Παραδίδω ιδιαίτερα φιλολογικά μαθήματα σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου.
- Α', Β', Γ' Γυμνασίου (Νεοελληνική Γλώσσα - Έκθεση, Αρχαία Ελληνικά, Λογοτεχνία, Ιστορία).
- Α', Β' Λυκείου (Νεοελληνική Γλώσσα - Έκθεση, Λογοτεχνία, Ιστορία).
- Γ' Λυκείου (προετοιμασία για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας - Λογοτεχνίας και Ιστορίας).
Τιμές μαθημάτων:
Το κόστος καθορίζεται με βάση τη σχολική βαθμίδα.
12€/ώρα στο Γυμνάσιο και 15€/ώρα στο Λύκειο.
Είμαι απόφοιτος του τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στη Νεότερη και Σύγχρονη Ιστορία με άριστα. Διαθέτω πολυετή εμπειρία στην παράδοση ιδιαίτερων μαθημάτων, επιμορφώνομαι συνεχώς παρακολουθώντας εκπαιδευτικά σεμινάρια, ενώ είμαι και συγγραφέας δύο βιβλίων ιστορίας.
✓ Ειδίκευση στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας και της Ιστορίας.
✓ Υψηλά ποσοστά επιτυχίας στις Πανελλαδικές Εξετάσεις στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας - Λογοτεχνίας και της Ιστορίας.
✓ Εμπειρία σε όλες τις τάξεις του Γυμνασίου και του Λυκείου.
✓ Προσαρμοσμένη διδασκαλία στις ανάγκες του μαθητή.
✓ Σύγχρονες μέθοδοι διδασκαλίας.
✓ Πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό.
✓ Διαγωνίσματα προσομοίωσης για παρακολούθηση της προόδου των μαθητών.
✓ Φιλική και υποστηρικτική προσέγγιση.
✓ Υπευθυνότητα, μεθοδικότητα, αποτελεσματικότητα.
2013 μέχρι σήμερα. Κέντρα μελέτης, φροντιστήρια, ιδιαίτερα φιλολογικά μαθήματα σε όλες τις τάξεις του Γυμνασίου και του Λυκείου.
Η ενασχόλησή μου με την Ιστορία και τη Φιλολογία ξεκίνησε από πολύ μικρή ηλικία. Αργότερα η διδασκαλία απέκτησε κεντρικό ρόλο στη ζωή μου. Βασικός στόχος μου είναι η μετάδοση των γνώσεών μου στους μαθητές και η ανάπτυξη των δεξιοτήτων τους, ώστε και εκείνοι να πραγματοποιήσουν στο μέλλον τα όνειρά τους.
Στο πρώτο μάθημα σχηματίζεται μια εικόνα των αναγκών του μαθητή μέσω προφορικής ή γραπτής ολιγόλεπτης δοκιμασίας και τίθενται οι στόχοι σε συνεργασία με τους γονείς. Στη συνέχεια σχεδιάζεται η προσωποποιημένη διδασκαλία των επόμενων μαθημάτων. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην ανάπτυξη μιας άριστης σχέσης ανάμεσα στον καθηγητή και τον μαθητή, καθώς θεωρείται απαραίτητη προϋπόθεση για την εκπλήρωση των διδακτικών στόχων.