Απόφοιτη τμήματος Γαλλικής γλώσσας και φιλολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού πανεπιστημίου Αθηνών. Σεμιναριακή εκπαίδευση με θέμα προσδοκίες γονέων και μαθησιακές δυσκολίες. Καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας και βασικές γνώσεις γερμανικής. Διετής εμπειρία με άτομα με μαθησιακές δυσκολίες. Μαθήματα προσαρμοσμένα στην ηλικία, το γνωστικό επίπεδο και τις ανάγκες των μαθητών και χρήση διαφοροποιημένων μέσων και διδακτικού υλικού.
Είμαι επικοινωνιακή, φιλομαθής και προσηλωμένη στους στόχους. Καταπιάνομαι συνεχώς με καινούρια πράγματα, αγαπώ τη γαλλική γλώσσα και κουλτούρα. Στα μαθήματά μου δίνω ιδιέταιρη σημασία στην επικοινωνιακή δεξιότητα, εστιάζοντας πάντα στον μαθητή και διαφοροποιώ τον τρόπο και τα μέσα διδασκαλίας με σκοπό αυτά να γίνονται πιο ευχάριστα, να αποφευχθεί η μονοτονία και να διακρίνω τον μοναδικό τρόπο που μαθαίνει ο κάθε μαθητής σεβόμενη τις ανάγκες και τους ρυθμούς του. Μετρώ εξαιρετικά ποσοστά επιτυχίας σε απόκτηση γαλλικών διπλωμάτων και σε πανεπιστημιακών μαθημάτων.
Τετραετής εμπειρία σε διαδικτυακά και δια ζώσης μαθήματα είτε ατομικά είτε σε ολιγομελή γκρουπ , τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικο. Διετής εμπειρία σε άτομα με μαθησιακές δυσκολίες.
Η διδασκαλία ήταν κάτι που με ενδιέφερε πριν ακόμη ξεκινήσω τις σπουδές μου. Αγαπώ τη γαλλική γλώσσα και κουλτούρα και προσπαθώ να μεταδώσω αυτή την αγάπη και στους μαθητές μου. Μου αρέσει και χαίρομαι να βοηθώ τους μαθητές να εκπληρώσουν τις δικές τους επιθυμίες και να πετύχουν τους στόχους τους. Αυτό άλλωστε αποτελεί για μένα επιτυχία. Θεωρώ μεγάλη δύναμη για έναν άνθρωπο να εμφυτεύει τους σπόρους της γνώσης και η ίδια η γνώση αποτελεί κλειδί για τους μαθητές. Πάνω απ' όλα χτίζω ανθρώπινες σχέσεις και χαίρομαι να βλέπω τους μαθητές μου να εξελίσσονται με την πάροδο του χρόνου.
Το πρώτο πράγμα που εξετάζεται είναι η ηλικία και το επίπεδο του μαθητή. Στη συνέχεια βλέπω τον στόχο και φτιάχνω ενα χρονοδιάγραμμα σύμφωνα με τον χρόνο και τις δυνατότητες του μαθητή. Ο κάθε μαθητης μαθαίνει διαφορετικά και με δικό του ρυθμό, γι' αυτό και είναι απαραίτητη η χρήση διαφοροποιημένου υλικού, μέσων και μεθόδων διδασκαλίας.