Ονομάζομαι Βουκελάτος Αντώνης, είμαι Οικονομικός Αναλυτής (Πιστοποιητικό Τύπου Δ | Τράπεζα της Ελλάδος) και καθηγητής Οικονομικών και Χρηματοοικονομικών. Παραδίδω πανεπιστημιακά μαθήματα σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές οικονομικών και χρηματοοικονομικών σχολών, τόσο εγχώριων όσο και πανεπιστημίων του εξωτερικού. Αναλαμβάνω επίλυση ασκήσεων, εκπονήσεις διατριβών, εμπειρικές και οικονομοτεχνικές μελέτες και καθοδήγηση για επιλογή θέματος διδακτορικού καθώς και την εκπόνηση της ερευνητικής πρότασης.
Η ασχολία μου με τα χρηματοοικονομικά τόσο σε θεωρητικό όσο και σε πρακτικό επίπεδο με έχει εμπλουτίσει με σαφή γνώση έξω από τα τετριμμένα και γι’ αυτόν τον λόγο η διδασκαλία μου είναι ευχάριστη και μεταδοτική χωρίς την χρήση της "σκληρής γλώσσας" των θεωρητικών. Το μάθημα μου γίνεται κατανοητό και καθίσταται σαφές στον μαθητή από την πρώτη κιόλας συνάντηση. Ο μαθητής καταλαβαίνει σε βάθος αυτό που κάνει με αποτέλεσμα να μπορεί να εξάγει απαντήσεις και όχι να τις αποστηθίζει καταναλώνοντας αρκετά λιγότερο χρόνο στο διάβασμα και περισσότερο στην πρακτική μελέτη ασκήσεων.
Η παροχή ολοκληρωμένων σημειώσεων πριν την έναρξη κάθε μαθήματος προσφέρει περισσότερο χρόνο για ασκήσεις αφού δεν καταναλώνεται χρόνος στο μάθημα για την συγγραφή σημειώσεων από τον μαθητή. Επίσης, προσφέρεται δωρεάν διαρκής καθοδήγηση και εκτός διδακτικών ωρών, μέσω τηλεφώνου ή/και ηλεκτρονικής αλληλογραφίας, με σκοπό την όσο το δυνατόν περισσότερη επίλυση αποριών, ώστε να εξοικονομηθεί χρόνος στο επόμενο μάθημα και να καταναλωθεί σε περισσότερη ύλη.
Με σεβασμό στα χρήματα του κάθε μαθητή, η πρόθεση μου είναι σε κάθε μάθημα να κάνω όσο το δυνατόν περισσότερες ασκήσεις και το κάθε λεπτό που περνάει να δίνει αξία στον μαθητή. Ο στόχος μου είναι να φτάσω τον μαθητή σε τέτοιο επίπεδο ώστε να μπορέσει να περάσει με ευκολία τις εξετάσεις κάνοντας όσο το δυνατόν λιγότερα μαθήματα.
Παραδίδω πανεπιστημιακά μαθήματα σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές απο το 2005 με μεγάλη επιτυχία. Παράλληλα εργάζομαι στο Τραπεζικό κλάδο, με παρούσα θέση (απο το 2018) ως Επικεφαλής Διαπραγματευτής Χρηματοοικονομικών Τίτλων (Head of Trading) σε τραπεζικό Dealing Room και είμαι Εκπαιδευτικός Αντιπρόσωπος και μελος ΔΣ της Πανελληνιας Ενωσης Διαπραγματευτων, η οποια ανηκει στην ευρυτερη Ευρωπαικη Ενωση Διαπραγματευτων (Financial Markets association, ACI). Επίσης κατέχω όλες τις πιστοποιήσεις της Τραπεζας της Ελλάδος (Πιστοποιητικό Τύπου Δ) και ειμαι πιστοποιημένος Οικονομικός Αναλυτής. Κατά καιρούς έχω συνεργαστεί με κορυφαία πανεπιστημιακά φροντιστήρια, οπως τα Βιτάλη, Κολλίντζας, Αρνός και είμαι τακτικός εισηγητής σε προπτυχιακά και μεταπτυχιακά προγράμματα των ΠΑΠΕΙ και ΑΣΟΕΕ.
"Στους γονείς οφείλομεν το ζην, στους δε διδασκάλους το ευ ζην". Με αυτή τη φράση, ο Μ. Αλέξανδρος θέλησε να τιμήσει τους εν γένει διδασκάλους οι οποίοι εμπλουτίζουν με γνώση και κάτ επέκταση παιδεία τους νέους μαθητές. Η διδασκαλία αφορά τη μέθοδο διαιώνισης της Γνώσης και η ορθή εφαρμογή της δρομολογεί την εξέλιξη και την πρόοδο, με τελικό προορισμό το «ευ ζην» του διδασκόμενου. Με αυτές τις αρχές ως γνώμονα, θεωρώ ότι η πρακτική της διδασκαλίας αποτελεί λειτούργημα και όχι επάγγελμα και προσφέρει σημαντικά το αίσθημα της προσφοράς και της προόδου στη κοινωνία.
Η αναγνώριση των εκπαιδευτικών αναγκών του κάθε μαθητή αποτελεί το θεμέλιο λίθο πάνω στον οποίο θα χτιστεί το πρόγραμμα μαθημάτων. Δεδομένου ότι κάθε μαθητής έχει διαφορετικές ανάγκες, δεξιότητες και στόχους, ο εκπαιδευτικός θα πρέπει να τις αναγνωρίσει και να μελετήσει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους. Αυτό δύναται να επιτευχθεί με κατασκευή πιθανών ερωτήσεων οι οποίες θα στοχεύουν στη διερεύνηση των ανωτέρω χαρακτηριστικών, καθώς και επερωτήσεις οι οποίες θα συμβάλλουν στη καλλιέργεια της κριτικής σκέψης. Επίσης, η μελέτη προτέρων εργασιών τις οποίες έχει εκπονήσει ο μαθητής, δύναται να διαγνώσει το επίκεντρο των βασικών προβληματισμών αλλά και τις ενδεχόμενες δυσκολίες που ίσως να αντιμετωπίζουν.