Παραδίδονται μαθήματα Βιολογίας, Χημείας, Φυσικής και Μαθηματικών σε τάξεις Γυμνασίου-Λυκείου.
Σε μαθητές Γυμνασίου παραδίδονται μαθήματα στην Βιολογία, Χημεία, Φυσική και Μαθηματικά.
Σε μαθητές Α Λυκείου παραδίδονται μαθήματα στην Βιολογία, Χημεία, Φυσική, Άλγεβρα και Γεωμετρία.
Σε μαθητές Β Λυκείου παραδίδονται μαθήματα στην Βιολογία, Χημεία και Φυσική.
Σε μαθητές Γ Λυκείου παραδίδονται μαθήματα και προετοιμασία για πανελλήνιες στην Βιολογία, Χημεία και Φυσική.
Σε μαθητές δημοτικού διδάσκονται μόνο τα Μαθηματικά στην τελευταία τάξη για προετοιμασία και καλύτερη προσαρμογή στο Γυμνάσιο την επόμενη χρονιά.
Πλήρως καταρτισμένος καθηγητής με πολυετή εμπειρία. Αξιόπιστη και ποιοτική προετοιμασία υποψηφίων για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις.
Μαθήματα online.
Μαθήματα δια ζώσης γίνονται σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο στη Σαλαμίνα.
Ιδιαίτερα μαθήματα ή διδασκαλία σε group 2-3(4 μόνο σε online μαθήματα) ατόμων.
Στα μαθήματα χρησιμοποιούνται προσωπικές σημειώσεις.
Προσφορές στα group.
Τιμή συζητήσιμη ανάλογα με τις ώρες διδασκαλίας.
<<Το σχολείο θα έπρεπε να είναι το ωραιότερο μέρος σε κάθε πόλη και χωριό. Τόσο ωραίο που η τιμωρία για τα απείθαρχα παιδιά θα έπρεπε να είναι ο αποκλεισμός τους από το σχολείο την επόμενη μέρα.>> Όσκαρ Ουάϊλντ
Έχοντας επιλέξει από πολύ νωρίς το μονοπάτι του εκπαιδευτικού έχω αυτό το απόφθεγμα πάντα στο μυαλό μου. Χρησιμοποιώντας σύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας , με τη χρήση εκπαιδευτικών εργαλείων και φυσικά την αγάπη μου για τις θετικές επιστήμες το μάθημα γίνεται τόσο ελκυστικό που οι μαθητές ανυπομονούν να ξανακάνουν μάθημα. Οι σκέψεις, τα όνειρα και οι προσδοκίες των παιδιών είναι το παράθυρο από το οποίο μπορούμε να ρίξουμε κλεφτές ματιές στο μέλλον. Ο ρόλος του εκπαιδευτικού είναι με τις γνώσεις και την πείρα του να φροντίζει να μένει ανοιχτό αυτό το παράθυρο ώστε το φως που θα μπει να δείξει το σωστό δρόμο στον μαθητή.
2015-2023
Εθελοντική διδασκαλία στο Κοινωνικό Φροντιστήριο Σαλαμίνας σε μαθητές Γυμνασίου-Λυκείου στα θετικά μαθήματα(Βιολογία/Χημεία/Φυσική/Μαθηματικά/Άλγεβρα/Γεωμετρία) σε τάξη 10+ ατόμων, group μέχρι 4 ατόμων και ιδιαίτερο μάθημα.
2015-2023
Ιδιαίτερα μαθήματα ή group(μέχρι 4 ατόμων) σε μαθητές Δημοτικού-Γυμνασίου-Λυκείου στα θετικά μαθήματα(Βιολογία/Χημεία/Φυσική/Μαθηματικά/Άλγεβρα/Γεωμετρία).
2022
Εαρινό Εξάμηνο στο ΙΕΚ Σαλαμίνας
(16 Φεβρουαρίου 2022 - 30 Ιουνίου 2022)
Εκπαιδευτικός στο μάθημα <<Πρακτική Εφαρμογή στην Ειδικότητα>> στην ειδικότητα <<Βοηθός Φαρμακείου>>.
