Είμαι μεταπτυχιακός φιλόλογος με πολυετή πείρα στη φροντιστηριακή και σχολική εκπαίδευση.
Παραδίδω ιδιαίτερα μαθήματα (στο χώρο του μαθητή ή με εξ αποστάσεως διδασκαλία) στα γνωστικά αντικείμενα των Αρχαίων Ελληνικών, της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας και των Λατινικών.
Εργάζομαι με μεθοδικότητα, οργάνωση και αποτελεσματικότητα, παρέχοντας συγχρόνως το απαιτούμενο υποστηρικτικό εκπαιδευτικό υλικό, με σκοπό την κάλυψη των αναγκών των μαθητών/ μαθητριών μου.
1. Είμαι ικανός να διαχειρίζομαι διαφορετικούς χαρακτήρες μαθητών.
2. Είμαι ικανός να υποστηρίξω εξίσου ποιοτικά την εξ αποστάσεως διδασκαλία.
3. Γνωρίζω πολύ καλά την ύλη και τον τρόπο αξιολόγησης των φιλολογικών μαθημάτων του Γυμνασίου και του Λυκείου.
4. Έχω αναλάβει πολλά ιδιαίτερα μαθήματα Γυμνασίου και Α΄ Λυκείου καθώς και Β-Γ Λυκείου για τις Πανελλήνιες Εξετάσεις, συμβάλλοντας στη βελτίωση της επίδοσης των μαθητών/ μαθητριών μου.
5. Διαθέτω πλούσιο υποστηρικτικό υλικό σε ψηφιακή μορφή, για την ολοκληρωμένη διδασκαλία και αξιολόγηση των μαθητών/ μαθητριών μου.
1. Εργάζομαι τα τελευταία 20 χρόνια ως εκπαιδευτικός Γυμνασίου & Λυκείου σε ιδιωτικό σχολείο.
2. Παραδίδω ιδιαίτερα μαθήματα Γυμνασίου και Λυκείου καθόλη τη διάρκεια της επαγγελματικής μου πορείας.
3. Έχω εργαστεί πάνω από 10 χρόνια σε διάφορα φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης.
4. Είμαι καταρτισμένος στη χρήση των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση και στην εξ αποστάσεως διδασκαλία, διαθέτοντας σχετική πιστοποίηση από τη Microsoft (Microsoft Expert Educator).
1. Έχοντας μεγαλώσει με γονείς δασκάλους, αγάπησα σε μικρή ηλικία το επάγγελμα του εκπαιδευτικού το οποίο αποτέλεσε συνειδητή επιλογή για εμένα.
2. Θεωρώ πολύ προκλητικό και δημιουργικό να προσπαθώ να εκπαιδεύσω διαφορετικους χαρακτήρες μαθητών και να τους κάνω με τον τρόπο διδασκαλίας μου να προσεγγίσουν με οργανωμένο τρόπο και αγάπη τα φιλολογικά μαθήματα.
3. Η διδασκαλία και η διάδραση με τους μαθητές μου με εξελίσσει και γνωστικά και χαρακτηρολογικά.
1. Συζητώντας διεξοδικά το συγκεκριμένο θέμα με τον ίδιο/ την ίδια και τους γονείς τους.
2. Αναθέτοντάς του/ της ένα διαγνωστικό κριτήριο στο μάθημα που θέλει να συνεργαστούμε.
3. Ανατροφοδοτώντας τον με κλιμακούμενης δυσκολίας εργασίες κατά τη διάρκεια των μαθημάτων μας.