Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
30 ετών 3 έτη διδακτικής εμπειρίας
Ιστορία και Αρχαιολογία
Πολιτική Επιστήμη και Νεότερη Ιστορία
Αθήνα, Κάτω Πατήσια, Άνω Πατήσια, Άγιος Ελευθέριος, Άγιος Νικόλαος, Σεπόλια, Άγιοι Ανάργυροι,Ίλιον, Καματερό, Νέα Ιωνία, Νέα Φιλαδέλφεια, Νέα Χαλκηδόνα, Περισσός, Περιστέρι, Ηράκλειο, Κηφισιά, Νέα Κηφισιά, Λυκόβρυση, Μαρούσι, Πεύκη, Γαλάτσι, Κυψέλη
Πτυχία
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Πτυχίο - Ιστορία και Αρχαιολογία 2019 Επαληθευμένο
Πάντειο Πανεπιστήμιο
Master - Πολιτική Επιστήμη και Νεότερη Ιστορία 2023 Επαληθευμένο
Πανεπιστήμιο Αιγαίου
Σεμινάριο - Σχολική Ψυχολογία 2022 Επαληθευμένο
Πανεπιστήμιο Αιγαίου
Σεμινάριο - Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση 2023 Επαληθευμένο
Απευθύνομαι σε
Μαθητές Δημοτικού
Μαθητές Γυμνασίου
Μαθητές Λυκείου
Φοιτητές
Φοιτητές Μεταπτυχιακού

Φιλόλογος-Ιστορικός, αριστούχος του τμήματος Πολιτικής Επιστήμης και Ιστορίας του Παντείου Πανεπιστημίου, παραδίδει ιδιαίτερα μαθήματα σε μαθητές δημοτικού, γυμνασίου και λυκείου. Σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές παρέχεται βοήθεια στην εκπόνηση των εργασιών τους, που αφορούν την επιστήμη της ιστορίας. Εξειδίκευση σε θέματα νεότερης και σύγχρονης ελληνικής και ευρωπαϊκής ιστορίας.  

Γιατί κάποιος να με προτιμήσει
  • Γνώση του αντικεκειμένου  
  • Διδακτική προσαρμοστικότητα πάνω στις ανάγκες του μαθητή 
  • Κάλυψη των γνωστικών ελλειμάτων και ανάδειξη των δυνατοτήτων του 
  • Υπομονή και επιμονή για τη συστηματική πνευματική καλλιέργεια του και την επίτευξη των βραχυχρόνιων και μακροχρόνιων στόχων του  
  • Ευγένεια, σεβασμός και κατανόηση προς τον μαθητή και τον γονέα 
Επαγγελματική Εμπειρία
  • Παράδοση ιδιαίτερων μαθημάτων απο το 2020 μέχρι και σήμερα
  • Εμπειρία στη συγγραφή πανεπιστημιακών εργασιών, σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο, πάνω σε ζητήματα που εφάπτονται στην επιστήμη της ιστορίας.
Γιατί επέλεξα τη διδασκαλία (κίνητρα, στόχοι)

Ανέκαθεν με γοήτευε η σχέση μαθητή και δασκάλου. Μια αμφίδρομη σχέση μεταλαμπάδεσης και ανταλλαγής γνώσεων, εμπειριών, ανθρώπινων στιγμών. Μια βαθιά ανθρώπινη σχέση που στο τέλος του μαθήματος, αφήνει τον μαθητή και τον δάσκαλο, πλουσιότερους απ' οτι πριν το ξεκίνημα.

Πώς θα καταλάβω τις εκπαιδευτικές ανάγκες ενός μαθητή

Από το πρώτο κιόλας μάθημα, ξεκινάει η παρατήρηση και δευτερευόντως, η ανάλυση της προσωπικότητας και της συμπεριφοράς του μαθητή. Με αφορμή την περάτωση των σχολικών υποχρεώσεων, αλλά και τη διδασκαλία νέου για τον μαθητή εκπαιδευτικού υλικού, βγαίνουν συμπεράσματα επί των μαθησιακών ελλείψεων και δυνατοτήτων. Αυτή λοιπόν η διπλή κατανόηση, πρώτα του ανθρώπου και δευτερευόντως των μαθησιακών αναγκών του, καθορίζουν τη διδακτική προσέγγιση και το περιεχόμενο της.

Εκπαιδευτικές υπηρεσίες
Προσωπικές σημειώσεις
Χρήση εξωσχολικών βοηθημάτων
Διδασκαλία σε group
Προετοιμασία για πανελλήνιες
Εκπόνηση εργασιών
Συμπλήρωση βιογραφικού σημειώματος
Συμπλήρωση μηχανογραφικού
Θερινά μαθήματα
Επιμέλεια και διόρθωση κειμένων
Προσφορές
Το πρώτο μάθημα Δωρεάν
Δωρεάν εκπαιδευτικό υλικό

Στείλτε Μήνυμα

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για να στείλετε μήνυμα στον καθηγητή/τρια!
Ποιά είναι η γνώμη σας για αυτόν τον καθηγητή;