Είμαι απόφοιτη του τμήματος Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Α.Π.Θ. Έχω φοιτήσει επίσης στο τμήμα Συγκριτικής Γραμματολογίας του Πανεπιστημίου της Βιέννης στο πλαίσιο του προγράμματος Εράσμους και έχω κάνει την πρακτική άσκηση μου στο Ινστιτούτο Goethe της Θεσσαλονίκης. Παραδίδω ιδιαίτερα μαθήματα γερμανικών διαδικτυακά σε μαθητές όλων των ηλικιών (μέσω Zoom, Skype, Google Meet). Η υπεύθυνη προετοιμασία πιστοποιήσεων, η προφορική εξάσκηση γλώσσας για απόκτηση ευχέρειας, η εξατομικευμένη, μαθητοκεντρική διδασκαλία είναι στοιχέια που προσφέρονται κατά το μάθημα και συμβάλουν σημαντικά στην επιτυχή κατάκτηση της γερμανικής γλώσσας.
Η φοίτηση μου στο τμήμα Συγκριτικής Γραμματολογίας του Πανεπιστημίου της Βιέννης στο πλάισιο του προγράμματος Εράσμους μου έδωσε την δυνατότητα να εξελήξω τις γλωσσικές μου ικανότητες λόγω της επαφής με φυσικούς ομιλητές σε ακαδημαϊκό επίπεδο. Επίσης, η μεταδοτικότητα, η οργάνωση, η μεθοδικότητα, η υπομονή και η επιμονή στην επίτευξη των επιθυμητών στόχων του μαθητή είναι καθοριστικά στοιχεία που χρειάζονται για τον δρόμο προς την επιτυχή κατάκτηση της ξένης γλώσσας. Η προσαρμογή του μαθήματος στις ανάγκες του εκάστοτε μαθητή είναι σίγουρα ένα σημαντκό πλεονέκτημα που μπορεί να αξιοποιηθεί.
Η πρακτική μου στο Ινστιτούτο Goethe της Θεσσαλονίκης μου έδωσε εμπειρία στην διδασκαλία με γνώμονα την προετοιμασία των μαθητών για τις εξετάσεις πιστοποιητικών γλωσσωμάθειας. Η εξοικείωση μου με τα παιδιά είναι αποτέλεσμα της εμπειρίας που απέκτησα μέσω της διδασκαλίας σε ιδιαίετερα μαθήματα και στην πρακτική μου. Πέρα από αυτό, η διδασκαλία σε φοιτητές, επαγγελματίες από διαφορετικόυς χώρους και γενικά ενήλικες με στόχο την εκμάθηση της γερμανικής ως ξένη γλώσσα μου χάρισε εμπειρία σε μαθητές από όλες τις ηλικιακές ομάδες.
Ο στόχος μου ειναι να μεταδώσω τις γνώσεις μου στην γερμανική γλώσσα αλλά και να παροτρύνω τους μαθητές να τελειοποιησουν την γνώση τους σε αυτή. Μέσω της εκμάθηση της γλώσσας θα έρθουν σε επαφή με μια ξενη κουλτούρα και θα διευρύνουν τους ορίζοντες τους.
Η κατανόηση των εκπαιδευτικών αναγκών του μαθητή λαμβάνει χώρα αρχικά μέσω της συζήτησης με το μαθητή σχετικά με τους στόχους που έχει θέσει ο ίδιος στον ευατό του και το κίνιτρο που έχει. Επίσης, τα χαρακτηριστικά του εκάστοτε μαθητή όπως η ηλικία και η ιδιότητα είναι στοιχεία που δίνουν ένα δείγμα των εκπαιδευτικών αναγκών του. Η δυνατότητα για διεξαγωγη τεστ αξιολόγησης είναι ένα σημαντικό εργαλείο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί.