Είμαι πτυχιούχος απόφοιτος του τμήματος Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, με ειδίκευση στον τομέα Κλασικών Σπουδών (βαθμός πτυχίου : 8,26).
Παραδίδω μαθήματα αρχαίων ελληνικών και λατινικών σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου, και αναλαμβάνω την προετοιμασία για τις πανελλαδικές εξετάσεις.
Έχω καταρτιστεί στους τομείς της αρχαίας ελληνικής φιλοσοφίας, του αρχαίου ελληνικού δράματος, της ποίησης και της φιλοσοφίας μέσω αντίστοιχων επιμορφωτικών προγραμμάτων, ενώ διετέλεσα ακόμη κριτής σε πανελλήνιους μαθητικούς ρητορικούς αγώνες τα έτη 2018 και 2020.
Ασχολούμαι ακόμη συστηματικά με τη διδασκαλία του μαθήματος των ελληνικών ως δεύτερης γλώσσας σε ομογενείς καθώς και σε αρχάριους και προχωρημένους αλλόγλωσσους μαθητές (πτυχία στην αγγλική και στη γερμανική γλώσσα: Proficiency ECPE & MSU / Goethe Zertifikat C1), έχοντας λάβει την αντίστοιχη κατάρτιση σε αυτόν τον τομέα.
Υποστηρίζεται η διδασκαλία σε κλειστά γκρουπ στον χώρο μου (έως 2 άτομα) και online (2-3). Οι τιμές διαφέρουν.
~
I have graduated from the Aristotle University of Thessaloniki (AUTH) holding a BSc degree in Greek Philology with a major in ancient greek and latin studies. I have also attended a workshop about teaching greek as a second/foreign language holded by the faculty of Linguistics in AUTH. I am quite experienced in teaching modern greek to foreigners and expatriates as well and I have worked on all levels with students from various european and non-european countries. I 've taught lessons in english (Proficiency ECPE & MSU) and in german language too (Goethe Zertifikat C1). Lastly I have to admit that this kind of tutoring is one of my best! I enjoy sharing my knowledge and experience in the ways greeks speak, think and live but what I love is being part of this beautiful and interesting journey of language and cultural exchange! Looking forward to reveal you the secrets of my language, culture and country and listen to yours! So.. what's on your mind? Shall we sail away together?
Η διδασκαλία είναι για μένα έμπνευση αμφίδρομης πλεύσης.
Δίνω ιδιαίτερη προσοχή στη γλωσσική έκφραση, στην καλλιέργεια της κριτικής σκέψης και στην αναβάθμιση της αισθητικής αντίληψης και της λογοτεχνικής ικανότητας του μαθητή/-τριας. Στα μαθήματα κλασικής παιδείας (αρχαία ελληνικά και λατινικά) ακολουθείται το μοντέλο μιας ολιστικής προσέγγισης με διακλαδισμένη, παράλληλη διδασκαλία σε όλα τα επίπεδα πάνω στα οποία χτίζεται και διαμορφώνεται μια γλώσσα. Δίνεται ιδιαίτερη βαρύτητα στην κατανόηση των γλωσσικών φαινομένων που επιχειρείται πάντα σε συνδυασμό με την συστηματική πρακτική εξάσκησή τους. Στόχος η εξοικείωση του μαθητή/-τριας στον μεγαλύτερο δυνατό βαθμό με τη δυναμική της γλώσσας.
Το πρόγραμμα διδασκαλίας που εφαρμόζεται είναι εξατομικευμένο, προσαρμοσμένο στο μαθησιακό στυλ, στις ανάγκες και το επίπεδο κάθε μαθητή/-τριας. Το μάθημα στηρίζεται σχεδόν αποκλειστικά σε εκπαιδευτικό υλικό και προσωπικές σημειώσεις της διδάσκουσας. Η μέθοδος διδασκαλίας στηριζόμενη κατά βάση στον διάλογο, ενισχύεται και υποστηρίζεται από τη χρήση των νέων τεχνολογιών.
Το πρώτο αναγνωριστικό μάθημα είναι δωρεάν!
2022 - Σήμερα
Προετοιμασία στα λατινικά για εξεταστική περίοδο δευτέρου εξαμήνου στο τμήμα Φιλολογίας ΑΠΘ
Προετοιμασία πανελληνίων (αρχαία ελληνικά και λατινικά)
2017 - Σήμερα
Διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας
Η διδασκαλία είναι για μένα έμπνευση αμφίδρομης πλεύσης. Μαθητής και δάσκαλος αναλαμβάνουν να διεκπεραιώσουν το δικό τους ποιητικό έργο μέσω μιας γόνιμης αλληλεπίδρασης.
Πάντοτε εκείνο που μου εκκινούσε το ενδιαφέρον στη διδασκαλία ήταν η αναζήτηση και η εξερεύνηση όλων των δυνατοτήτων που μπορούν να αναδείξουν τον καλύτερο εαυτό του μαθητή. Για μένα πρόκειται για ένα ταξίδι συνεχόμενων προκλήσεων τόσο για τον εκπαιδευτικό όσο και για τον εκπαιδευόμενο με προσανατολισμό προς το τέρμα και τον προορισμό που έχει οραματιστεί ο κάθε μαθητής για τον εαυτό του.
Από την άλλη, όπως θα έλεγε ο Καβάφης, το ταξίδι είναι ο προορισμός, και θα είχε βέβαια δίκιο.
Στην πρώτη συνάντηση μου αρέσει να συζητώ με τους μαθητές μου για τους στόχους, τις επιδιώξεις τους και κυρίως για τη σχέση και την προηγούμενη τυχόν εμπειρία τους με το εκάστοτε διδακτικό αντικείμενο. Έπειτα φροντίζω για την κατασκευή ενός προγράμματος που να ανταποκρίνεται στις ανάγκες και απαιτήσεις τους και ταυτόχρονα να πληρεί τις προϋποθέσεις της ορθής και ολοκληρωμένης κατά την κρίση της διδάσκουσας, διδασκαλίας.