Είμαι απόφοιτος του τμήματος Βιολογίας του πανεπιστημίου Πατρών και εργάζομαι ως καθηγήτρια Βιολογίας σε μαθητές λυκείου και σε φοιτητές εδώ και 15 χρόνια. Η φροντιστηριακή μου πείρα παράλληλα με τα ιδιαίτερα μαθήματα με βοήθησε στην οργάνωση τμημάτων με μέγιστη απόδοση σε κάθε μαθητή. Παρέχεται στους μαθητές υποστηρικτικό υλικό που περιλαμβάνει σημειώσεις θεωρίας και ασκήσεις που ανανεώνω κάθε χρόνο με ιδιαίτερη προσοχή έτσι ώστε να καλυφθούν οι μαθησιακές ανάγκες των μαθητών. Το μάθημα προσαρμόζεται στις ανάγκες και τις ιδιαιτερότητες του μαθητή με σκοπό το καλύτερο μαθησιακό αποτέλεσμα.
Όσον αφορά τα φοιτητικά μαθήματα έχω αρκετό υλικό από σημειώσεις καθηγητών που έχει συλλεχθεί απο παλαιότερους φοιτητές που κάναμε την προετοιμασία της εξεταστικής τους. Επίσης διδάσκω υποψήφιους φοιτητές για κατατακτήριες εξετάσεις σε τμήματα Ιατρικής, Νοσηλευτικής, Βιολογίας, Φυσιοθεραπείας, Ιατρικών Εργαστηρίων.
Με την πολυετή φροντιστηριακή και κατ' οίκον εμπειρία μου στα μαθήματα κατανοώ τις ανάγκες και τις ιδιαιτερότητες του εκάστοτε μαθητή. Αυτό εξασφαλίζει ομαλή πορεία στα μαθήματα, καλή ανάπτυξη προσωπικών σχέσεων και ουσιαστική μετάδοση γνώσης. Παρέχω προσωπικές σημειώσεις θεωρίας και ασκήσεις στους μαθητές ως βοηθητικό υλικό ακολουθώντας την ύλη του εκάστοτε σχολικού βιβλίου. Διδάσκοντας τόσα χρόνια πάρα πολλά παιδιά μπορώ να εφαρμόσω τον βέλτιστο τρόπο κατανόησης και εκμάθησης του κάθε μαθητή προσαρμόζοντας το μάθημα στις ιδιαιτερότητες του.
Όσον αφορά τα φοιτητικά μαθήματα γνωρίζω τον τρόπο να εξηγηθεί η ύλη στοχευμένα και σε εύλογο χρονικό διάστημα. Παρέχονται σε αρκετά μαθήματα πρόσθετες σημειώσεις για κατανόηση της ύλης και εύκολη αποστήθισή της. Το μάθημα προσαρμόζεται στις εκπαιδευτικές ανάγκες του κάθε φοιτητή και στον διαθέσιμο χρόνο του.
Εργάζομαι ως καθηγήτρια σε φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης και κάνω ιδιαίτερα μαθήματα πάνω απο 15 χρόνια σε μαθητές και φοιτητές. Οι μαθητές γυμνασίου που επιλέγουν Βιολογία και Χημεία για εξωσχολικά μαθήματα πρέπει να βρουν το μάθημα ελκυστικό και ενδιαφέρον αφού στο σχολείο λείπει κατα κανόνα το εργαστηριακό κομμάτι. Με τα τόσα χρόνια εμπειρίας έχω εντοπίσει τον καλύτερο δυνατό τρόπο για να αγαπήσουν οι μαθητές το μάθημα. Όσον αφορά τους μαθητές λυκείου γενικού και επαλ, έχω διδάξει πολλα παιδιά πρώτης, δευτέρας και τρίτης λυκείου καθώς και απόφοιτους όλων των ηλικιών που επιθυμούσαν να δώσουν πανελλήνιες. Φοιτητικά μαθήματα διδάσκω εδώ και 11 χρόνια σε σχολές όπως Νοσηλευτική, Ιατρικά Εργαστήρια, Βιολογία, Ιατρική και Γεωπονία. Αναλαμβάνοντας φοιτητές απο διάφορες σχολές και απο διαφορετικά πανεπιστήμια της Ελλάδας και του εξωτερικού έχω την εμπειρία του καλύτερου δυνατού τρόπου για διαχείριση της ύλης και καλύτερη κατανόηση της για τον εκάστοτε μαθητή. Γνωρίζοντας πολλά διαφορετικά παιδιά όλα αυτά τα χρόνια διδασκαλίας μπορώ να βρω τον ιδανικό τρόπο για κάθε μαθητή που οφείλει να είναι διαφορετικός.
Πάντα ήθελα να εργαστώ ως καθηγήτρια ενώ παράλληλα αγαπούσα τις θετικές επιστήμες και ιδιαίτερα τη Βιολογία. Η διδασκαλία πάντα μου άρεσε απο πολύ μικρή και παρατηρώντας τους καθηγητές μου ήθελα μεγαλώνοντας να κάνω και εγώ το ίδιο. Ως πρόσκοπος στα μαθητικά και φοιτητικά μου χρόνια ερχόμουν σε επαφή με τη φύση και τα παιδιά ηλικίας αρχικά δημοτικού και έπειτα της εφηβικής ηλικίας. Αυτές οι εμπειρίες με βοήθησαν να κατανοήσω καλύτερα τους εφήβους και την αγωνία τους για την επιτυχία τους στο πανεπιστήμιο. Η ενασχόληση με μαθητές και με φοιτητές είναι πολύ ενδιαφέρουσα και παραγωγική για εμένα και ειδικά για μαθήματα όπως η Βιολογία, Ανατομία, Φυσιολογία που αγγίζουν τον άνθρωπο και τα έμβια όντα που μας περιβάλλουν. Η Βιολογία είναι μια επιστήμη ιδιαίτερα προσιτή και αν διδαχθεί με το σωστό τρόπο γίνεται ιδιαίτερα ελκυστική. Οι περισσότεροι μαθητές αν την κατανοήσουν τους φαινεται ενδιαφέρουσα και κατανοητή.
Με την πολύχρονη εμπειρία μου είμαι σε θέση να καταλάβω τις εκπαιδευτικές ανάγκες του κάθε μαθητή και τις ιδαιτερότητες του. Στα πρώτα μαθήματα προσπαθώ με επικοδομητική συζήτηση να καταλάβω τον τρόπο που έχει μάθει ο μαθητής να διαβάζει και να του εξηγήσω τι καλύτερο πρέπει να κάνει για να μπορεί να κατανοήσει αλλά και να αποστηθίσει την ύλη. Ανά τακτά χρονικά διαστήματα ο μαθητής αξιολογεί τις γνώσεις του με ολιγόωρα τεστ που καταδεικνύουν το πόσο έχει καταλάβει θεωρία και ασκήσεις του εκάστοτε κεφαλαίου. Σε μεγαλύτερο κομμάτι ύλης εξετάζεται με διαγωνίσματα που προσομοιάζουν τις ενδοσχολικές και τις πανελλήνιες εξετάσεις.
Όσον αφορά τα φοιτητικά μαθήματα κάνω μια συζήτηση με τον εκάστοτε φοιτητή για να εντοπίσω που χρειάζεται την βοήθεια μου στοχευμένα και οργανώνουμε μαζι την πορεία των μαθημάτων.