Είμαι απόφοιτος του Αμερικανικού Κολλεγίου Θεσσαλονίκης (ΑCT), με σπουδές στην Αγγλική Φιλολογία, αναγνωρισμένες από το ΑΤΕΕΝ και διαθέτω άδεια διδασκαλίας. Παραδίδω μαθήματα αγγλικών όλων των επιπέδων (μαθητές δημοτικού, γυμνασίου, λυκείου, ενήλικες). Αναλαμβάνω μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες (ΔΕΠ-Υ, δυσλεξία) και μπορώ να ανταποκριθώ στις ανάγκες τους λόγω συνεχούς επιμόρφωσης, διδακτικής αλλά και προσωπικής εμπειρίας.
Συγκεκριμένα, στην δια ζώσης εκπαίδευση μικρών ηλικιών, το μάθημα πραγματοποιείται με την χρήση Πολυαισθητηριακής μεθόδου και χρησιμοποιούμε επιτραπέζια, πλαστελίνες, lego, προγραφή στην (μαγική μας) άμμο, κατασκευές, ζωγραφική, κυνήγι κρυμμένου θησαυρού κ.α. Σχετικά με την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, χρησιμοποιώ εφαρμογές και παιχνίδια ανάλογα με το επίπεδο και την προσωπικότητα του μαθητή. Συγκεκριμένα, γίνεται χρήση Wordwall, Genially, Kahoot, Educaplay και gaming apps για την διεξαγωγή των μαθημάτων, ανάλογα με την ηλικία και τις ανάγκες του μαθητή. Για παράδειγμα, στις μικρές τάξεις, το μάθημα εμπεριέχει επίσης ζωγραφική, online επιτραπέζια που έχω φτιάξει, προβολή βίντεο κ.α.
Για εφήβους και ενήλικες, γίνεται χρήση δικού μου υλικού και εφαρμογών για ενίσχυση γραμματικής και λεξιλογίου, ειδικά στα πλαίσια των πιστοποιήσεων. Όσον αφορά τον προφορικό λόγο - για επιπλέον εξάσκηση, πραγματοποιείται διάλογος με την χρήση προτεινόμενου λεξιλογίου και role-play. Συχνά, παρέχω έξτρα θέματα σε μορφή debate, ώστε να υπάρχει ενδιαφέρον και καλύτερη ροή στην συζήτηση.
Περιοχές που εξυπηρετώ δια ζώσης: Άνω/Κάτω Τούμπα, Αγία Τριάδα, Φάληρο, Ανάληψη, Δελφών, Χαριλάου, Τριανδρία, Boύλγαρη (κοντά στο μετρό), Νέα Ελβετία (κοντά στο μετρό).
*Για την παροχή των παραπάνω εκπαιδευτικών υπηρεσιών, αποστέλλεται απόδειξη κατόπιν πληρωμής.
Εν ολίγοις, γονατίζοντας φτάνουμε στο ύψος των παιδιών, γι΄αυτό και επιθυμώ να δω βελτίωση αλλά και την απόκτηση των μαθησιακών και προσωπικών στόχων του μαθητή, έξω από τα πλαίσια της παραδοσιακής διδασκαλίας, που πλέον δεν παρέχει τα απαραίτητα. Στα πλαίσια της προαναφερθείσας μεθόδου, θεωρώ ότι η χρήση Πολυαισθητηριακής ωφελεί τόσο τον μαθητή όσο και τον ίδιο τον καθηγητή σε μαθησιακό και ψυχολογικό επίπεδο - έξω από αυστηρούς, σκληρούς και τυποποιημένους κανόνες.
Διαθέτω εμπειρία με μαθητές όλων των επιπέδων και με ιδιαιτερότητες (δυσλεξία, ΔΕΠΥ). Όσον αφορά την προετοιμασία των εξετάσεων, αναλαμβάνω μαθητές για ECCE,ECPE, MSU, IELTS, LRN, LTE , SELT for UKVI, Κρατικό και TIE.
Αγαπούσα να παρατηρώ τους ανθρώπους τόσο στα πλαίσια της συμπεριφοράς όσο και των αναγκών τους, εστιάζοντας στο τι είναι εφικτό να πραγματοποιηθεί προκειμένου να ανακαλύψουν και εκδηλώσουν τις δυνατότητές τους. Η διδασκαλία συνδέεται άμεσα με τα προαναφερθέντα, κι έτσι επέλεξα να την ακολουθήσω. Στόχος για εμένα δεν είναι μόνο η διδασκαλία της αγγλικής αλλά ο ίδιος ο Άνθρωπος και η ανακάλυψη των δυνατοτήτων του. Βασικότερο και κύριο μέλημά μου, να επιτρέπω στα παιδιά να είναι παιδιά αλλά και να θυμάμαι πως μέσα μου έχω και η ίδια ένα.
Μάλλον ο Κόρτσακ το θέτει καλύτερα:
Λέτε:
“Είναι κουραστικό να συναναστρέφεσαι παιδιά”.
Έχετε δίκιο.
Προσθέτετε:
“Γιατί πρέπει να κατέβεις στο επίπεδό τους, να χαμηλώσεις, να σκύψεις, να λυγίσεις, να γίνεις μικρός”.
Εδώ σφάλλετε.
Δεν είναι αυτό που κουράζει πιο πολύ.
Φταίει μάλλον που είστε υποχρεωμένοι να φτάσετε στο ύψος των συναισθημάτων τους.
Να τεντωθείτε, να μακρύνετε, να σηκωθείτε στις μύτες των ποδιών.
Για να μην τα πληγώσετε.
Κάθε παιδί μιλάει με τον τρόπο του. Συνεπώς, κατανοώ τις εκπαιδευτικές ανάγκες του μαθητή κυρίως μέσα από την παρατήρηση της συμπεριφοράς. Συνήθως, στην παιδική ηλικία, οι εκπαιδευτικές και ψυχολογικές ανάγκες των παιδιών εκφράζονται μέσα από τα λεγόμενα, τις κινήσεις, τους μορφασμούς και την μη λεκτική επικοινωνία. Ακόμη, συμβάλλει σημαντικά και η επικοινωνία με τον γονέα, ώστε να υπάρχει καθαρότερη και ορθότερη εικόνα του μαθητή. Σε εφήβους και ενήλικες μαθητές, γίνεται αμεσότερη συζήτηση μεταξύ μας για τις πιθανές δυσκολίες και ανάγκες τόσο σε εκπαιδευτικό όσο και σε συμπεριφορικό επίπεδο. Επίσης, παραχωρούνται placement tests για καλύτερη αξιολόγηση επιπέδου σε περιπτώσεις που κρίνεται αναγκαίο (πχ πιστοποίηση).