Είμαι απόφοιτος τμήματος πληροφορικής και κατέχω μεταπτυχιακό δίπλωμα από το πανεπιστήμιο Oxford Brookes της Μεγάλης Βρετανίας.
Έχοντας διδάξει επιτυχώς το πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα της Ανάπτυξης Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον (ΑΕΠΠ) από το 2005 σε φροντιστήρια και ιδιωτικά σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της Θεσσαλονίκης με υψηλά ποσοστά επιτυχίας, έχω αποδείξει την επάρκεια μου στον τομέα της εκπαίδευσης.
Αναλαμβάνω την προετοιμασία τελειοφοίτων και αποφοίτων Λυκείου βάσει της νέας εξεταστέας ύλης στο μάθημα της Πληροφορικής και τη δημιουργία ενός διετούς πλάνου προετοιμασίας μαθητών της Β' Λυκείου για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις. Η πληρότητα των προσωπικών μου σημειώσεων και των διαγωνισμάτων προσομοίωσης θεμάτων των Πανελλαδικών Εξετάσεων αποτελούν σημαντικό πλεονέκτημα για κάθε μαθητή, και προσφέρουν την ευκαιρία να προετοιμαστούν ολοκληρωμένα για τις εξετάσεις.
Η πλούσια ακαδημαϊκή και επαγγελματική μου πορεία, σε συνδυασμό με τη δέσμευσή μου για την προαγωγή της εκπαίδευσης, αποτελεί ένα ισχυρό κίνητρο για εμένα. Η εμπειρία μου στη διδασκαλία και η ενσωμάτωση σύγχρονων μεθόδων διδασκαλίας προάγει μια ολοκληρωμένη μάθηση και προετοιμασία των μαθητών για επιτυχία στις Πανελλαδικές Εξετάσεις και πέραν αυτών και στοχεύει στην προσωπική ανάπτυξη και την επιτυχία κάθε μαθητή.
- Μετά από 18 χρόνια εμπειρίας, η μεταδοτικότητά μου διαμορφώνει ένα ευχάριστο και ενισχυτικό περιβάλλον μάθησης για τους μαθητές.
- Οι σημειώσεις που διαθέτω διακρίνονται για την πληρότητα του περιεχομένου τους, το οποίο εμπλουτίζεται και εξελίσσεται διαρκώς στο πέρασμα των χρόνων.
- Η ευχέρεια με την οποία πραγματοποιείται το μάθημα σε περίπτωση χρήσης διαδικτυακών πλατφορμών όπως Zoom, Google Meet, Skype και Microsoft Teams.
- Στήριξη εκτός μαθημάτων: Είμαι πάντα διαθέσιμος για ερωτήσεις και βοήθεια εκτός των μαθημάτων. Οι μαθητές μπορούν να με αναζητήσουν για πρόσθετη βοήθεια ή διευκρινίσεις, ακόμη και έπειτα από τη λήξη του μαθήματος.
- Επιτυχημένες Επιδόσεις: Το γεγονός ότι οι περισσότεροι από τους μαθητές μου κατά τα τελευταία έτη είχαν επιδόσεις στις πανελλαδικές άνω του 18, αποδεικνύει την αποτελεσματικότητα της προσέγγισής μου και της δέσμευσής μου για την πρόοδο των μαθητών.
- Προσαρμοσμένη Προσέγγιση: Κατανοώντας τις ανάγκες και τις δυνατότητες κάθε μαθητή, προσφέρω εξατομικευμένο μάθημα που βοηθάει κάθε έναν να αναπτύξει τις δυνατότητες του.
- Διδάσκω το μάθημα της Ανάπτυξης Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον (ΑΕΠΠ) για 18 χρόνια σε φροντιστήρια και ιδιωτικά σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της Θεσσαλονίκης.
- Εκτεταμένη χρήση διαδικτυακών πλατφορμών για την πραγματοποίηση του μαθήματος από απόσταση κατά την τελευταία τριετία.
