Αριστούχος φοιτητής Πληροφορικής ΑΠΘ και επιτυχόν πανελληνίων 2020-2021 με βαθμό 19 χιλιάδες μόρια προσφέρει μαθήματα σε:
* Μαθητές που προετοιμάζονται ή δίνουν πανελλήνιες το τωρινό έτος (ΑΕΠΠ - Προγραμματισμός υπολογιστών (python) - Δίκτυα Υπολογιστών - Μαθηματικά Γ ΕΠΑΛ)
* Μαθητές που ενδιαφέρονται να μάθουν προγραμματισμό, (σχολικό / python / hobby). Δεκτοί μαθητές όλων των επίπεδων (από πλήρως αρχάριοι έως και προχωρημένοι).
* Μαθητές ρομποτικής που επιθυμούν να μάθουν arduino ή-και raspberry pi (με εξειδίκευση στο κομμάτι του λογισμικού και του προγραμματισμού / υλοποίησης προγραμμάτων.)
* Μαθητές δευτεροβάθμιας Α' Λυκείου ΓΕΛ/ΕΠΑΛ και Γ' Λυκείου ΕΠΑΛ που επιθυμούν να μάθουν άλγεβρα. Δεκτοί και μαθητές και με ΜΗΔΕΝΙΚΟ υπόβαθρο.
Γίνονται μαθήματα και σε μαθητές ΕΠΑΛ καθώς και σε μαθητές με μηδενικό υπόβαθρο.
(α) Εφαρμογή σύγχρονων μεθόδων όπως:
(1) Η χρήση σύγχρονων μέσων, όπως η χρήση εξειδικευμένου υλικού για την διενέργεια των μαθημάτων (Η/Υ, προσομοιωτές, arduino, raspberry pi, Σύγχρονα και δυναμικά Προγραμματιστικά περιβάλλοντα, κ.α).
(2) Η χρήση παιδαγωγικών μεθόδων οι οποίες είναι εφαρμόσιμες σε μαθητές όλων των επιπέδων και όλων των προσδοκιών.
(3) Παροχή διαφανειών (κυρίως στους μαθητές που προετοιμάζονται για πανελλήνιες) για μελέτη και την βέλτιστη κατανόηση του εκάστοτε αντικειμένου καθώς και παροχή εξατομικευμένων ασκήσεων για εξάσκηση.
(4) Η δημιουργία μιας δυναμικής συνόδου μεταξύ του εκπαιδευτικού και του/των μαθητή/μαθητών που βοηθάει στην επίτευξη ενός περιβάλλοντος ιδανικού για μάθηση.
(β) Δυναμικό υπόβαθρο γνώσεων ειδικά πάνω σε θέματα πληροφορικής με:
(1) Αποδεδειγμένη δημόσια συνεισφορά σε διάφορα project του τομέα της πληροφορικής (προγραμματισμός, δικτυακή επικοινωνία, κρυπτογραφία, full stack, ρομποτική)'
(2) Συνεχή έρευνα στο θεωρητικό υπόβαθρο της πληροφορικής, κάτι που με καθιστά ικανό να ενισχύσω περαιτέρω την επεξηγηματικότητα μου.
(3) Φοίτηση σε σχολή Πληροφορικής και άριστη επίδοση στις πανελλήνιες.
- Προηγούμενη εμπειρία ενός (1) έτους προετοιμασίας υποψηφίων για πανελλήνιες (σχολικό έτος 2021-2022 ΑΕΠΠ, Προγραμματισμός Υπολογιστών, Δίκτυα Υπολογιστών, Μαθηματικά ΕΠΑΛ)
- Προετοιμασία υποψήφιων για πανελλήνιες (τωρινό σχολικό έτος 2022-2023)
- Εκπόνηση εργασιών για ιδιωτικά κολλέγια / ΑΕΙ / ΤΕΙ (για τα ακαδημαικά έτη 2021-2022 & 2022-2023)
- Εκπόνηση πτυχιακής εργασίας (για το ακαδημαικό έτος 2022-2023)
Αγάπη για την γνώση και την εκπαιδευτική διαδικασία. Μεγαλώνοντας σε ένα περιβάλλον γεμάτο καθηγητές, ήταν αρκετά εύκολο για εμένα να πέσω αμέσως σε αγάπη με την γνώση την οποία και προσπαθώ συνεχώς να μεταλαμπαδεύσω στους μαθητές μου με την χρήση των προαναφερθέντων μεθόδων, κάτι το οποίο και θεωρώ το πιο σημαντικό κομμάτι της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
Πρωτού γίνει καν το πρώτο μάθημα, σιγουρεύομαι πως θα υπάρχει ένα επικοινωνιακό πλαίσιο στο οποίο τίθενται εκ των προτέρων απορίες από τον μαθητή ώστε να προετοιμαστώ αναλόγως. Αμέσως, από το πρώτο κι'όλας μάθημα γίνεται απόπειρα από εμένα να αναγνωρίσω το επίπεδο, τις ανάγκες και τα πιθανά κενά κάθε μαθητή ώστε να βρίσκομαι σε θέση να βελτιώσω την ποιότητα των μαθημάτων μου. Έκτοτε, αυτό το πλαίσιο παραμένει ώστε να γίνεται πιο ομαλή η διαδικασία εκμάθησης.