Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Πελεκανίδης Θεόδωρος

32 ετών 5 έτη διδακτικής εμπειρίας
Δημόσια Ιστορία
Ιστορίας & Αρχαιολογίας
Πτυχία
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Master - Δημόσια Ιστορία Επαληθευμένο
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Πτυχίο - Ιστορίας & Αρχαιολογίας Επαληθευμένο
Πανεπιστήμιο Αιγαίου
Πιστοποίηση - Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση Επαληθευμένο
Ε.Κ.Π.Α.
Πιστοποίηση - Επιμόρφωση Εκπαιδευτών/Εκπαιδευτικών στη Διδασκαλία της Νέας Ελληνικής ως Δεύτερη – Ξένη Γλώσσα σε μετανάστες – πρόσφυγες, Ρομά: Μεθοδολογία και τεχνικές εκπαιδευτικής προσέγγισης Επαληθευμένο
Απευθύνομαι σε
Μαθητές Γυμνασίου
Μαθητές Λυκείου

Ονομάζομαι Θοδωρής Πελεκανίδης και είμαι απόφοιτος του τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Είμαι κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος στη Δημόσια Ιστορία (Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο), ενώ παράλληλα έχω παρακολουθήσει και έχω λάβει πιστοποιητικό επιμόρφωσης σε σεμινάρια που αφορούν την Ειδική Αγωγή (Πανεπιστήμιο Αιγαίου) και τη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση (Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών). Εργάζομαι ενεργά στο χώρο της εκπαίδευσης τα τελευταία πεντε έτη, ενώ από το 2022 διδάσκω και σε φροντιστήριο μέσης εκπαίδευσης. Παραδίδω ιδιαίτερα μαθήματα (Μελέτη Γυμνασίου, Νεοελληνική Γλώσσα, Λογοτεχνία, Ιστορία, Αρχαία Ελληνικά, Λατινικά) σε μαθητές Γυμνασίου, Λυκείου και ΕΠΑΛ. Επίσης, αναλαμβάνω με υπευθυνότητα και αξιοπιστία την προετοιμασία των φιλολογικών μαθημάτων όλων των τάξεων, ενώ ειδικά όσον αφορά τις πανελλήνιες εξετάσεις διαθέτω μεγάλη εμπειρία στα μαθήματα "Θέματα Νεοελληνικής Ιστορίας" και "Νεοελληνική Γλώσσα & Λογοτεχνία".

Γιατί κάποιος να με προτιμήσει

Οι λόγοι για τους οποίους θεωρώ πως ο κάθε γονέας και ο κάθε υποψήφιος μαθητής θα με επέλεγαν ως εκπαιδευτικό είναι, σε κάθε περίπτωση, το ευχάριστο και παιδαγωγικό κλίμα που διαμορφώνεται και οικοδομείται στο πλαίσιο των μαθημάτων, το πνεύμα συνεργασίας που αναπτύσσεται από την πρώτη στιγμή ανάμεσα σε μένα, τον μαθητή/τρια και τους γονείς, η επαγγελματική κατάρτιση, η εμπειρία πάνω στο διδακτικό αντικείμενο, η βαθιά ενσυναίσθηση, η ικανότητα στη μετάδοση γνώσεων, καθώς και η αξιοποίηση πολλαπλών και σύγχρονων μεθόδων διδασκαλίας (χρήση οπτικοακουστικού υλικού, διαδραστικά μέσα διδασκαλίας κ.λπ.), οι οποίες εναρμονίζονται κάθε φορά με τις ανάγκες, τα ενδιαφέροντα και την προσωπικότητα του κάθε μαθητή και της κάθε μαθήτριας. Φυσικά, πέραν των παραπάνω, θεωρώ πως κάποιος γονέας ή υποψήφιος μαθητής θα με επέλεγε και για την συνέπεια και την αξιοπιστία μου.

