Είμαι απόφοιτος του τμήματος Φιλολογίας του ΑΠΘ και κάτοχος Μεταπτυχιακού διπλώματος Φιλοσοφίας (Φ.π. ΑΠΘ).
- Παραδίδω Ιδιαίτερα Μαθήματα σε παιδιά Γυμνασίου & Λυκείου (φιλολογικά μαθήματα)
- Αναλαμβάνω την καθημερινή μελέτη όλων των μαθημάτων παιδιών Δημοτικού, Α΄ & Β΄ Γυμνασίου
Ποιοτική εκπαίδευση - Χαμηλό κόστος
Έχω σπουδάσει εκτενώς και εις βάθος το αντικείμενό μου και δουλεύω με μεγάλη όρεξη και μεράκι.
Αντιμετωπίζω τον κάθε μαθητή ως μοναδική περίπτωση και φροντίζω ώστε το μάθημα να είναι προσαρμοσμένο στις ανάγκες, τις ιδιαιτερότητες, τα ενδιαφέροντα και την προσωπικότητά του.
Δίνω έμφαση στην ανίχνευση και την κάλυψη των κενών του μαθητή, μέσω συνεχών επαναλήψεων και προσεκτικής παρακολούθησης.
Στόχος μου είναι να εμπνέω τους μαθητές μου, να αφυπνίζω και να διατηρώ αμείωτη την δίψα τους για μάθηση και παρέα να πετυχαίνουμε τους στόχους τους και να βαδίζουμε στον δρόμο της προόδου και της εξέλιξης.
Ιδιαίτερα Μαθήματα σε παιδιά Λυκείου, Γυμνασίου, Δημοτικού:
- Λύκειο - Γυμνάσιο : φιλολογικά μαθήματα
- Δημοτικό : καθημερινή μελέτη όλων των μαθημάτων
Τρέφω την πεποίθηση ότι τα παιδιά, από τις πιο μικρές τους ηλικίες έως και την εφηβεία τους, αποτελούν μία από τις πιο μαγικές, διδακτικές και ουσιαστικές συναναστροφές.
Είναι γεμάτα προοπτικές τις οποίες ο παιδαγωγός καλείται με ευλάβεια, υπευθυνότητα, αγάπη και μεράκι να ανιχνεύσει και να καλλιεργήσει, ώστε να συμβάλλει στην μελλοντική άνθιση και καρποφορία τους.
Ταυτόχρονα όμως κι ο ίδιος ο εκπαιδευτικός έχει τη μοναδική ευκαιρία να μάθει από την αθωότητα και την απλότητα των παιδιών, χτίζοντας μαζί τους μια σχέση αμφίδρομη. Κι αυτή είναι η μεγαλύτερη αμοιβή!
Οι δάσκαλοι και οι μαθητές τους αποτελούν τη βάση και την κινητήριο δύναμη της κοινωνίας και καθορίζουν ουσιαστικά την ποιότητα του μέλλοντός της.
Επομένως, η ανεκτίμητη αυτή δυναμική της σχέσης διδάσκοντος και διδασκομένου και το γεγονός ότι μπορεί να συνδυαστεί με την επιστήμη της φιλολογίας και της φιλοσοφίας στις οποίες επέλεξα να εντρυφήσω στις σπουδές μου, είναι οι λόγοι που με οδήγησαν στην απόφαση να ασχοληθώ με την εκπαίδευση, δεσμευόμενη ότι θα δίνω πάντα τον καλύτερό μου εαυτό.
Στις πρώτες συναντήσεις με το παιδί ξεκινάμε πάντα από το μηδέν, δίχως να θεωρείται τίποτα δεδομένο.
Μέσα από πολλές επαναλήψεις και ευχάριστες εκπαιδευτικές δραστηριότητες ανιχνεύονται οι ιδιαίτερες εκπαιδευτικές του ανάγκες, τα κενά, οι ελλείψεις του, αλλά και τα δυνατά του σημεία και τα προσωπικά του ενδιαφέροντα, ώστε να προσαρμοστεί και να εξατομικευτεί κατόπιν η διδασκαλία αναλόγως.
Παράλληλα μέσα από αυτή τη διαδικασία γνωριζόμαστε καλύτερα και εξοικειωνόμαστε, με αποτέλεσμα να επιτυγχάνεται η ομαλή εισαγωγή στο εκπαιδευτικό μας ταξίδι.