Γεια χαρά σε όλες και όλους!!!
Είμαι απόφοιτη φοιτήτρια Κλασικής Φιλολογίας (Γλωσσολογία) του ΕΚΠΑ και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος στον τομέα της Γλωσσικής Διαφοροποίησης και Πολυγλωσσίας - Αγγλική Γλωσσολογίας του Πανεπιστημίου Radboud, στο Ναϊμέγκεν, στην Ολλανδία. Παράλληλα, έχω υπάρξει Erasmus φοιτήτρια στον τομέα Philosophie et Lettres, στο Πανεπιστήμιο της Λιέγης, στο Βέλγιο.
Πέραν του ακαδημαϊκού μου προφίλ, διαθέτω επαγγελματική εμπειρία στο e-learning, συγκεκριμένα στην ασύγχρονη Εκπαίδευση Ενηλίκων, και την έρευνα σχετικά με την Κριτική Ανάλυση Λόγου στα media (Centre for Language Studies) και την Κατάκτηση της Γλώσσας από παιδιά (Max Planck Institute of Psycholinguistics).
Διαθέτω πολύ ισχυρή επιθυμία να βοηθήσω μαθητές και φοιτητές στα γλωσσικά τους μαθήματα, να μεταφέρω τις διαπολιτισμικές μου γνώσεις, αλλά και να ενισχύσω το αίσθημα της φιλαναγνωσίας :)
Οι παραδόσεις των μαθημάτων έχουν ευέλικτο ωράριο και γίνονται online!
- Πρακτική άσκηση ως Καθηγήτρια Ελληνικών και Λατινικών στο 4ο Γενικό Λύκειο Ζωγράφου (Bachelor Internship)
- Πρακτική άσκηση ως Ερευνήτρια στο Ινστιτούτο Ψυχογλωσσολογίας Max Planck Insitute of Psycholinguistics (Nijmegen, Netherlands)
- Instructional Designer - Editor στην εταιρεία Sqlearn
- Φιλόλογος στο Φροντιστήριο "Λέξη", Καρπενήσι
Πέραν της απασχόλησής μου στους παραπάνω τομείς, έχω εργαστεί εθελοντικά ως Φιλολόγος στο Κοινωνικό Φροντιστήριο Καισαριανής και ως Καθηγήτρια Ελληνικών σε πρόσφυγες/μετανάστες σε ΜΚΟ.
Επιπρόσθετα, έχω παρακολουθήσει σεμινάρια επιμέλειας κειμένου και δημιουργικής γραφής ενώ παράλληλα η διετής εμπειρία μου στο κομμάτι του E-learning με βοήθησε να εφαρμόσω το γνωστικό κομμάτι της επιμέλειας στη διαμόρφωση του εκπαιδευτικού υλικού.
Έχω επιλέξει τη διδασκαλία, γιατί είναι μια πολύ δυναμική διαδικασία, κατά την οποία υπάρχει ψυχικό δούναι και λαβείν, συνεχής έρευνα για νέες ιδέες, ευελιξία και προσαρμοστικότητα με βάση τις ανάγκες του ατόμου, επικοινωνία και διάλογος, σχεδιασμός και επανασχεδιασμός του εκπαιδευτικού υλικού, χαμόγελα και αντιδράσεις, αλλά και ηθική ικανοποίηση όταν βλέπεις ότι η μέθοδός σου λειτουργεί :)
Οι εκπαιδευτικές ανάγκες του μαθητή θα γίνουν αντιληπτές μέσω της συνεχόμενης διάδρασής/ διαλόγου μας κατά τη διάρκεια του μαθήματος. Παράλληλα, ολιγόλεπτες γραπτές ή προφορικές εξετάσεις μπορούν να διενεργηθούν ανάλογα με τις ανάγκες/επίπεδο του μαθητή. Θα συζητηθεί!