ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Δεν έχω ενεργή συνδρομή αυτή την περίοδο (από Αύγουστο πάλι), συνεπώς δεν έχω πρόσβαση στα μηνύματα. Ευχαριστώ για την κατανόηση
Καλησπέρα σας. Ονομάζομαι Αρώνης Δημήτρης και είμαι απόφοιτος του τμήματος Μαθηματικών του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Το 2018 απέκτησα τον πρώτο μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών μου, στον τομέα της Πληροφορικής από το Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Στη συνέχεια απέκτησα έναν ακόμα μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στον τομέα της Τεχνητής Νοημοσύνης και των Μεγάλων Δεδομένων από το τμήμα Πληροφορικής και επικοινωνιών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Αυτή την περίοδο βρίσκομαι σε διαδικασία εκπόνησης διδακτορικής διατριβής.
Αναλαμβάνω οργανωμένα και με υπευθυνότητα μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου καθώς και την προετοιμασία τους για τις Πανελλαδικές εξετάσεις. Ειδικεύομαι στα μαθήματα των Μαθηματικών και Πληροφορικής (ΑΕΠΠ) καθώς και σε αντίστοιχα μαθήματα του IB (International Baccalaureate). Επιπλέον, αναλαμβάνω και φοιτητές διαφόρων επιπέδων.
Η τιμή που αναγράφεται στην αγγελία είναι ενδεικτική. Η τελική τιμή προκύπτει βάσει επιπέδου (Γυμνάσιο/Λύκειο/Πανεπιστημιακά) ή/και απόστασης.
Διαθέτω πολυετή εμπειρία στον χώρο της διδασκαλίας και της προετοιμασίας μαθητών για τις Πανελλαδικές εξετάσεις και φοιτητών για εξεταστικές και κατατακτήριες εξετάσεις. Επιπλέον, δουλεύω με ενα συνδυασμό από προσωπικές και φροντιστηριακές σημειώσεις καθώς και εξωσχολικών βιβλίων. Τέλος, δουλεύω με υπευθυνότητα και οργάνωση μα πάνω απ'όλα με σεβασμό προς τους στόχους των μαθητών μου.
Στον τομέα της εκπαίδευσης εργάζομαι από το 2010 ως καθηγητής Μαθηματικών και από το 2016 ως καθηγητής Πληροφορικής. Έχω εργαστεί σε φροντιστήρια και ως ελεύθερος επαγγελματίας με μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου καθώς και φοιτητές. Επιπλέον έχω εργαστεί σε μεγάλες εταιρείες Συμβουλευτικής και Τεχνολογίας. Τέλος, το 2021 εργάστηκα και ως καθηγητής Μαθηματικών σε ιδιωτικό σχολείο.
Η διδασκαλία ήταν από τα πρώτα χρόνια για εμένα ένας δρόμος που με γέμιζε. Με ενδιαφέρει να ασχοληθώ με την διδασκαλία ως επάγγελμα και όχι ως κάτι επικουρικό.
Θα αναγνωρίσω τις εκπαιδευτικές ανάγκες του μαθητή μέσα από την εμπειρία που διαθέτω, η οποία ξεπερνά τα 12 χρόνια καθώς και μέσα από μεθοδική ενασχόληση με προσωποποιημένες ασκήσεις.