Ονομάζομαι Ταραντίλη Βασιλική και παραδίδω ιδιαίτερα φιλολογικά μαθήματα σε μαθητές δημοτικού, γυμνασίου και λυκείου τυπικής ανάπτυξης και μη. Ενδιαφέρομαι, κυρίως, για την εξ αποστάσεως διδασκαλία. Έχω πτυχίο Φιλολογικού τμήματος του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Στο τελευταίο έτος των σπουδών μου πραγματοποίησα την πρακτική μου άσκηση σε γυμνάσιο και σε λύκειο αναλαμβάνοντας τη διδασκαλία του μαθήματος των Αρχαίων και της Έκθεσης αντίστοιχα. Παράλληλα, είμαι εξειδικευμένη στην παιδαγωγική προσέγγιση και τη μεθοδολογία διδασκαλίας των φιλολογικών μαθημάτων τόσο στην πρωτοβάθμια όσο και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Το 2022 έλαβα βεβαίωση παρακολούθησης Σεμιναρίου από το Πανεπιστήμιο Αθηνών με θέμα: Πως διαχειρίζομαι την πολυπλοκότητα και τα λάθη κατά τη διάρκεια της μαθησιακής διαδικασίας. Η παρακολούθηση του Σεμιναρίου με βοήθησε να αναβαθμίσω την ποιότητα της διδασκαλίας που παρέχω στους μαθητές μου και να αντιμετωπίσω αποτελεσματικότερα υπάρχουσες μαθησιακές δυσκολίες στην ανάγνωση και τη γραφή.
Είμαι ενθουσιασμένη με το επάγγελμα μου, υπεύθυνη, οργανωτική, με υπομονή και σεβασμό προς τους μαθητές μου και τις ιδιαιτερότητες τους. Ειδικότερα, βασική μέριμνά μου είναι η διδασκαλία να αποτελεί για τους μαθητές μια ευχάριστη και ωφέλιμη διαδικασία, χωρίς να κυριαρχεί ο φόβος του λάθους από την πλευρά τους. Αντιθέτως, επιθυμώ οι μαθητές να συμμετέχουν ενεργά και να καταθέτουν αβίαστα τις απορίες και τις απόψεις τους. Απώτερος σκοπός της υποστηρικτής διδασκαλίας την οποια προωθώ είναι η ανάπτυξη της σκέψης των μαθητών και των διερευνητικών τους δεξιοτήτων.
- Παροχή ιδιαίτερων μαθημάτων σε μαθητές Δημοτικού, Γυμνασίου, Λυκείου
- Πρακτική άσκηση σε Γυμνάσιο και σε Λύκειο
- Εκπόνηση Πτυχιακής Εργασίας
- Βοηθός σε Βιβλιοπωλείο αναλαμβάνοντας, κυρίως, την οργάνωση και πώληση σχολικών βοηθημάτων και λογοτεχνικών βιβλίων
- Συμμετοχή σε Εκθέσεις Βιβλίου (2021-2023)
Το ενδιαφέρον και η αγάπη μου, από μικρή ηλικία, για τα φιλολογικά μαθήματα και την ανάγνωση βιβλίων και, συνάμα, αισθανόμενη τη βαρύτητα του έργου ενός φιλόλογου, ο οποίος αποτελεί κεντρικό αγωγό της εκπαίδευσης, συνέβαλαν καθοριστικά στο να επιλέξω το συγκεκριμένο επάγγελμα.
Μέσω της συζήτησης με τον μαθητή και της αξιολόγησης των δεξιοτήτων, των γνώσεων και των ενδιαφερόντων του καθώς και μέσα από την αξιολόγηση του σχολικού του περιβάλλοντος.