Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
έως 40 ετών
Μηχανικός Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών
Κιθάρα
Πτυχία
TEI ΛΑΡΙΣΑΣ
Πτυχίο - Μηχανικός Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών 2014
Δ.Ω.Λάρισας
Δίπλωμα - Κιθάρα 2010
Δ.Ω.Λάρισας
Πτυχίο - Κιθάρα 2007
Thames Valley University
Πιστοποίηση - Ηλεκτρική Κιθάρα 2009
Trinity College London
Πιστοποίηση - Κλασσική Κιθάρα 2003
Απευθύνομαι σε
Μαθητές Δημοτικού
Μαθητές Γυμνασίου
Μαθητές Λυκείου
Φοιτητές
Φοιτητές Μεταπτυχιακού

Παράδοση μαθημάτων κιθάρας

Κλασσική / Ηλεκτρική / Ακουστική

Διδάσκονται:

Συνοδεία Τραγουδιών, Ρυθμός, Συγχορδίες, Τεχνική, Αυτοσχεδιασμός, Θεωρία, Μουσική παραγωγή, Mixing, Editing.

Επαγγελματική Εμπειρία

2001 - 2012, διδασκαλία ηλεκτρικής και κλασσικής κιθάρας στη Σχολή Κιθάρας Τέχνη

2007 - 2010, διδασκαλία ηλεκτρικής και κλασσικής κιθάρας στο Πολυφωνικό Ωδείο Καρδίτσας

2011, διδασκαλία ηλεκτρικής και κλασσικής κιθάρας στη Σχολή Κιθάρας του Δήμου Τυρνάβου, στο Δημοτικό Ωδείο Αλμυρού

2011 - 2013, διδασκαλία ηλεκτρικής και κλασσικής κιθάρας στη Μουσική Σχολή Δήμου Αγιάς

2011 - 2017, διδασκαλία ηλεκτρικής και κλασσικής κιθάρας στη Μουσική Σχολή Δήμου Τεμπών

2014 - 2018, διδασκαλία στο Δημοτικό Ωδείο Λάρισας.

2001 έως σήμερα, ιδιαίτερα μαθήματα κιθάρας, κλασσικής - ηλεκτρικής - ακουστικής.

Γιατί επέλεξα τη διδασκαλία (κίνητρα, στόχοι)

Διάλεξα τη διδασκαλία από την ηλικία των 18, γιατί το θεώρησα πρόκληση.

Ξαφνικά ο διευθυντής της σχολής που μου δίδασκε κιθάρα, μου ζήτησε να ξεκινήσω να διδάσκω, σε νέους μαθητές την τέχνη της κιθάρας. Το θεώρησα ότι ήταν το επόμενο βήμα, από τη στιγμή που κατείχα πολύ καλά την τεχνική της κιθάρας και ήταν ένα μικρό όνειρο που άρχισε να γίνεται πραγματικότητα. 

Αυτήν η κίνηση καθόρισε και τη μετέπειτα πορεία μου, ως κιθαρίστα, διαλέγοντας μετά το Δ.Ω.Λ., για να ολοκληρώσω τις σπουδές μου αποκτώντας πτυχίο και δίπλωμα Κλασσικής Κιθάρας.

Πώς θα καταλάβω τις εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή

Οι ανάγκες του μαθητή: 

Κατόπιν διαλόγου με τον μαθητή, ή τον υποψήφιο μαθητή, προσπαθώ να καταλάβω, τί έχει στο μυαλό του και τί ζητάει από τον εαυτό του για να μάθει πάνω στην κιθάρα ή πού θέλει να φτάσει (τί στόχους έχει).

Εφόσον φτάσουμε σε ένα τελικό στάδιο τη συζήτηση, διαλέγουμε τον τρόπο με τον οποίο θα δουλέψουμε, έτσι ώστε ο μαθητής να μη δει την μάθηση της τέχνης της κιθάρας ως αγγαρεία αλλά περισσότερο ως ένα δημιουργικό παιχνίδι.

Εκπαιδευτικές υπηρεσίες
Προσωπικές σημειώσεις
Χρήση εξωσχολικών βοηθημάτων
Θερινά μαθήματα
Προσφορές
Τιμή συζητήσιμη ανάλογα με τις ώρες διδασκαλίας
Video

Στείλτε Μήνυμα

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για να στείλετε μήνυμα στον καθηγητή/τρια!
Ποιά είναι η γνώμη σας για αυτόν τον καθηγητή;