Είμαι απόφοιτος του τμήματος 'Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων' της ΑΣΟΕΕ με ειδίκευση στον τομέα της 'Λογιστικής και των Χρηματοοικονομικών' και πιστοποιημένο πτυχίο 'Διδακτικής Επάρκειας' και αναλαμβάνω την οργανωμένη προετοιμασία, μέσω ιδιαιτέρων μαθημάτων, των μαθητών Β' και Γ' Λυκείου για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις στο μάθημα του Α.Ο.Θ. με δικές μου ηλεκτρονικές και φροντιστηριακές σημειώσεις και βοηθήματα. Παράλληλα εργάζομαι σε διάφορα φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης, για την προετοιμασία παιδιών Β' και Γ' Λυκείου στο μάθημα του Α.Ο.Θ.
✎ Μέθοδος και σύστημα στις ανάγκες κάθε μαθητή
✎ Καλύτερες τιμές σε αδέρφια
✎ Καλύτερες τιμές σε γκρουπάκια παιδιών
✎ Οργανωμένες προσωπικές και φροντιστηριακές ηλεκτρονικές σημειώσεις
✎ Εμπειρία σε φροντιστήρια και ιδιαίτερα μαθήματα
✎ Μαθήματα και Online ή ακόμα και στον χώρο μου
✎ Χρήση εξωσχολικών συγγραμάτων
✎ Τιμή συζητήσιμη ανάλογα με τις ανάγκες της οικογένειας
2012 - Σήμερα: Παράδοση ιδιαιτέρων Μαθημάτων
2019 - Σήμερα: Μελέτη παιδιών Δημοτικού στο φροντιστήριο 'Ευρωγνώση' στην Καισαιριανή.
2019 - Σήμερα: Καθηγητής Α.Ο.Θ. στο φροντιστήριο 'Κέντρο Μελέτης' στη Νέα Σμύρνη.
2019 - Σήμερα: Καθηγητής Α.Ο.Θ. στο φροντιστήριο 'Activum' στο Νέο Κόσμο.
2013 - 2020: Γραμματειακή Υποστήριξη στα φροντιστήρια 'Σπουδή'.
2019 - 2020: Υπάλληλος στην Τράπεζα της Ελλάδος
Η διδασκαλία είναι το μεγάλο πάθος μου και η επιτυχία κάθε μαθητή αποτελεί προσωπικό μου στόχο προς επίτευξη. Μέθοδος, σωστό σύστημα και όχι ένα απρόσωπο μάθημα, αποτελούν τα χαρακτηριστικά του μαθήματός μου. Σεβόμενος τις προσωπικές ανάγκες κάθε μαθητή και τους στόχους που έχει θέσει ο ίδιος, κινούμαστε αποτελεσματικά για να τους επιτύχει. Το κίνητρο είναι η επιτυχία του μαθητή και η μεγαλύτερη ανταμοιβή μου είναι η εμπιστοσύνη που λαμβάνω από τους ίδιους τους μαθητές.
Οι ανάγκες του κάθε μαθητή φανερώνονται μέσα από την οργανωμένη δουλειά που γίνεται στο μάθημά μου και μέσα από τις ασκήσεις που πραγματοποιούμε ώστε να βρούμε τα κενά του. Στη συνέχεια κάθε μαθητής λαμβάνει εξατομικευμένο μάθημα με μεγαλύτερη προσοχή στα κενά και τις ανάγκες που έχουμε εντοπίσει μαζί με τον ίδιο τον μαθητή και πλέον υπάρχει και η θέληση να καλύψουμε το "χαμένο έδαφος".