Επαγγελματική Εμπειρία

Από το 2019 και μέχρι σήμερα παραδίδω ιδιαίτερα μαθήματα σε μαθητές Γυμνασίου, Λυκείου και ΕΠΑΛ. Ουσιαστικά το πεδίο ενδιαφέροντος και διδασκαλίας μου καλύπτει όλα τα λεγόμενα "φιλολογικά" μαθήματα του Γυμνασίου και του Λυκείου (Γενικού και Επαγγελματικού). Επίσης, από τις αρχές του 2022 διδάσκω σε φροντιστήριο μέσης εκπαίδευσης σε αντικείμενα όπως η Μελέτη Γυμνασίου (καλύπτει με τρόπο συστηματικό και διεξοδικό όλα τα φιλολογικά μαθήματα και των τριών τάξεων του Γυμνασίου), ενώ παράλληλα διδάσκω τα μαθήματα της Νεοελληνικής Γλώσσας & Λογοτεχνίας, της Ιστορίας, των Αρχαίων Ελληνικών και των Λατινικών σε όλες τις τάξεις του Γενικού και Επαγγελματικού Λυκείου. Στα χρόνια αυτά, μέσα από την συναναστροφή και την συνεργασία μου με δεκάδες μαθητές και μαθήτριες καθώς και με ιδιαίτερα αξιόλογους και άξιους συναδέλφους, έχω καταφέρει να αποκτήσω πλούσιες και άκρως ωφέλιμες εμπειρίες, οι οποίες με συνοδεύουν και υποβοηθούν ουσιαστικά το έργο μου.  

Γιατί επέλεξα τη διδασκαλία (κίνητρα, στόχοι)

Ο πρώτος και σημαντικότερος λόγος για τον οποίο επέλεξα την διδασκαλία είναι η αγάπη για το λειτούργημα του εκπαιδευτικού. Σε κάθε περίπτωση και χωρίς ίχνος υπερβολής θεωρώ ευλογία και ευτυχία το γεγονός ότι μου προσφέρεται σε καθημερινή βάση η δυνατότητα να συναναστρέφομαι και να συνεργάζομαι με νέα παιδιά που έχουν όνειρα, φιλοδοξίες και γόνιμες ανησυχίες. Επίσης, παίρνω χαρά και δύναμη, επειδή μέσα από το λειτούργημα που ασκώ μπορώ και μεταλαμπαδεύω στα νέα παιδιά τις γνώσεις μου, τις εμπειρίες μου και καλλιεργώ σε αυτά αρχές και αξίες που θα τα συνοδεύουν στο υπόλοιπο της ζωής τους. Ταυτόχρονα δεν μπορώ να παραβλέψω το ότι και ο ίδιος μέσα από αυτή την αλληλεπίδραση μπορώ και αποκτώ καθημερινά πληθώρα πολύτιμων και ωφέλιμων εμπειριών και γνώσεων. Ουσιαστικά όλα τα παραπάνω αποτελούν τους παράγοντες εκείνους που με προέτρεψαν να ασχοληθώ ενεργά με τη διδασκαλία.

Πώς θα καταλάβω τις εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή

Κατά την άποψή μου, οι εκπαιδευτικές ανάγκες του κάθε μαθητή και της κάθε μαθήτριας μπορούν να γίνουν ευκολότερα αντιληπτές μέσα από τον ειλικρινή διάλογο και τον σεβασμό που δείχνει ο εκπαιδευτικός στο ίδιο το παιδί. Είναι σημαντικό από την πρώτη στιγμή στο πλαίσιο του μαθήματος ο εκπαιδευτικός να εκφράσει με ειλικρίνεια τις προθέσεις του, να αντιμετωπίσει το παιδί ως ισότιμο συνεργάτη, να του δείξει εμπιστοσύνη και να του δώσει την ευκαιρία μέσα από τον εποικοδομητικό διάλογο να εκφρασει τις σκέψεις, τους προβληματισμούς του, τις ανησυχίες του. Με αυτό τον τρόπο οι ανάγκες και τα θέλω των παιδιών γίνονται απολύτως ξεκάθαρα και μας προσφέρεται έτσι η δυνατότητα να διαμορφώσουμε από την πλευρά μας το φιλικό και παιδαγωγικό εκείνο περιβάλλον μάθησης μέσα στο οποίο αυτά θα μπορέσουν να κυνηγήσουν και, τελικά, να επιτύχουν τους στόχους τους.   

Παραδίδω μαθήματα σε άτομα με μαθησιακές δυσκολίες
Εκπαιδευτικές υπηρεσίες
Προσωπικές σημειώσεις
Φροντιστηριακές σημειώσεις
Χρήση εξωσχολικών βοηθημάτων
Διδασκαλία σε group
Προετοιμασία για πανελλήνιες
Θερινά μαθήματα

Στείλτε Μήνυμα

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για να στείλετε μήνυμα στον καθηγητή/τρια!
Ποιά είναι η γνώμη σας για αυτόν τον καθηγητή;

Κριτικές μαθητών

0 Κριτικές