Ονομάζομαι Καρατσικάκη Ευδοκία και ασχολούμαι αρκετά χρόνια με την τουρκική γλώσσα.
Είμαι μεταπτυχιακή απόφοιτος του τμήματος Βαλκανικών, Σλαβικών και Ανατολικών Σπουδών του ΠΑΜΑΚ, καθώς και απόφοιτος του τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.
Κατέχω το δίπλωμα τουρκικών για το επίπεδο C2 από το ΙΜΧΑ (Ίδρυμα Μελετών Χερσονήσου του Αίμου), όπως βέβαια και δίπλωμα για τα προηγούμενα επίπεδα. Επίσης, έχω και βασικές γνώσεις Οθωμανικών.
Διδάσκω τουρκικά σε όλα τα επίπεδα Α1,Α2,Β1,Β2,C1,C2, σε όλες τις ηλικίες, ενηλίκους και παιδιά και έχω γνώση της ύλης των περισσότερων βιβλίων τουρκικών για ξενόγλωσσους μαθητές. π.χ İstanbul, Dilmer, Yeni Hitit. Προετοιμασία για όλα τα πτυχία και όλα τα επίπεδα.
Το μαθησιακό υλικό το παρέχω εγω στους μαθητές, όπως ασκήσεις εκτος βιβλίου, επεξήγηση γραμματικής και τα βασικά βιβλία διδασκαλίας.
Διδάσκω απο τον χώρο μου μέσω Skype.
Μπορώ να βοηθήσω αυτόν που έρχεται σε επαφή με την γλώσσα όχι μόνο ακολουθώντας την ύλη των βιβλίων, αλλά δουλεύοντας σε πολλά επίπεδα, με πολύ εξάσκηση στο προφορικό, προτάσεις ταινιών και μουσικής για εξοικείωση με την γλώσσα. Όλα αυτά είναι κομμάτια τα οποία θεωρώ απαραίτητα όταν αποφασίζουμε να ασχοληθούμε με μια γλώσσα, άρα και με τον πολιτισμό της. Πολύ σημαντική θεωρώ και την τριβή με την ανάγνωση λογοτεχνικών βιβλίων και ιστοριών, που καλύπτουν όλα τα επίπεδα που μας ενδιαφέρουν , δηλαδή λεξιλόγιο, σύνταξη, ανάγνωση κειμένου, εξοικείωση με τον γραπτό λόγο εν γένει.
Εάν ο μαθητής δουλεύει με συγκεκριμένο τρόπο και θεωρεί ότι μόνο με αυτόν αποδίδει θα κάνουμε αναπροσαρμογή στον τρόπο που θα δουλέψουμε το βιβλίο, ώστε να βγάλουμε την ανάλογη ύλη όπως πρέπει. Το ίδιο θα φροντίσω να γίνει και με το επιπλέον διδακτικό υλικό που θα παρέχεται.
Ασχολούμαι αρκετά χρόνια με τα τουρκικά, με πολύ αγάπη και ενδιαφέρον για να παρακολουθήσω τις νέες εξελίξεις, όχι μόνο σε ό,τι σχετίζεται με την γλώσσα, αλλά και με το πολιτισμικό κομμάτι της Τουρκίας εν γένει. Η εμπειρία μου λοιπόν δεν είναι μόνο διδακτική, αλλά και εμπειρία σχετική με τις συνήθειες, την κουλτούρα και τις γλωσσικές ιδιομορφίες ενός λαού, του τουρκικού.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι χρειάζεται αφοσίωση και αγάπη για τους ανθρώπους της κάθε χώρας, ώστε να μπορούμε να πούμε με βεβαιότητα ότι διδάσκουμε όσο καλύτερα μπορούμε μια γλώσσα, και μάλιστα μια τόσο ιδιαίτερη γλώσσα, της οποίας η προφορά και η γραφή αλλάζει από περιοχή σε περιοχή. Διαφορές στην γλώσσα παρατηρούνται στην Σεβάστεια, στις περιοχές της Τουρκίας που βρέχονται από το Αιγαίο ( ονομάζεται Ege ağzı),στις περιοχές της Μαύρης θάλασσας κτλ.
Λατρεύω την τουρκική γλώσσα και τον πολιτισμό της χώρας και θα ήθελα αυτό να το μεταφέρω στους ενδιαφερόμενους μαθητές. Το να διδάσκεις μια ξένη γλώσσα, που με αγάπη έχεις προσεγγίσει είναι μια μοναδική εμπειρία. Επίσης, μοναδικό θεωρώ και το κομμάτι της μετάδοσης της γνώσης.
Ο βασικός μου στόχος είναι η απόλυτη κατάκτηση της γλώσσας, για την οποία πάντα ενδιαφέρομαι και το αίσθημα αυτό επιθυμώ να το μεταφέρω σε όλους τους ενδιαφερόμενους μαθητές. Αισθάνομαι ότι η τουρκικη γλώσσα πλέον ενδιαφέρει όλο και περισσότερο κόσμο και αυτό με χαροποιεί πολύ. Έτσι, με ακόμη περισσότερο ενδιαφέρον και προσοχή ασκώ το αντικείμενο αυτό. Τέλος, αναλαμβάνω τον ρόλο και την ευθύνη της μάθησης και της απόκτησης δεξιοτήτων του εκάστοτε μαθητή με μεγάλη υπευθυνότητα και με στόχο την άψογη γνώση της γλώσσας.
Στο πρωτο μάθημα, το οποίο είναι αναγνωριστικό μαθητής και καθηγητής έχουν την ευκαιρία να συνεννοηθούν σχετικά με την μέθοδο διδασκαλίας που θα ακολουθηθεί και το υλικό που θεωρείται καταλληλότερο για τις ανάγκες του μαθητή. Όλα τα βιβλία τουρκικής γλώσσας δεν εστιάζουν στα ίδια κομμάτια, λεπτομέρειες που πρέπει να εκτεθούν στον μαθητή και να παρθεί η σωστή απόφαση βιβλίου, η οποία πάντα θα συμπληρώνεται από το ανάλογο υλικό σημειώσεων που θα δίνω εγώ.
Στο δεύτερο νομίζω μάθημα πλέον θα φανούν ξεκάθαρα οι ανάγκες του εκάστοτε μαθητή, μετά από συζήτηση μαζί του και ανταλλάσσοντας σκέψεις για τον τρόπο που θα δουλέψουμε.
Σε οποίο επίπεδο και αν χρειάζεται περισσότερη δουλεία ένας μαθητής προφορικό, γραμματική ή λεξιλόγιο μπορούμε να το δουλέψουμε ανάλογα και κατά διαστήματα να επικεντρωνόμαστε σε αυτό.