Πτυχιούχος φιλόλογος Ελληνικής Γλώσσας από το Α.Π.Θ. παραδίδει μαθήματα Δημοτικού και Γυμνασίου. Με έμφαση πάντοτε στις ανάγκες των μαθητών και λαμβάνοντας υπόψη τις τελευταίες παιδαγωγικές και εκπαιδευτικές μεθόδους διδασκαλίας παρέχει αποτελεσματικές υπηρεσίες με ορατά αποτελέσματα σε σύντομο χρονικό διάστημα. Δίνει τη δυνατότητα για καθημερινή προετοιμασία σε μαθητές της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και την υποστήριξη φιλολογικών μαθημάτων στο Γυμνάσιο. Στις διδακτικές υπηρεσίες συμπεριλαμβάνεται και η διδασκαλία της Λατινικής Γλώσσας για την προετοιμασία στις Πανελλαδικές εξετάσεις.
Είμαι απόφοιτη του τμήματος Ελληνικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης με ειδίκευση στη Γλωσσολογία. Πρόκειται για ένα κλάδο που δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στον μαθητή, μιας και τον έχει καταστήσει υποκείμενο της εκπαιδευτικής δράσης. Παρακολουθώ τακτικά σεμινάρια επιμόρφωσης και κατάρτισης με θέμα τη διδασκαλία Διαθέτω μεταδοτικότητα, διαγνώσκω τις δυσκολίες και τις ανάγκες του/της μαθητή/τριας, προσαρμόζομαι γρήγορα στις δικές του/της ανάγκες και είμαι δίπλα του/της σε κάθε βήμα του/της. Επιπρόσθετα, μπορώ να διαθέσω επιπλέον ώρες επανάληψης και διδασκαλίας όπως και να παρέχω χρήσιμο πολυμεσικό και μη υλικό χρήσης/διδασκαλίας.
Διαθέτω εμπειρία δύο χρόνων σε παιδιά Δημοτικού και Γυμνασίου. Παράλληλα, συμμεντέχω σε επιμορφωτικά σεμινάρια για την διδασκαλία των φιλολογικών μαθημάτων, καθώς και την χρήση του παιχνιδιού στην εκπαιδευτική πράξη. Η διδασκαλία των μαθημάτων έχει επίκεντρο το μαθητή και τις ανάγκες του.Για αυτό το λόγο χρησιμοποιούνται εφαρμογές της διδακτικής πρακτικής Montessori, καθώς και κάθε πρακτική που στόχο έχει την κατανόηση και την χρήση της γνώσης στην καθημερινότητα.
Η διδασκαλία είναι το λειτούργημα που με επέλεξε να το υπηρετήσω. Ήδη από μικρή ηλικία αποφάσισα συνειδητά να επενδύσω στο επάγγελμα του καθηγητή ακολουθώντας αργότερα σχετικές Πανεπιστημιακές σπουδές, αφού έβλεπα πως η αγάπη που έπαιρνα από την εκμάθηση δεν μπορούσε να κλειδωθεί σε ένα συρτάρι αλλά αντίθετα έπρεπε να μεταδοθεί και να σπείρει χαμόγελα και ευτυχία. Προσωπικά, βρίσκω τεράστια ευχαρίστηση βλέποντας τους μαθητές μου να εξελλίσσονται βήμα βήμα κοντά μου μέχρι που να γίνουν αυτόνομοι ομιλητές, σε βάθος γνώστες της γλώσσας και κοινωνοί νέων πολιτισμών και ιστοριών. Η διδασκαλία, τελικά, είναι ταυτόχρονα μια πρόκληση μα και μια πρόσκληση που ακολουθώ με μεθοδικότητα και υπευθυνότητα αφού μέσα από αυτήν μπορώ να δώσω και να χάσω πολλά μα παράλληλα να κερδίσω ακόμη περισσότερα.
Ακολουθώ μία σειρά προσεγγίσεων, τεχνικών και μεθοδολογιών που με τη σειρά τους θα μου δείξουν τις ανάγκες και ικανότητες του μαθητή μου έτσι ώστε να προσαρμόσω τη διδασκαλία στα μέτρα του επιτυγχάνοντας παράλληλα τους επιδιωκόμενους μαθησιακούς στοχούς που έχουν τεθεί σε συμφωνία μαζί του. Ο διάλογος και η επικοινωνία με τον μάθητη κρίνονται καταλυτικά για την επίτευξη των επιδιοκώμενων στόχων. Ειδικότερα, η καλλιέργεια της αμοιβαίας εμπιστοσύνης μεταξύ μαθητή-καθηγητή κρίνεται ένας από τους βασικότερους παράγοντες της μαθησιακής επιτυχίας αφού μπορεί με τη σειρά του να δώσει στον μαθητή την ελευθερία να εκφράσει συνειδητά τους φόβους, τους προβληματισμούς και τις ανάγκες του, κάτι που ενθαρρύνω ήδη από την πρώτη μέρα γνωριμίας μας. Η ανάγκη αυτογνωσίας και αυτοπραγμάτωσης αποτελούν κομβικά σημεία της διδασκαλίας μου ενώ συνοδεύουν και πολλές φορές συμπληρώνουν το ίδιο το μάθημα και τους στόχους του.