Ειμαι λογοθεραπεύτρια και αναλαμβάνω την αξιολόγηση και την αποκατάσταση διαταραχών ομιλίας, λόγου και επικοινωνίας. (δεν αναλαμβάνω την αποκατάσταση μαθησιακών δυσκολιών). Είμαι απόφοιτη του Πανεπιστημίου Πατρών και κάτοχος επάρκειας ελληνικής νοηματικής γλώσσας, εκπαιδευμένη σε εναλλακτικά συστήματα επικοινωνίας και σεμινάρια (pecs, makaton, μυολειτουργική θεραπεία, γνωσιακό συμπεριφοριστικό δράμα (cbt), floortime, intensive interaction,aba, κα), αναλαμβάνω κατ'οικον συνεδρίες λογοθεραπείας (αξιολόγηση και παρέμβαση) σε παιδιά και ενήλικες με διαταραχές λόγου-ομιλίας-επικοινωνίας, αναπτυξιακές διαταραχές, καθυστέρηση λόγου/ομιλίας, κώφωση, πρώιμη παρέμβαση.
Περιοχές: Δυτική Αθήνα, Αττική, κέντρο Αθήνας
Έχω παρακολουθήσει πολυάριθμα σεμινάρια και εκπαιδεύσεις και χρησιμοποιώ σταθμισμένα διαγνωστικά εργαλεία προκειμένου να εντοπίζω τις δυσκολίες κάθε παιδιού. Παρέχω εξατομικευμένο υλικό προσαρμοσμένο στις ανάγκες κάθε μαθητή καθώς και λεπτομερείς κατευθύνσεις στους γονείς.
Πραγματοποίησα τη πρακτική μου άσκηση στην Πάτρα στο "Κέντρο λόγου και ειδικής αγωγής-Μίχου Δήμητρα" το 2018. Έπειτα, μετακόμισα στην Αθήνα και για τρία συνεχόμενα χρόνια εργάστηκα ως λογοθεραπεύτρια στο "Λέξις-Κέντρο Λογοθεραπείας" (Κηφισιά) και στο παράρτημα του στην περιοχή της Θήβας. Από φέτος, εργάζομαι στο κέντρο Λογοθεραπείας "Λόγου Πράξις" στους Αγ. Αναργύρους.
Στα παραπάνω πλαίσια, ασχολήθηκα με τη αξιολόγιση και αντιμετώπιση πληθώρα περιστατικών (2-15 ετών), μεταξύ των οποίων ήταν αρθρωτικές και φωνολογικές διαταραχές, αναπτυξιακές διαταραχές (αυτισμός/aspenger, σύνδρομα), ειδική γλωσσική διαταραχή (SLI), σύνδρομο down, καθυστέρηση ομιλίας, πρώιμη παρέμβαση, επικοινωνιακές διαταραχές, διάσπαση ελλειμματικής προσοχής-Υπερκινητικότητα (ΔΕΠ-Υ), τραυλισμός-διαταραχές ροής της ομιλίας, ψυχοκινητικές διαταραχές, διαταραχές στοματοπροσωπικού μηχανισμού (μυολειτουργική θεραπεία), κ.α.
Επίσης, τα τελευταία δύο χρόνια εργάζομαι ως παράλληλη στήριξη παιδιού με αναπτυξιακή διαταραχή (αυτισμό) σε νηπιαγωγείο του Περιστερίου, στοχεύοντας στην κοινωνική ένταξη και αλληλεπίδραση, στην ενίσχυση της επικοινωνίας, στην αυτονομία του σε δραστηριότητες καθημερινής ζωής (ΔΚΖ), στη διαχείριση τυχόν προβληματικών συμπεριφορών και στη βελτίωση της καθημερινότητας του στο σχολικό πλαίσιο.
Ακόμη, το χρονικό διάστημα 2019-2021 εργάστηκα ως συνοδός ενος ενήλικα ψυχικά ασθενή ατόμου και τα καθήκοντα μου περιελάμβαναν την συνοδεία του σε εξωτερικές δραστηριότητες, την κοινωνικοποίηση του και την ενίσχυση της επικοινωνίας σε πλαίσια όπως: σούπερ μάρκετ, μανάβικο, φαρμακείο, δημοτικό γυμναστήριο, καφετέρεια, κλπ.
Επιπλέον, έχω εργαστεί ως συνοδός στο "ΧΛΟΗ-Κέντρο Διημέρευσης, Ημερήσιας Φροντίδας για ΑΜΕΑ", στο οποίο είχα αναλάβει τρία περιστατικά, το ένα με νοητική στέρηση και κώφωση και τα άλλα δυο έφηβοι με αυτισμό χαμηλής λειτουργικότητας. Ανάμεσα στα καθήκοντα μου, κάποια ήταν η καθημερινή φροντίδα και υποστήριξη τους στο πλαίσιο της κατασκήνωσης.
Η αγάπη και το ενδιαφέρον μου για τα παιδιά, και ιδιαίτερα των παιδιών με ιδιαιτερότητες θυμάμαι να με κερδίζει από πολλή μικρή ηλικία. Ταξιδεύοντας στο κόσμο της λογοθεραπείας έμαθα ότι η επικοινωνία δεν χρειάζεται λέξεις για να συμβεί, αρκεί να είσαι εκεί να ακούς, να παρατηρείς, να βοηθάς, να αγκαλιάζεις, να αποδέχεσαι και να αγαπάς.
Μέσω άτυπης αξιολόγησης αλλά και μέσω σταθμισμένων εργαλείων (derbyshire test, celf pre-school, κ.α.), διακρίνω τυχόν δυσκολίες που αφορούν τομείς όπως: άρθρωση, ομιλία, επικοινωνία, περιγραφικό και αφηγηματικό λόγο, αναπνοή, αντήχηση, προσωδία, κατανόηση, αντίληψη, προμαθηματικές και γλωσσικές έννοιες, κα.