Είμαι πτυχιούχος/αριστούχος Φιλολογίας - Γλωσσολογίας, 27 χρονών και παραδίδω ιδιαίτερα μαθήματα φιλολογίας τα τελευταία πέντε χρόνια. Συν τοις άλλοις, διαθέτω τρία χρόνια προϋπηρεσίας σε φροντιστήριο μέσης εκπαίδευσης.
Διδάσκω όλων των ειδών τα φιλολογικά μαθήματα ( Αρχαία, Έκθεση, Νεοελληνική Λογοτεχνία και Γλώσσα, Ιστορία) σε επίπεδο Γυμνασίου, ενώ σε επίπεδο Λυκείου διδάσκω Αρχαία και Έκθεση. Διαθέτω πλούσιο και βοηθητικό υλικό για τους μαθητές μου. Σκοπός μου είναι μία ενισχυτική και παράλληλα εποικοδομητική για τον μαθητή διδασκαλία. Αναλαμβάνω, επιπλέον, τη φιλολογική επιμέλεια και τη διόρθωση κειμένων.
Δίνω ιδιαίτερη σημασία στην προσωπικότητα και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του εκάστοτε μαθητή και προσαρμόζω κατάλληλα τη διδασκαλία για μία πιο αποτελεσματική μαθησιακή στήριξη. Επιπλέον παρέχω ενισχυτικές σημειώσεις που βοηθούν τη βελτίωση του μαθητή. Η καλή επικοινωνιακή σχέση μαθητή δασκάλου αποτελεί σημαντικό παράγοντα για την αποτελεσματικότητα της διδασκαλίας. Έτσι δίνω μεγάλη σημασία στην κατανόηση των μαθητών μου για ένα ουσιαστικό κι όχι βαρετό μάθημα.
Η επαγγελματική μου εμπειρία ανέρχεται σε πέντε έτη. Πιο συγκεκριμένα εργάζομαι σε φροντιστήριο μέσης εκπαίδευσης τρία χρόνια και διδάσκω κατ' οίκον μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου τα τελευταία πέντε χρόνια.
Η επιτυχία και η πρόοδος ενός μαθητή προσφέρει ένα αίσθημα ικανοποίησης και χαράς στον καθηγητή. Η γνώση της συνεισφοράς σου γι' αυτήν την επιτυχία είναι που σε γεμίζει. Αυτό είναι και το μεγαλύτερο κίνητρο κατ' εμέ. Αναλόγως ο στόχος μου είναι να προσφέρω την καλύτερη δυνατή βοήθεια στον εκάστοτε μαθητή, ώστε να συμβάλει στην πρόοδο του.
Κάθε μαθητής χρήζει διαφορετικής μεταχείρισης ανάλογης της προσωπικότητας, του χαρακτήρα και του γνωστικού του επιπέδου. Ο μοναδικός τρόπος για να διαπιστωθούν οι εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή είναι μέσα από την επαφή, την επικοινωνία και την τριβη μαθητή - δασκάλου. Μέσα από τις πρώτες μου επαφές με τον εκάστοτε μαθητή, μέλημα μου αποτελεί η βαθύτερη κατανόηση των εκπαιδευτικών του αναγκών, ώστε να προβώ στις απαραίτητες προσαρμογές της διδασκαλίας.