2022-2023
Παρακολούθηση πρόγραμμα 9 μηνών επιμόρφωσης με πιστοποίηση στην <<Σχολική Ψυχολογία>> στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου(11 Ιουλίου 2022-14 Απριλίου 2023).
2022-2023
Παρακολούθηση πρόγραμμα 9 μηνών επιμόρφωσης με πιστοποίηση στην <<Ειδική Αγωγή>> στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου(29 Αυγούστου 2022-25 Ιουνίου 2023).
2022-2023
Χειμερινό Εξάμηνο στο ΙΕΚ Σαλαμίνας
(3 Οκτωβρίου 2022 - 14 Φεβρουαρίου 2023)
Εκπαιδευτικός στο μάθημα <<Βιοτεχνολογία>> στην ειδικότητα <<Στέλεχος Διατροφής και Διαιτολογίας>>.
2023
Εαρινό Εξάμηνο στο ΙΕΚ Μεγάρων
(16 Φεβρουαρίου 2023-30 Ιουνίου 2023)
Εκπαιδευτικός στο μάθημα <<Μικροβιολογία>> στην ειδικότητα <<Βοηθός Φαρμακείου>>.
Το <<κάλεσμα>> του λειτουργήματος της διδασκαλίας μου χτύπησε πολύ νωρίς την πόρτα. Για την ακρίβεια όταν έκανα μελέτη σε παιδιά Δημοτικού-Γυμνασίου στο φροντιστήριο που ήμουν ταυτόχρονα μαθητής την χρονιά που έδινα δεύτερη φορά πανελλήνιες. Φυσικά τότε ήταν για να συνδράμω οικονομικά και εγώ στα έξοδα των εξετάσεων αλλά η καθηγήτρια Βιολογίας μου κατάφερε να φυτέψει τον <<σπόρο>> του δασκάλου όταν εκείνη μου πρότεινε την μελέτη(όπως το είχε καταφέρει και στο Γυμνάσιο να ακολουθήσω την επιστήμη της Βιολογίας).
Αργότερα στο 3 έτος του Πανεπιστημίου πάρθηκε η τελική απόφαση παρακολουθώντας το μάθημα <<Διδακτική Φυσικών Επιστημών>> στο Φιλολογικό-Παιδαγωγικό-Ψυχολογικό Τμήμα του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Απόλυτα συνειδητοποιημένα και γνωρίζοντας πολύ καλά την ευθύνη που φέρει ο εκπαιδευτικός στη ώμους του επέλεξα να ακολουθήσω το μονοπάτι του εκπαιδευτικού και να ακολουθήσω τα χνάρια των καθηγητών που μου έδωσαν τα κίνητρα να πετύχω όσα πέτυχα μέχρι τώρα στη ζωή μου.
Ο εκπαιδευτικός οφείλει να καταλάβει την ψυχοσύνθεση του μαθητή και να προσαρμοστεί τόσο ο ίδιος όσο και το μάθημα σε εκείνον. Αυτό πάντα σκεφτόμουν και τόσο η πείρα μου εδώ και κοντά 8 χρόνια διδασκαλίας όσο και οι επιμορφώσεις μου στην Σχολική Ψυχολογία ενίσχυσαν αυτή την αντίληψη.
Οι εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή μπορούν να ανιχνευθούν με ενδεικτικές ασκήσεις αξιολόγησης και φυσικά με την συνεργασία εκπαιδευτικού με γονέα. Το πιο βασικό όμως είναι η επικοινωνία μεταξύ μαθητή και καθηγητή και η διαμόρφωση μια σχέσης χτισμένης πάνω στην ειλικρίνεια και κατανόηση κυρίως από την μεριά του καθηγητή. Σε ένα τέτοιο περιβάλλον μπορεί το μάθημα να γίνει ευχάριστο και αποδοτικό ώστε να αξιοποιηθούν όλες οι δυνατότητες του μαθητή και να μην το βλέπει σαν μια υποχρέωση που του έχει επιβληθεί.