Μελέτη Οικονομικών μαθημάτων όλων των επιπέδων και εξατομικευμένη διδασκαλία ανάλογα με τις ανάγκες και τις ιδιαιτερότητες του μαθητή/φοιτητή. Προετοιμασία των φοιτητών στα μαθήματα Λογιστικής, Αρχές Οικονομικής, Μικροοικονομίας και Μακροοικονομίας για συμμετοχή στις πανεπιστημιακές / πανελλήνιες εξετάσεις. Επίσης, παρέχονται και θερινά μαθήματα για προετοιμασία των μαθητών/φοιτητών σε επόμενη τάξη/εξάμηνο. Με συνέπεια και οργάνωση γίνεται στοχευμένη προσέγγιση του μαθητή / φοιτητή και προσαρμογή του μαθήματος ανάλογα με τις ανάγκες του. Όλη η προετοιμασία των μαθημάτων καθίσταται ικανή για την επίτευξη των στόχων του μαθητή/φοιτητή. Παροχή σημειώσεων και υλικού για επαναλήψεις και εμβάθυνση στην ύλη. Αρκετή διδακτική εμπειρία στα συγκεκριμένα αντικείμενα η οποία ενισχύεται μέσα από την πολυετή εκπαιδευτική ενασχόληση με αυτά καθ'όλη τη διάρκεια της πανεπιστημιακής φοίτησης.
Υπάρχει οργάνωση και συνέπεια αναφορικά με το διαδακτικό μέρος. Γίνεται στοχευμένη και εξατομικευμένη προσέγγιση ανά μαθητή / φοιτητή αναζητώντας και καλύπτοντας τις ανάγκες τους ξεχωριστά. Προσπαθούμε να φτάσουμε στο μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα με κύριο στόχο την αφοσίωση στην ποιότητα του μαθήματος.
Απόφοιτος Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστήμιου Μακεδονίας. Κάτοχος δύο μεταπτυχιακών τίτλων στα Εφαρμοσμένα Οικονομικά και Χρηματοοικονομικά καθώς και στην Τραπεζική, Λογιστική και Χρηματοοικονομική. Υπάρχει αρκετή εμπειρία στην παράδοση μαθημάτων ικανή για την εκπλήρωση των στόχων του μαθητή/φοιτητή.
Υπάρχει μέγιστη διάθεση και δυνατότητα για υποστήριξη στους μαθητές και φοιτητές. Τα κίνητρα αναδεικνύονται από την ομαδική προσπάθεια που καταβάλλεται προκειμένου να πετύχουμε τους στόχους που έχουμε θέσει μαζί με το μαθητή / φοιτητή. Η ικανοποίηση που επέρχεται μέσα από την επίτευξη των στόχων συμπληρώνει το γεγονός ότι η διδασκαλία αποτελεί όχι εργασία αλλά λειτούργημα.
Μέσα από τη συνεχή επαφή με το μαθητή / φοιτητή αντιλαμβανόμαστε συνεχώς τις ανάγκες που προκύπτουν. Στοχευμένες ερωτήσεις επί του μαθήματος και μία εποικοδομητική συζήτηση για την αναγνώριση των αναγκών του ολοκληρώνεται η προσπάθεια για να αντιληφθούμε τί είναι αυτό που πραγματικά θέλει να πετύχει ο μαθητής / φοιτητής μέσα από τη διδασκαλία και τα ιδιαίτερα μαθήματα.