Experienced Adult Educator in teaching Greek as a foreign language. Preparation for the Greek Lanaguage Examination for adults and kids (A1,A2,B1,B2,C1,C2 level). Specialized lessons for foreigners, expats aiming at the use of Greek Terminology and other professional or communication language purposes.
Έμπειρη καθηγήτρια φιλόλογος, απόφοιτη του τμήματος Φιλοσοφίας-Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, με μεταπτυχιακό δίπλωμα στην «Εκπαιδευτική Τεχνολογία», παραδίδω φιλολογικά μαθήματα κατ'οίκον ή εξ αποστάσεως (με άδεια διδασκαλίας) σε μαθητές Δημοτικού και Γυμνασίου - Λυκείου (Γλώσσα - Έκθεση, Αρχαία, Λατινικά, Λογοτεχνία) και σε ενήλικες (τα Νέα ελληνικά ως δεύτερη/ξένη γλώσσα).
Παράλληλα, εχω παρακολουθήσει ετήσιο πρόγραμμα στη διαπολιτισμική εκπαίδευση, την εκπαίδευση ενηλίκων και συμμετείχα σε δια ζώσης μετεκπαιδεύσεις στο Συμβούλιο της Ευρώπης του Στρασβούργου στη Γαλλία (Council of Europe). Επίσης, διαθέτω την πιστοποίηση συστήματος γραφής και ανάγνωσης BRAILLE μη βλεπόντων.
- Προσαρμόζω τον σχεδιασμό του μαθήματος στις ανάγκες και τα χαρακτηριστικά των μαθητών για την επίτευξη των μαθησιακών στόχων (καθημερινή σχολική μελέτη και εξετάσεις, προετοιμασία για εξετάσεις ελληνομάθειας ,τουριστικούς, επαγγελματικούς σκοπούς κλπ.).
- Διαθέτω το δικό μου εκπαιδευτικό site και τα ηλεκτρονικά εργαλεία για την παραγωγή και διάχυση του εκπαιδευτικού υλικού στους μαθητές.
- Είμαι κάτοχος πιστοποιήσεων ξένων γλωσσών Μichigan C2 (Αγγλική γλώσσα), DELE B2 (Ισπανική γλώσσα), Β2 (Γαλλική γλώσσα), Περσικών (προφορικής γνώσης Α1) και του συστήματος Braille.
Παραδίδω ιδιαίτερα φιλολογικά μαθήματα εδώ και 8 χρόνια σε μαθητές Δημοτικού-Γυμνασίου-Λυκείου και σε αλλόγλωσσους ενήλικες μαθητές.
Έχω εργαστεί στα φροντιστήρια " ΝΕΟ", ενώ τα τελευταία 4 χρόνια διδάσκω την ελληνική ως ξένη γλώσσα και τα soft skills (=ήπιες δεξιότητες) σε ενήλικες πρόσφυγες μέσω προγραμμάτων διεθνών Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων.
Το πάθος για τη διδασκαλία της γλώσσας, η μεθοδικότητα και η αξιοποίηση της τεχνολογίας (οπτικοακουστικά μέσα,quiz, video) αποτελούν βασικά στοιχεία της πολυετούς διδακτικής εμπειρίας μου τόσο σε ομάδες παιδιών και ενηλίκων, όσο και σε ιδιαίτερα μαθήματα. Στόχος της μαθητοκεντρικής- επικοινωνιακής διδακτικής προσέγγισης μου είναι η ανάπτυξη δεξιοτήτων στη γλώσσα και τα φιλολογικά μαθήματα, όσο και η εμπέδωση του αντικείμενου.
Η πολυετής εμπειρία μου σε διαφορετικά εκπαιδευτικά πλαίσια (Φροντιστήρια, εκπαιδευτικά προγράμματα, ΜΚΟ), η πλούσια πηγή διαγνωστικών εργαλείων και η έμφαση στην αλληλεπίδραση του εκπαιδευτικού με τον μαθητευόμενο, αποτελούν εργαλεία για την κατανόηση των εκπαιδευτικών αναγκών ενός μαθητή και επομένως του διδακτικού μου σχεδιασμού.