Γεια χαρά σε ολους! Είμαι προπτυχιακός φοιτητής 3ου έτους του τμήματος Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης με βαθμό απολυτηρίου Γενικού Λυκείου 19.9 (Δεκαεννέα και εννέα) και παραδίδω ιδιαίτερα μαθήματα σε μαθητές από Α Γυμνασίου έως και Β Λυκείου στα μαθήματα της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας, Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας και γραμματείας και Ιστορίας καθώς και επιπλέον βοήθεια σε μαθηματα Κοινωνικής και Πολιτικής αγωγής και Πολιτικής Παιδείας.
Παρέχεται και ενισχυτική διδασκαλία σε μαθητές δημοτικού στα μαθήματα της Γλώσσας της Ιστορίας και της Κοινωνικής Αγωγής
Τιμή 6 ευρώ ανά ώρα, δυνατότητα έκπτωσης σε ανεργους και πολύτεκνους. Μαθήματα παραδίδονται και εξ αποστάσεως. Προσφέρω δωρεάν εκπαιδευτικό διδακτικό υλικό και σημειώσεις τόσο δικές μου όσο και εξωσχολικων βοηθημάτων.
Παρέχεται και ενισχυτική διδασκαλία σε όλα τα φιλολγικά μαθήματα
Ζω στη Θεσσαλονίκη αλλά παραδίδω μαθήματα εξ αποστάσεως σε οποιοδήποτε μέρος της Ελλάδας βρίσκεστε. Για όσους ζουν εντός Θεσσαλονίκη, δίνεται η δυνατότητα δια ζωσης μαθημάτων στο χώρο σας. αμεσότερη επικοινωνία μέσω της φόρμας του σάιτ
Βασικό μου σύνθημα αποτελούν η οργάνωση, η πειθαρχία, και η τελειότητα σε οτιδήποτε καταπιάνομαι. Μαζι μου το παιδί σας σε ένα φιλικό και χαρούμενο κλίμα θα μπορέσει να μάθει και να αγαπήσει τα φιλολογικά μαθήματα. Επιπλέον εχω αριστες επικοινωνιακές δεξιότητες και δεν εγκαταλείπω την προσπάθεια μέχρις ότου ο μαθητής να καλύψει όλα τα κενά που ενδεχομένως έχει.
Θα μελετήσουμε όλη την διδακτέα υλη των μαθημάτων δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση σε όσα κεφάλαια και θέματα το παιδί δυσκολεύεται και δεν μπορεί να ανταπεξέλθει. Μέσα από το υλικό και τις σημειώσεις τις οποίες θα λαμβάνει θα είναι σε θέση να κατανοησει με τρόπο απλό και κατανοητό το περιεχόμενο της διδασκαλίας αλλά και τη μεθοδολογία για τη σωστή διαχείριση ενός διαγωνίσματος.
Βέβαια ο τρόπος διδασκαλίας επαφίεται στη δική σας προτίμηση (είτε παράλληλη κάλυψη της ύλης με το σχολειο ειτε ενισχυτική διδασκαλία και βοήθεια στο μαθημα της ημερας)
Συγκεκριμένα χρησιμοποιώ υλικό από
- Προσωπικές μου σημειώσεις
- Φροντιστηριακα βοηθήματα τα οποία χρησιμοποίησα στα μαθητικά μου χρόνια
- Διαδικτυακα βοηθήματα
- Σχολικά βιβλία που διαθετω
Θα βρίσκομαι δίπλα στο μαθητή σε οτιδήποτε χρειαστεί και θα τον βοηθήσω να ανταπεξέλθει στις δυσκολίες του εκπαιδευτικού συστήματος
Είναι η πρώτη φορά που επιχειρώ τη διδασκαλία νιώθω όμως έτοιμος να μεταλαμπαδευσω τις γνώσεις μου στους μαθητές. Η εμπειρία μου με τα φιλολογικά μαθήματα εν γένει ομως είναι θα έλεγα πολύ καλή. Θεωρώ πως οι γνώσεις μου και η όρεξη για εργασία και διδασκαλία μπορούν να καλύψουν την έλλειψη εμπειρίας μου και να κάνουν το μαθητηνα αγαπήσει τα φιλολογικά μαθήματα, να δει το μάθημά μας σαν κάτι ευχάριστο, διασκεδαστικο αλλά συνάμα και εκπαιδευτικό.
Επιπλέον έχω συμμετάσχει σε πρόγραμμα πρακτικής της σχολής μου μεσα στο οποίο παρακολούθησα τρόπους διδασκαλίας μέσα σε τάξη καθώς και το χώρο του σχολείου.
Μου αρεσει η συναναστροφη με τα παιδιά και η διαδικασία της διδασκαλίας. Θέλω να μεταλαμπαδευσω τα όσα γνωρίζω πάνω σε ένα μάθημα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Στοχευω στη δημιουργία ενος κλίματος οικειότητας και χαράς μεταξύ εμου και του/της μαθητή/μαθήτριάς μου ούτως ώστε να αντιμετωπίζουν το μάθημα με χαρά και ανυπομονησία. Θέλω να κάνω ακόμα και μαθητές που δεν αγαπούν τα φιλολογικά μαθήματα να τα αγαπήσουν και να ανακαλύψουν τον θαυμαστό κόσμο τους.
Θα συζητήσω αρχικα μαζί του για κενά που ενδεχομένως γνωρίζει ότι έχει και στ συνέχεια στο πρώτο μάθημα θα του αναθεσω μερικές ασκήσεις επανάληψης προκειμένου να κατανοήσω το εκπαιδευτικό του επίπεδο. Έπειτα θα προσαρμοστεί η διδασκαλία στα πλαίσια των αναγκών του κάθε μαθητή. Η διδασκαλία θα πρέπει να εστιάζει στις ανάγκες των μαθητών και να μην είναι η ίδια για τον καθένα από αυτούς.
Ένας άλλος τρόπος που ηα με βοηθήσει να κατανοήσω τις ανάγκες των μαθητών μου ειναι η προετοιμασία και διεξαγωγή μιας μορφής γραπτου διαγνωστικού διαγωνίσματος με ερωτήσεις απλές και κατανοητές το οποίο θα περιλαμβάνει θεματα αντλημενα από την υλη της προηγούμενης τάξης (στην περίπτωση της Α Γυμνασίου όλα τα παραπάνω αναιρούνται και ξεκινούμε από την αρχή την κάλυψη της υλης)