Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Μάμαλου Μαρία Αγγελική

έως 30 ετών
Κλασική Φιλολογία
Πτυχία
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Πτυχίο - Κλασική Φιλολογία 2022 Επαληθευμένο
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Πιστοποίηση - Οι Ψηφιακές Τεχνολογίες στη Δια Ζώσης και την Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση 2022 Επαληθευμένο
Employ Edu
Πιστοποίηση - Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Ανεξάρτητης Διαβίωσης σε Μαθητές με Ειδικές Ανάγκες 2020 Επαληθευμένο
Σύλλογος Αποφοίτων Φιλοσοφικής Σχολής ΑΠΘ «Φιλόλογος»
Σεμινάριο - Ο Κινηματογράφος στο Σχολείο Επαληθευμένο
Κέντρο Πρόληψης και Συμβουλευτικής
Σεμινάριο - Θετική Ψυχολογία στην Εκπαίδευση Επαληθευμένο
Απευθύνομαι σε
Μαθητές Γυμνασίου
Μαθητές Λυκείου
Ξενόγλωσσους Μαθητές
Μαθητές Δημοτικού

Παραδίδω Φιλολογικά Μαθήματα Γυμνασίου - Λυκείου - Ενηλίκων- Ομογενών.

Αναλαμβάνω τα εξής μαθήματα: 

Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία

  • Δημοτικό- Γυμνάσιο
  • Γενικό/ Επαγγελματικό Λύκειο (ολοκληρωμένη προετοιμασία για τις Πανελλήνιες Εξετάσεις)

Διδασκαλία της Ελληνικής ως Β' Ξένη Γλώσσα (προετοιμασία για τις εξετάσεις της Ελληνομάθειας)

  • Σε όλα τα επίπεδα (Α1-Α2, Β1-Β2, Γ1-Γ2)

Τιμές:

-15€/ώρα στο Δημοτικό και στο Γυμνάσιο

-17€/ώρα στο Γενικό/ Επαγγελματικό Λύκειο 

-15-20€/ώρα για την Ελληνομάθεια (αναλόγως το επίπεδο)

Καλύτερες τιμές σε γκρουπάκια 2-3 ατόμων

Γιατί κάποιος να με προτιμήσει

Η εμπειρία μου και οι επιτυχίες των μαθητών μου σε επιπέδο σχολικών και πανελλαδικών εξετάσεων αποδεικνύουν την αφοσίωσή μου στους στόχους και τις ανάγκες των μαθητών. 

Προσπαθώ να παρέχω μια ολοκληρωμένη εκπαίδευση υπερβαίνοντας την απλή και στείρα επίλυση σχολικών ασκήσεων. Στόχος μου είναι η προώθηση δεξιοτήτων κριτικής σκέψης, και η ενθάρρυνση των μαθητών μου στο να θέτουν ερωτήματα, να αναλύουν και να συνθέτουν πληροφορίες μόνοι τους. Με αυτόν τον τρόπο, ελπίζω να τους εμφυσήσω μια δια βίου αγάπη για τη μάθηση και την επιθυμία να συνεχίσουν να αναπτύσσονται και να εξερευνούν τον κόσμο γύρω τους.

Το μάθημα μου συνδυάζει την παραδοσιακή διδασκαλία με σύγχρονες και διαδραστικές μεθόδους παρουσίασης και αξιολόγησης που διεγείρουν το ενδιαφέρον των μαθητών και βοηθούν στην ουσιαστικότερη πρόσληψη του μαθήματος. 

Επαγγελματική Εμπειρία
  • Εργάζομαι ως Φιλόλογος σε κέντρα μελέτης και φροντιστήρια, αλλά και σε ιδιαίτερα μαθήματα, κατ'οίκον και διαδικτυακά, τα τελευταία 7 χρόνια, ενώ παράλληλα διδάσκω και στο Αλληλέγγυο Σχολείο Ετεροτοπίας σε τμήματα 3-5 μαθητών Λυκείου.
  • ​Έχω κάνει τρίμηνη πρακτική άσκηση στο 1ο Πειραματικό Λύκειο Θεσσαλονίκης, από όπου και έλαβα εξαιρετικές συμβουλές και γνώσεις που με βοήθησαν να γίνω καλύτερη στο αντικείμενο μου.
  • Τέλος, ασχολούμαι με τη συγγραφή εκπαιδευτικού υλικού και κριτηρίων αξιολόγησης για το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας όλων των τάξεων του Λυκείου, σε συνεργασία με διαδικτυακό φροντιστήριο 
Γιατί επέλεξα τη διδασκαλία (κίνητρα, στόχοι)

