοτροφία, αλιεία, νέες τεχνολογίες, εμπόριο κ.α. Τα εν τω λόγω κείμενα δημοσιεύονται στον ιστότοπο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής ως νομοθεσίες και ως εκ τούτου αναφέρονται σε χώρες μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης]
-Διαδικτυακός εκπαιδευτής στη MyLingoTrip & Gostudent [Διδάσκω την αγγλική, τη γαλλική και ελληνική γλώσσα μέσω διαδικτυακών εφαρμογών όπως Skype ή Zoom ως σε μαθητές που επιθυμούν να βελτιώσουν το επίπεδο τους στις προαναφερθείσες γλώσσες. Οι μαθητές μου βρίσκονται από Καναδά μέχρι Ιαπωνία, δηλαδή σε όλες τις γωνιές της γης]
-Συντάκτης άρθρων στο Stockholm Academic Forum [Συντάσσω άρθρα για το ιστολόγιο του Ακαδημαϊκού Φόρουμ της Στοκχόλμης που έχει ως σκοπό να προωθεί τις σπουδές στη Σουηδία και ειδικότερα στην πρωτεύουσα του κράτους ως μοναδική εμπειρία ζωής λόγω των υψηλών διακρίσεων που κατέχει σε παγκόσμιο επίπεδο]
-Δάσκαλος στο Πρότυπο Λύκειο Αναβρύτων [Δίδασκα στο Λύκειο την Αγγλική ως ξένη γλώσσα σε ομιλητές της ελληνικής με σκοπό να διαμορφωθούν η αντίληψη και η γνώση της αγγλικής μέσα από την κουλτούρα, τον πολιτισμό και την τέχνη]
Οι λόγοι που με ώθησαν σε αυτόν τον τομέα της επαγγελματικής ζωής δεν είναι άλλοι από τους εμπνευστές καθηγητές των παιδικών μου χρόνων, οι οποίοι με τις ιστορίες και απόλυτα ενδιαφέρουσες αφηγήσεις για ταξίδια στο Παρίσι, στις Βρυξέλλες και στο Λονδίνο με έκαναν να ονειρεύομαι τη στιγμή όπου θα είχα εγώ ο ίδιος τη δυνατότητα να ζήσω στο εξωτερικό μιλώντας άπταιστα αρκετές ξένες γλώσσες. Γιατί η γνώση των ξένων γλωσσών δεν σταματά στις κύριες γλώσσες της Ευρώπης (αγγλικά, γαλλικά, γερμανικά) αλλά και σε άλλες που έχουν την ικανότητα να μας διευρύνουν περαιτέρω τους ορίζοντες μας.
Αυτό είναι δυνατό να διαπιστωθεί βάση των μεθόδων διδασκαλίας (PBL, PT) που είθισται να χρησιμοποιώ πάντα στο αρχικό μάθημα, στο οποίο αξιολογώ διάφορες πτυχές της γλώσσας.
Επίσης η διδασκαλία είναι μία διαδικασία που καθοδηγείται μεθοδικά, οπότε προτείνω το Μοντέλο του Gagne για τις εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή. Δηλαδή,μέσα απο τη Διερεύνηση (1η φάση), την Κατευθυνόμενη εργασία (2η φάση), την Έκφραση (3η φάση) και την Ελεύθερη εργασία (4η φάση) είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο ότι γίνονται αντιληπτές οι εκπαιδευτικές ανάγκες του εκάστοτε μαθητή