Η επιλογή μου να ασχοληθώ με τη διδασκαλία εκπορεύεται από ένα βαθύ πάθος για την πληροφορική και την επιθυμία μου να βοηθήσω τους μαθητές να ανταποκριθούν με επιτυχία στις πανελλαδικές εξετάσεις. Κατανοώ πλήρως το στρεσογόνο χαρακτήρα αυτής της φάσης και στοχεύω να παρέχω μια σταθερή και ενισχυτική προσέγγιση στην προετοιμασία των μαθητών.
Με 18 χρόνια εμπειρίας, φροντίζω να μεταδίδω όχι μόνο τη γνώση, αλλά και την αυτοπεποίθηση και τις εξειδικευμένες δεξιότητες που απαιτούνται για την επιτυχία. Προσαρμόζω την παρουσίαση των βασικών αρχών της πληροφορικής με τρόπο που είναι ευανάγνωστος και κατανοητός, παρέχοντας ταυτόχρονα ασκήσεις και παραδείγματα που ενισχύουν την εφαρμογή των γνώσεων σε πρακτικά προβλήματα.
Ο βασικός μου στόχος είναι να εξοπλίσω τους μαθητές με τα απαραίτητα εφόδια για να αντιμετωπίσουν με αυτοπεποίθηση και επιτυχία τις προκλήσεις των πανελλαδικών εξετάσεων και να επιτύχουν τις καλύτερες δυνατές επιδόσεις. Με αυτόν τον τρόπο, δημιουργώ το έδαφος για μια επιτυχημένη φοιτητική και αργότερα επαγγελματική τους πορεία στον απαιτητικό τομέα της πληροφορικής.
Η κατανόηση των εκπαιδευτικών αναγκών ενός μαθητή αποτελεί ένα σημαντικό και πολυδιάστατο κομμάτι της εκπαιδευτικής διαδικασίας, που απαιτεί από μέρους μου προσήλωση, πολυετή εμπειρία και ευαισθησία. Για να ανταποκριθώ στις μοναδικές ανάγκες κάθε μαθητή, ακολουθώ μια προσέγγιση που συνδυάζει προσεκτική ανάλυση, πρακτική δοκιμή και ανθρώπινη διάσταση.
Ξεκινάω με την ατομική αξιολόγηση του μαθητή για να ανακαλύψω τις δυνατότητες, τις αδυναμίες και τα ενδιαφέροντά του. Επιπλέον, δέχομαι ανατροφοδοτήσεις από τους γονείς και παρατηρώ προσεκτικά την πρόοδο του κατά τη διάρκεια των μαθημάτων. Η συγκέντρωση αυτής της ποικιλίας πληροφοριών μου επιτρέπει να δημιουργήσω ένα πλήρες προφίλ των αναγκών του μαθητή.
Βασιζόμενος στα αποτελέσματα αυτής της ανάλυσης, καθορίζω τον κατάλληλο ρυθμό μάθησης, το επίπεδο κατανόησης και τον τρόπο προσέγγισης της ύλης. Δημιουργώ εξατομικευμένα μαθήματα που ανταποκρίνονται με ακρίβεια στις συγκεκριμένες ανάγκες και προτιμήσεις του μαθητή. Η διαρκής παρακολούθηση και αξιολόγηση βάσει της προόδου του μαθητή μου επιτρέπει να προσαρμόζω δυναμικά την προσέγγιση της διδασκαλίας, για να εξασφαλίσω τη μέγιστη αποτελεσματικότητα.
Μέσα από τη στενή επικοινωνία με τον μαθητή, προσφέρω συμβουλές και υποστήριξη που ενισχύουν την αυτοπεποίθησή του. Στοχεύω να δημιουργήσω ένα εκπαιδευτικό περιβάλλον που προωθεί την ακαδημαϊκή και προσωπική του επιτυχία, αξιοποιώντας με τον καλύτερο τρόπο τις μοναδικές του ανάγκες και δυνατότητες.