Επέλεξα τη διδασκαλία γιατί πιστεύω στη δύναμη που μπορεί να διαδραματίσει η εκπαίδευση στη ζωή του ανθρώπου. Θεωρώ ότι η εκπαίδευση δεν είναι μια "απλή" μετάδοση γνώσεων, αλλά το κλειδί για την προσωπική ανάπτυξη και την επίτευξη των στόχων. Ως εκ τούτου, θα ήθελα δημιουργήσω ένα περιβάλλον όπου οι μαθητές μου θα αισθάνονται ελεύθεροι να αναπτύξουν τις δυνατότητές και θα ενισχυθεί το ενδιαφέρον τους για τη μάθηση. Η διδασκαλία για μένα δεν είναι απλώς ένα επάγγελμα, αλλά αποτελεί τη δέσμευσή μου για την έμπνευση και την υποστήριξη των νέων γενιών, εξοπλίζοντάς τες με τις δεξιότητες και τις γνώσεις που χρειάζονται ώστε να φτάσουν ψηλά και να "χτίσουν" μια καλύτερη κοινωνία για όλους μας! 

Πώς θα καταλάβω τις εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή

Για να κατανοήσω τις εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή, ακολουθώ μια εξατομικευμένη προσέγγιση που περιλαμβάνει:

  1. Αρχική αξιολόγηση: Στην αρχή των μαθημάτων, πραγματοποιώ αξιολόγηση για να προσδιορίσω τις δυνατότητες και τις αδυναμίες του μαθητή στο αντικείμενο που θα διδαχθεί.
  2. Συνεχιζόμενη αξιολόγηση: Κατά τη διάρκεια των μαθημάτων, παρακολουθώ την πρόοδο του μαθητή μέσω γραπτών και προφορικών αξιολογήσεων και ανατροφοδότησης.
  3. Επικοινωνία: Ενθαρρύνω τον μαθητή να μοιράζεται μαζί μου τις δυσκολίες ή ζητήματα που αντιμετωπίζει και να εκφράζει τις απορίες του και παραμένω διαθέσιμη για αυτόν και με το πέρας του μαθήματος. 
  4. Διαφοροποιημένη διδασκαλία: Προσαρμόζω τις μεθόδους διδασκαλίας και το υλικό του μαθήματος ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε μαθητή.
  5. Αυτοαξιολόγηση: Είναι πολύ σημαντικό για εμένα να μπορέσει ο μαθητής να αναπτύξει δεξιότητες αυτοαξιολόγησης, προκειμένου να μπορεί να κατανοεί καλύτερα τις δικές του ανάγκες και να αναλαμβάνει ενεργό ρόλο στη μαθησιακή του διαδικασία.
Εκπαιδευτικές υπηρεσίες
Προσωπικές σημειώσεις
Χρήση εξωσχολικών βοηθημάτων
Διδασκαλία σε group
Προετοιμασία για πανελλήνιες
Συμπλήρωση βιογραφικού σημειώματος
Συμπλήρωση μηχανογραφικού
Θερινά μαθήματα
Επιμέλεια και διόρθωση κειμένων
Χρήση εξωσχολικών βιβλίων
Προσφορές
Έκπτωση σε αδέρφια
Έκπτωση για γκρουπ
Τιμή συζητήσιμη ανάλογα με τις ώρες διδασκαλίας

Στείλτε Μήνυμα

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για να στείλετε μήνυμα στον καθηγητή/τρια!
Ποιά είναι η γνώμη σας για αυτόν τον καθηγητή;

Κριτικές μαθητών

8 Κριτικές

Εξεταστική καθηγήτρια, καταρτισμένη και πολύ καλός άνθρωπος. 

Δαμιανιδου Στελινα

Θεωρώ πως οι νέοι εκπαιδευτικοί, έχοντας εργαλεία πιο προηγμένα και παιδαγωγικά, είναι πιο αποτελεσματικοί στην προσέγγιση μετάδοσης της γνώσης. Η Μαριάντζελα Μάμαλου είναι εξαιρετική φιλόλογος και παιδαγωγός, απόλυτα συνεπής σ'αυτό που στοχεύει, δηλαδή την ανάπτυξη των δεξιοτήτων κριτικής σκέψης των μαθητών, και μεταδίδει μια δια βίου αγάπη για τη μάθηση στους μαθητές της. Ο δε συνδυασμός της παραδοσιακής διδασκαλίας με σύγχρονες και διαδραστικές μεθόδους, σε συνδυασμό με τις εξαιρετικές γνώσεις της, την έμφυτη ευγένεια και διακριτικότητά της, τη διαφοροποιούν από πολλούς άλλους συναδέλφους της. Πολύ ουσιαστική και εποικοδομητική εμπειρία η διετής συνεργασία με τον έφηβο γιο μου. Απόλυτα ευχαριστημένη!!!

Ραλλάκη Ελευθερία

Πολύ καλή εκπαιδευτικός με γνώσεις και αγάπη για το επάγγελμά της. Παρέχει πλούσιο υλικό, βοήθεια και επικοινωνία  για τυχόν απορίες.  Είναι κοντά στο παιδί για οτιδήποτε χρειαστεί. 

Θεοδώρου Παναγιώτα