Πτυχιούχος του τμήματος Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου. Παραδίδω μαθήματα δια ζώσης και διαδυκτιακά σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου.
Θεωρώ πως αυτό που ξεχωρίζει το δικό μου τρόπο διδασκαλίας είναι πρώτον, η προσέγγιση του μαθητή. Κάποιες φορές παραμελέιται η ψυχολογική υποστήριξη των παιδιών λόγω του μεγάλου όγκου διδασκαλίας, δυστυχώς όμως η παραγκώνιση αυτή, ίσως όχι άμεσα αλλά, μακροπρόθεσμα να έχει επιπτώσεις στη ψυχολογία του παιδιού. Αυτό που επιθυμώ από κάθε μαθητή μου είναι να μου αναφέρει ό, τι τον απασχολεί και τον αγχώνει, θέλω να κατανοήσει ότι δεν είναι μόνος σ'αυτό το δύσκολο ταξίδι της μάθησης. Επίσης, η μέθοδος διδασκαλίας μου δεν είναι όπως συνηθιζόταν παλαιότερα, κειμενοκεντρική. Στο επίκεντρο βίσκεται πάντα ο μαθητής και βάσει αυτού διαμορφώνεται όλος ο κορμός του μαθήματος, ανάλογα με τις αδυναμίες τους.
- ΕΚΠΑ Κέντρο Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης με θέμα "Διαπολιτισμική Εκπαίδευση: Θεωρητικές και Βιωματικές Προσεγγίσεις".
- Κέντρο Πρόληψης και Συμβουλευτικής με θέμα " Μαθησιακές Δυσκολίες",
- Κέντρο Προληψης και Συμβουλευτικής με θέμα "Ισότητα ευκαιριών στην Εκπαίδευση",
- Κέντρο Σεμιναρίων Αθηνών με θέμα "ΔΕΠ-Υ: Τι είναι; Αιτιολογία, Κατηγορίες, Κλινικά Χαρακτηριστικά",
- Εργασία σε Φροντιστήριο και ιδιαίτερα μαθήματα,
Η διδασκαλία ήταν όνειρο ζωής για μένα. Η ικανοποίση και η χαρά που νιώθω βλέποντας ότι αποτελώ αρωγό στην προσπάθια των μαθητών μου για να επιτύχουν τον στόχο τους είναι για μένα το κίνητρο για να συνεχίσω. Αυτή η αέναη διαδικασία μάθησης αποτελέι την αιτία επιλογής της Φιλολογίας.
Το προφιλ του μαθητή θα αρχίσει να παίρνει μορφή από το πρώτο κίολας μάθημα. Κατά την διάρκεια των μαθημάτων φυσικά θα εμπλουτίζεται και θα έιναι εφικτό σε βάθος χρόνου να γνωρίζω τις τυχών αδυναμίες του μαθητή. Στη διαδικασία αυτή καθοριστικό ρόλο θα έχουν και οι γονείς καθώς μπορούν να βοηθήσουν με πληροφορίες του παρελθόντος και κάποια χαρακτηριστικά του ίδιου του παιδιού. Για μένα το κλείδι είναι η συζήτηση. Είναι πολύ σημαντικο οι γονείς να αναφέρουν από την αρχή αν ο μαθητής αντιμετωπίζει κάποια μαθησιακή δυσκολία.