ΔΕΝ αναλαμβάνω εκπόνηση εργασίων
Παραδίδονται online και δια ζώσης μαθήματα απο εκπαιδευτικό και ακαδημαϊκό υπεύθυνο στον τομέας της πληροφορικής Εργάζομαι σε μεγάλους εκπαιδευτικούς ομίλους της χώρας απο το 2003. Επίσης εργάζομαι στο software industry ως Senior Engineer σε εταιρείες όπως Intrasoft, Apopsis κοκ Τα έργα που έχω λάβει συμμετοχή ειναι η νέα online πλατφόρμα για το συνταξιοδοτικό σύστημα του ΕΦΚΑ (ΑΤΛΑΣ), η αναδιαμόρφωση της ασφαλιστικής ενημερώτητας του gov και πολλά άλλα.
Μπορώ να αναλάβω κάθε είδους ηλικία, απο προσχολική εως ηλικιωμένους που έχουν πάθος για μάθηση.
Ξεκινώντας από την αρχή και έχοντας μηδενική γνώση στο αντικείμενο, μετά απο ένα κύκλο μαθημάτων μπορώ να εγγυηθώ τα παρακάτω :
- Για τους αρχάριους
- Γρήγορη κατανόηση και χρήση του αντικειμένου
- Εκπαίδευση σε εύρεση και αντιετώπιση πρόβλημάτων - Για νέους develpers
- Κατανόηση της προγραμματιστικής λογικής
- Τεχνικές για σωστό debugging
- Εκπαίδευση σε νεα εργαλεία και τεχνικές (Java Spring boot Framework) - Για Web developers
- Εκπαίδευση πάνω σε δικούς μου online server (επαγγελματικό περιβάλλον)
- Στήσιμο site απο την ιδέα μέχρι την τελευταία γραμμή κώδικα ποια είναι τα στάδια υλοποίησης.
- Κατανόηση εργαλείων και τι πρέπει να χρησιμοποιηθεί και πότε (πχ Wordpress ή Joomla)
- Κατασκευή δυναμικών site χωρίς χρήση CMS (πχ Java + JSF). Full stack development - SEO - Marketing (για επαγγελματίες και developers)
- Τεχνικές σωστού στησίματος site
- Τι άλλο χρειάζεται ενα προϊόν εκτός της προώθησης (background tasks)
- Στήσιμο marketing campains
- Διαχείριση Media (οχι μόνο Social)
- Τεχνικές ανάπτυξης επιχείρησης
Για όλα τα παραπάνω χρειάζομαι μόνο όρεξη και θέληση και τα υπόλοιπα τα αναλαμβάνω εγω.
Ως Instructor του Oracle Academy όλες μου οι σημεώσεις φέρουν την σφραγίδα της Oracle. Αυτό σημαίνει ότι τελειώνοντας ένα κύκλο μαθημάτων σε Java ή Databases έχετε την δυνατότητα να δώσετε εξετάσεις για τα ανάλογα certifications
Ως εκπαιδευτικός έχω αναπτύξει μια φιλοσοφία η οποία δεν μου επιτρέπει την εκπόνηση εργασιών. Θα χαρώ όμως να βοηθήσω στην καθοδήγηση για ενα σωστό αποτέλεσμα.
Ως πατέρας 2 ανήλικων παιδιών μπορώ να βοηθήσω κάθε γονιό για θέματα που τον απασχολούν στον επαγγελματικό προσανατολισμό του παιδιού του (οσο αφορά την πληροφορική). Επίσης θα χαρώ να συζητήσω θέματα πρόληψης και ασφαλούς πλοήγησης στο Ιντερνετ πχ πως γίνεται ο έλεγχος όχι μόνο εντός υπολογιστή αλλά με αλλου είδους τεχνικές οι οποίες εφαρμόζονται εκτός.
Διαδικασία χρέωσης
Η αναγραφόμενες τιμές ισχύουν για 1 ώρα και 30 λεπτά ανα μάθημα.
Επιτυχία στον χώρο της εκπαίδευσης
Δεν υπάρχει μεγαλύτερη χαρά απο να σε βλέπουν παλιοί μαθητές/φοιτητές και να σου λένε οτι είμαι developer ή analyst σε κάποια εταιρεία... Σε αυτούς τους ανθρώπους ξέρεις οτι έχεις βάλει ενα λιθαράκι στην επιτυχία τους.
Η φιλοσοφία μου στην εκπαίδευση εστιάζεται στο παράγοντα “άνθρωπος”. Ο καθένας μας είναι διαφορετικός σε πολλούς τομείς, χαρακτήρα, ιδιοτροπίες, τρόπο μάθησης κτλ. Όταν υπάρχει μια τέτοια ποικιλομορφία μέσα σε μια αίθουσα ή ιδιαίτερο group, είναι λάθος το κοινό μοτίβο εκπαίδευσης. Όλοι όμως έχουν βρεθεί στον ίδιο χώρο για να μάθουν κάτι καινούργιο. Έχοντας αυτά ως δεδομένα, ο εκπαιδευτικός είναι υποχρεωμένος να ασχοληθεί με τον καθένα προσωπικά για να μπορέσει να έχει επιτυχία.
Επίσης, Εκπαίδευση για εμένα σημαίνει μεθοδικότητα. Ίσως ο βασικότερος ρόλος του εκπαιδευτικού είναι να αντλήσει το λόγο που θέλει ένας φοιτητής να ακολουθήσει μια ειδικότητα. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί μόνο με έναν τρόπο, συνεχή ενασχόληση.
- 21 χρόνια σε εκπαιδευτικούς ομίλους ως εκπαιδευτικός και ακαδημαϊκός υπεύθυνος
- 17 χρόνια Senior Software Architect
Η διδασκαλία για εμένα είναι μια προσωπική πρόκληση κάθε φορά που αναλαμβάνω ένα νέο τμήμα ή μαθητή. Αυτή η πρόκληση με ζει 21 χρόνια μέχρι τώρα.
Όπως και στους ομίλους που έχω εργαστεί ετσι και στα ιδιαίτερα ακολουθώ την ίδια λογική. Εξ αρχής κάνω ενα μικρό interview με τον κάθε μαθητή και απο αυτό προσπαθώ να αντλήσω τον λόγο που έχει επιλέξει το εκάστοτε μάθημα ή ειδικότητα. Έχοντας μια τέτοια πληροφορία στα χέρια μου, έχω την δυνατότητα να τον κατευθύνω κατάλληλα προς τον στόχο του ή να του προτείνω και κάτι άλλο / διαφορετικό που μπορεί να μην το γνωρίζει. Επίσης προτείνω διάφορες εναλλακτικές λύσεις ή παρακλάδια όταν υπάρχει ευκαιρία κατα την διάρκεια των μαθημάτων. Ετσι το κάθε μάθημα προσωποποιείται σε κάθε μαθητή ξεχωριστά.