- Παραδίδονται ιδιαίτερα φιλολογικά μαθήματα σε μαθητές Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου(ΓΕ.Λ & ΕΠΑ.Λ)
- Παραδίδoνται ιδιαίτερα μαθήματα τουρκικών για όλα τα επίπεδα (Α,Β,Γ) από την καθηγήτρια με μητρική γλώσσα τη τουρκική. .
- Είναι απόφοιτος του τμήματος ελληνικής φιλολογίας του Δ.Π.Θ με ειδίκευση Γλωσσολογίας.
- Ανάλυση της τουρκικής γλώσσας σε επίπεδα γλωσσικής ανάλυσης . 'Οπως μορφολογία φωνολογία/φωνητική , σύνταξη σημασιολογία, πραγματολογία , ετυμολογία, λεξιλογία/λεξικολογία,
- Άριστη μεταδοτικότητα στην εκμάθηση της Τουρκικής γλώσσας τόσο σε ενήλικους, όσο και σε ανἠλικους μαθητές και μαθήτριες.
Για καλύτερη και γρηγόρη εμπέδοση .
Καθηγήτρια στο κοινωνικό φροντιστήριο του Δήμου Κομοτηνής (ετ. 2020-2021)
Ο εκπαιδευτικός προκειμένου να γνωρίσει τις μαθησιακές δυσκολίες και τις εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών εκτός από το να μελετήσει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους μπορεί να χρησιμοποιήσει τις ακόλουθες μεθόδους:
α)να κατασκευάσει πιθανές ερωτήσεις
που θα έχουν στόχο τη διερεύνηση των σημείων στα οποία συναντούν δυσκολίες οι μαθητές καθώς και ερωτήσεις που έχουν στόχο την καλλιέργεια της κριτικής σκέψης, δηλαδή ερωτήσεις που αφορούν στη διερεύνηση σχέσεων μεταξύ των εννοιών, συγκρίσεων, γενικεύσεων, κρίσεων και σχηματικών αναπαραστάσεων,
β)να μελετήσει τις γραπτές εργασίες
που έχουν ενδεχομένως εκπονήσει οι μαθητές καθώς και τα ερωτήματα που θέτουν κατά την επικοινωνία τους μαζί του, προσπαθώντας να διαγνώσει το επίκεντρο των προβληματισμών τους αλλά και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν στην πορεία της μάθησης,
γ)να εκμαιεύσει από τους μαθητές τις εκπαιδευτικές τους ανάγκες ζητώντας να απαντήσουν σε ερωτήματα
(π.χ. ποιες ήταν οι δυσκολίες που συναντήσατε, ποια σημεία δεν είστε βέβαιοι ότι έχετε καταλάβει, ποια σημεία θεωρείτε ενδιαφέροντα και χρήσιμα κλπ.)
Έτσι, θα αναδειχθούν:
- οι ρητά διατυπωμένες ανάγκες κάθε μαθητή
- θα προβάλλουν οι μη ρητά διατυπωμένες ανάγκες τις οποίες πρέπει να συνάγει ο εκπαιδευτής μέσα από το σύνολο των στοιχείων που συγκεντρώνει
- θα αναδειχθούν οι ανάγκες που εκφράζονται από το σύνολο των μαθητών ως ομάδας