Αναλαμβάνω διδασκαλία στο τρίχορδο μπουζούκι, όλων των επιπέδων μαθητών. Με ολοκληρωμένο τρόπο εκμάθησης του οργάνου. Κατά τον τρόπο που έχω κατατμήσει την διδακτέα ύλη, τα μαθήματα περιλαμβάνουν την εξάσκηση σε τέσσερις βασικούς τομείς:
1) τεχνική του οργάνου (γνωσιολογία οργάνου, χειρισμός, θέσεις και ανεξαρτησία δακτύλων και πένας)
2) ανάπτυξη μουσικών ακουστικών ικανοτήτων (ear training, ρυθμικό & μελωδικό dicte)
3) μουσική θεωρία (ρυθμική αγωγή, κλίμακες, αλλοιώσεις, οπλισμοί, κύκλοι 4ων 5ων, λαικοί δρόμοι, εναρμονήσεις μελωδίας, κλπ)
4) βιωματική εκμάθηση του οργάνου (performance, εκτέλεση μουσικών έργων, τρόποι για αυτοσχεδιασμό.).
Η μέθοδος διδασκαλίας που χρησιμοποιώ, βασίζεται. Στον παραδοσιακό και βιωματικό τρόπο εκμάθησης του οργάνου, όπως τον έχω διδαχτεί με τους λαικούς δρόμους, ταξίμια κλπ.. Σε συνδιασμό με την κλάσικη, δυτική μουσική θεωρία. Καθώς και με μεθόδους και τεχνικές που χρησιμοποιούνται σε μεγάλα μουσικά πανεπιστήμια του εξωτερικού. Με αυτό τον τρόπο δουλειάς πάνω στην εκμάθηση του οργάνου, και διαμορφώνοντας κατ' ανάγκη του κάθε μαθητή, ένα προσωπικό πρόγραμμα διδασκαλίας. Ο διδασκόμενος, φτάνει με τον πιο σύντομο δυνατό τρόπο, στα επιθυμητά αποτελέσματα καθώς και στους στόχους που έχει θέσει.
γρήγορη εξέλιξη στα επιθυμητά αποτελέσματα, ολόπλευρη προσέγγιση της μουσικης και του οργάνου.
Ξεκίνησα να διδάσκομαι μπουζούκι το 2000, στην συνέχεια κλασική μουσική θεωρία και αρμονία, καθώς και σεμινάρια με καταξιωμένους σολίστες του οργάνου, (Πάππο, Τατασόπουλο). Είμαι επαγγελματίας μουσικός σε κέντρα διασκέδασης και μουσικές σκηνές, απο το 2009. δάσκαλος σε ιδιαίτερα μαθήματα μπουζουκιού, απο το 2015. δάσκαλος του μουσικού εργαστηρίου μπουζουκιού, στον πολιτιστικό πολυχώρο ''χώρος 2510'' (Εξάρχεια, Αθήνα), απο το 2021.
το να μεταδίδω γνώση, με γεμίζει ψυχικά και με φορτιζει με θετική ενέργεια.
εντοπίζοντας τα σημεία που ανταπεξέρχεται πλήρως, καθώς και αυτά που χρειάζεται παραπάνω εξάσκηση. Ωστε να διαμορφώσω το πρόγραμμα μελέτης που εξυπηρετει τις ανάγκες και τους στόχους του. Δουλεύοντας ανάλογα τον καθε τομέα εκμάθησης, ξεχωριστά.