Προετοιμασία μαθητών Γ' και Β' Λυκείου για πανελλαδικές εξετάσεις στο μάθημα της Πληροφορικής (ΑΕΠΠ), μέσω διαδικτυακών και διά ζώσης ιδιαίτερων μαθημάτων.
-Χτίζω από την αρχή σωστές βάσεις στους μαθητές, μαθαίνοντάς τους να σκέφτονται αλγοριθμικά, ώστε να λύνουν οποιοδήποτε πρόβλημα τους ζητηθεί.
-Η διεξαγωγή του πρακτικού μέρους του μαθήματος (ασκήσεις κλπ) γίνεται στο επίσημο προγραμματιστικό περιβάλλον της ΓλωσσοΜάθειας (GlossoMatheia.exe). Αυτό έχει ως αποτέλεσμα ο μαθητής να πρέπει να υλοποιήσει την δομή και τις εντολές του προγράμματος όπως ακριβώς αυτές πρέπει να είναι ώστε, το πρόγραμμα τελικώς να εκτελεστεί επιτυχώς. Διαφορετικά, το λογισμικό δεν επιτρέπει την εκτέλεση αυτού υποδεικνύοντας το λάθος. Με τα παραπάνω, το μάθημα γίνεται διαδραστικό και αποκτά χαρακτήρα δοκιμασίας με αποτέλεσμα ο μαθητής να έχει κίνητρο για σωστή επίλυση και κατανόηση και το σημαντικότερο, να μην πλήττει.
-Επίσης, πραγματοποιείται πληθώρα δοκιμών, τροποποιήσεων και παραλλαγών σε κάθε άσκηση ώστε, ο μαθητής να κατανοήσει πλήρως τις προγραμματιστικές τεχνικές που εφαρμόστηκαν στην εκάστοτε άσκηση, καθώς και ο λόγος που αυτές είναι χρήσιμες.
-Η διεξαγωγή του θεωρητικού μέρους του μαθήματος γίνεται κατά βάση μέσα από τα δύο επίσημα βιβλία, παράλληλα με επιπλέον βοηθήματα, σημειώσεις και επί τόπου παραδείγματα και δημιουργία σχεδίων-σχημάτων ώστε, να αποφεύγεται η παπαγαλία και να ενισχύεται η κατανόηση επί της ουσίας.
-Επιδόσεις προηγούμενων μαθητών δηλώνουν την αποτελεσματικότητα της διδακτικής μεθόδου που ακολουθώ, όπως φαίνεται και στις παρακάτω πρόσφατες κριτικές της πλατφόρμας.
Έχω εμπειρία 6 ετών πάνω στην ιδιαίτερη διδασκαλία και προετοιμασία μαθητών για τις πανελλαδικές εξετάσεις στο μάθημα της Πληροφορικής.
-Μου αρέσει πολύ να μεταλαμπαδεύω τις γνώσεις που έχω πάνω στο αντικείμενο του προγραμματισμού και της πληροφορικής, να τις μοιράζομαι με τους μαθητές μου και τελικώς να επιβραβεύομαι από την επιτυχία τους!!
-Αρχικός στόχος μου είναι, ο μαθητής να μάθει να σκέφτεται αλγοριθμικά, έπειτα να μάθει σωστά την συγκεκριμένη γλώσσα και το θεωριτικό υπόβαθρο στα οποία εξετάζεται και τελικώς να πετύχει τον στόχο για τον οποίο ξεκίνησε τα μαθήματα.
-Η εμπειρία μου στην διδασκαλία με βοηθάει να καταλάβω τις ανάγκες ενός μαθητή.
-Η διδασκαλία γίνεται κυρίως με διαδραστικές μεθόδους στην οποία περιλαμβάνεται πληθώρα ασκήσεων, τεστ, και διαγωνισμάτων, με αποτέλεσμα να εντοπίζω άμεσα τα σημεία που πάσχει ο μαθητής.