Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
έως 30 ετών
Ιωάννινα
Μαθήματα που παραδίδω
Απευθύνομαι σε
Παιδιά προσχολικής ηλικίας
Μαθητές Δημοτικού
Μαθητές Γυμνασίου

Ονομάζομαι Γεωργιάδη Στεφανία και είμαι 26 ετών.Είμαι πτυχιούχος του τμήματος Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του ΕΚΠΑ. Επίσης, έχω κάνει μεταπτυχιακές σπουδές πάνω στη Γλωσσολογία, στο τμήμα αγγλικής του ΑΠΘ. Ενδιαφέρομαι για μαθήματα αγγλικών σε παιδάκια δημοτικού και γυμνασίου αλλά και δημιουργική απασχόληση - δημιουργικο παιχνίδι σε παιδάκια προσχολικής ηλικίας. Λατρεύω τα παιδία και η διδασκαλία είναι κάτι που με γεμίζει και αποτελεί ένα κομμάτι πάνω στο οποίο θέλω να εξελιχθώ.

Γιατί κάποιος να με προτιμήσει

Τα παιδιά και η διδασκαλία είναι δύο πολύ σημαντικά πράγματα για εμένα και τα αγαπώ πάρα πολύ. Στόχος μου είναι να κάνω όσο το δυνατόν πιο ευχάριστο και ενδιαφέρον μάθημα για τα παιδιά και γι'αυτό τον λόγο μου αρέσει να χρησιμοποιώ ψηφιακά εργαλεία εκμάθησης καθώς και τραγουδάκια και παιχνίδια κατά την διάρκεια του μαθήματος. Θέλω οι μαθητές μου να αγαπήσουν την Αγγλική γλώσσα και να αποκτήσουν τις σωστές βάσεις πάνω σε αυτή.Με τη χρήση της τεχνολογίας και του επιπλέον υλικού ,εκτός των βιβλίων, το μάθημα γίνεται πιο ελκυστικό και συνάμα πιο αποδοτικό και συμβάλει στην καλύτερη ανάπτυξη των δεξιοτήτων πάνω στην Αγγλική γλώσσα.

Επαγγελματική Εμπειρία

Έχω κάνει πρακτική άσκηση σε δημοτικό σχολείο στο Νέο Ψυχικό στην Αθήνα. Ήταν μια πολύ καλή εμπειρία που μου προσέφερε πολλές γνώσεις και με έκανε να κατανοήσω ποικίλα πράγματα σχετικά με την διδασκαλία και το σχολικό περιβάλλον και συχρόνως με βοήθησε στην ανάπτυξη των δεδιοτήτων διδασκαλίας. Επιπλέον, έχω ξεκινήσει από τον Σεπτέμβρη του 2020 ιδιαίτερα μαθήματα Αγγλικών σε παιδάκια δημοτικού και δουλεύω ταυτόχρονα σε φροντιστήρια αγγλικών.

Γιατί επέλεξα τη διδασκαλία (κίνητρα, στόχοι)

Από μικρή είχα τεράστια αγάπη για τη διδασκαλία και τα παιδιά με έκαναν πάντα να νιώθω χαρούμενη. Σίγουρα έχεις πολλά να μάθεις από αυτά και έχουν να σου προσφέρουν πόλλα και να σε κάνουν να δεις με διαφορετική ματιά τον κόσμο. Η αλληλεπίδραση μαζί τους είναι κάτι ξεχωριστό για μένα.Ακόμη, ένα άλλο γεγονός που με παρακίνησε να ασχοληθώ με την διδασκαλία είναι η μετάδοση της γνώσης. Προσωπικά,νιώθω πολύ όμορφα όταν μαθαίνω κάτι σε κάποιον και τον βοηθάω να εξελίχθει σε κάτι. Εκτός βεβαια από την μετάδοση γνώσεων, εξίσου σημαντικό για έναν εκπαιδευτικό αποτελεί η μετάδοση αξιών, αρχών και καλών συμπεριφορών.Σαν εκπαιδευτικός δεν έχω μοναδικό σκοπό να μάθω στα παιδιά αγγλικά ή να τους βοηθήσω να πάρουν μια πιστοποίηση πάνω στην Αγγλική γλώσσα αλλά εξίσου καίριοι και πρωταρχικοί στόχοι είναι να τους υποδείξω σωστά πρότυπα συμπεριφοράς και να τους μεταλαμπαδεύσω σημαντικές αξίες που πρέπει να τις ακολουθούν στη ζωή τους.

Πώς θα καταλάβω τις εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή

Τα ιδιαίτερα μαθήματα σε φέρνουν πιο κοντά με τον μαθητή και τις προσωπικές του ανάγκες. Κατά την διάρκεια των πρώτων μαθημάτων, ο καθηγητής αναγνωρίζει τα δυνατά σημεία ενός μαθητή αλλά και τις αδυναμίες του. Έτσι, όταν εντοπίσει τις αδυναμίες του προσπαθεί να δίνει περισσότερο χρόνο στην εξάσκηση αυτών ώστε να κατανοηθούν καλύτερα από τον μαθητή. Προσωπικά, όταν παρατηρήσω μια αδυναμία ή δυσκολία πάνω σε κάτι θα επιμείνω ώστε ο μαθητής να την εξαλείψει ή και να την κατανοήσει καλύτερα ώστε να μειωθεί η δυσκολία του πάνω στο συγκεκριμένο κομμάτι. Ταυτόχρονα, οι ανάγκες του μαθητή φαίνονται και μέσω των μεθόδων διδασκαλίας που χρησιμοποιεί ο εκπαιδευτικός. Για παράδειγμα, προσωπικά μιλώντας,αν παρατηρήσω ότι ο μαθητής μαθαίνει καλύτερα τις αγγλικές εκφράσεις και λέξεις μέσω τραγουδιών τότε θα χρησιμοποιώ περισσότερα τραγούδια στο μάθημα. Ό,τι παρατηρήσω ότι διευκολύνει τον μαθητή στην μάθηση και στην ανάπτυξη των γλωσσικών δεξιοτήτων του καθώς και ό,τι του ταιριάζει περισσότερο, αυτό θα χρησιμοποιώ και θα αξιοποιώ ως μέθοδο διδασκαλίας και εκμάθησης.

Παραδίδω μαθήματα σε άτομα με μαθησιακές δυσκολίες
Προσφορές
Το πρώτο μάθημα Δωρεάν

Στείλτε Μήνυμα

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για να στείλετε μήνυμα στον καθηγητή/τρια!
Ποιά είναι η γνώμη σας για αυτόν τον καθηγητή;