Φιλόλογος-Ιστορικός, αριστούχος του τμήματος Πολιτικής Επιστήμης και Ιστορίας του Παντείου Πανεπιστημίου, παραδίδει ιδιαίτερα μαθήματα σε μαθητές δημοτικού, γυμνασίου και λυκείου. Σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές παρέχεται βοήθεια στην εκπόνηση των εργασιών τους, που αφορούν την επιστήμη της ιστορίας. Εξειδίκευση σε θέματα νεότερης και σύγχρονης ελληνικής και ευρωπαϊκής ιστορίας.
- Γνώση του αντικεκειμένου
- Διδακτική προσαρμοστικότητα πάνω στις ανάγκες του μαθητή
- Κάλυψη των γνωστικών ελλειμάτων και ανάδειξη των δυνατοτήτων του
- Υπομονή και επιμονή για τη συστηματική πνευματική καλλιέργεια του και την επίτευξη των βραχυχρόνιων και μακροχρόνιων στόχων του
- Ευγένεια, σεβασμός και κατανόηση προς τον μαθητή και τον γονέα
- Παράδοση ιδιαίτερων μαθημάτων απο το 2020 μέχρι και σήμερα
- Εμπειρία στη συγγραφή πανεπιστημιακών εργασιών, σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο, πάνω σε ζητήματα που εφάπτονται στην επιστήμη της ιστορίας.
Ανέκαθεν με γοήτευε η σχέση μαθητή και δασκάλου. Μια αμφίδρομη σχέση μεταλαμπάδεσης και ανταλλαγής γνώσεων, εμπειριών, ανθρώπινων στιγμών. Μια βαθιά ανθρώπινη σχέση που στο τέλος του μαθήματος, αφήνει τον μαθητή και τον δάσκαλο, πλουσιότερους απ' οτι πριν το ξεκίνημα.
Από το πρώτο κιόλας μάθημα, ξεκινάει η παρατήρηση και δευτερευόντως, η ανάλυση της προσωπικότητας και της συμπεριφοράς του μαθητή. Με αφορμή την περάτωση των σχολικών υποχρεώσεων, αλλά και τη διδασκαλία νέου για τον μαθητή εκπαιδευτικού υλικού, βγαίνουν συμπεράσματα επί των μαθησιακών ελλείψεων και δυνατοτήτων. Αυτή λοιπόν η διπλή κατανόηση, πρώτα του ανθρώπου και δευτερευόντως των μαθησιακών αναγκών του, καθορίζουν τη διδακτική προσέγγιση και το περιεχόμενο της.