- Βιολογία όλων των βαθμίδων και προετοιμασία για Πανελλήνιες, SAT Subject Test in Biology E/M, IB Biology, AP Biology.
- Φυσική & Χημεία Δημοτικού, Γυμνασίου και Α Λυκείου σε ελληνικά και αγγλικά.
- Εκπαιδευτική Ρομποτική Δημοτικού - Προγραμματισμός για παιδιά με Scratch. Οι μικρότερες ηλικίες ξεκινούν με το Scratch Junior και οι μεγαλύτερες καταλήγουν με ένα project στο πρόγραμμα για μαθητές Mission Zero του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Διαστήματος σε Raspberry Pi. Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση ενδείκνυται λόγω της ευκολίας διαμοιρασμού οθόνης με το δάσκαλο και την ομάδα (δυνατότητα δημιουργίας γκρουπ). Η εκπαιδευτική ρομποτική αποτελεί τον ιδανικό συνδυασμό διασκέδασης και μάθησης! Δημιουργούμε ηλεκτρονικά παιχνίδια, λύνουμε πρωτότυπους γράφους και σχεδιάζουμε τις δικές μας ιστορίες μέσα στο προγραμματιστικό περιβάλλον Scratch, ειδικά προσαρμοσμένο για τις ηλικίες του Δημοτικού. Μέσα από τον προγραμματισμό, τα παιδιά καλλιεργούν την αλγοριθμική σκέψη, τη δημιουργικότητα και την αυτοπεποίθησή τους, καθώς το καθένα ανταποκρίνεται στις εκπαιδευτικές προκλήσεις του μαθήματος με τον δικό του, μοναδικό τρόπο.
Παιδοκεντρική προσέγγιση, μεταδοτικότητα, αγάπη για το αντικείμενο, σεβασμός στην προσωπικότητα του/ης μαθητή/ριας, εξαιρετικά αποτελέσματα.
1η στο έτος απόφοιτος Βιολογικού με διεθνείς διακρίσεις, υποτροφίες και συμμετοχή σε ερευνητικά και εκπαιδευτικά προγράμματα και συνέδρια στην Ελλάδα, την Ευρώπη και την Αμερική. Πολυετής εμπειρία στη διδασκαλία της Βιολογίας σε όλες τις βαθμίδες και εμπειρία στην προετοιμασία για Πανελλήνιες, SAT Subject Test in Biology E/M, IB Biology, AP Biology.
Πιστοποίηση στην εκπαιδευτική ρομποτική και τον προγραμματισμό για μαθητές Δημοτικού από τον ΕΟΠΠΕΠ, τη Global Cert, το LEGO Education Academy, το Eduk8 και το O3 Out of the Ordinary. Εμπειρία στην εκπαιδευτική ρομποτική, τον προγραμματισμό, τη δημιουργική απασχόληση, τη σχολική μελέτη και την εξ αποστάσεως εκπαίδευση σε ΚΔΑΠ.
Σεβασμός στο λειτούργημα του δασκάλου και τη διαπαιδαγώγηση, αγάπη για τις φυσικές επιστήμες και ενδιαφέρον για τη μάθηση και την εκπαιδευτική διαδικασία.
Στο πρώτο, δωρεάν μάθημα, γνωριζόμαστε με τον/την μαθητή/τρια και αφιερώνω χρόνο στο να κατανοήσω σε βάθος τον τρόπο που αντιλαμβάνεται τη γνώση και μαθαίνει με το βέλτιστο τρόπο. Η ενασχόλησή μου με τη νευροβιολογία με βοηθά στο να αναγνωρίζω τη σχέση του/της με τα αισθητηριακά ερεθίσματα (λ.χ. είναι οπτικός, ακουστικός ή κιναισθητικός τύπος μαθητή;), τις γνωστικές προκαταλήψεις που μπορεί να έχει (λ.χ. ανασφάλεια ότι δεν είναι καλός/ή σε ένα μάθημα), τις προκλήσεις που μπορεί να αντιμετωπίζει στο κίνητρο και τη συγκέντρωση κ.ά. Μαζί καταστρώνουμε ένα πλάνο με ρεαλιστικούς βραχυπρόθεσμους, μεσοπρόθεσμους και μακροπρόθεσμους στόχους, που αντανακλούν το επίπεδο και τις προσδοκίες του/της, μετατρέποντας τη μάθηση σε προσωπική, εσωτερικά κινητοποιούμενη, διασκεδαστική πρόκληση.