Πτυχιούχος τμήματος Φυσικής με μεταπτυχιακή ειδίκευση σε παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή/και αναπηρία και πολυετή εμπειρία παραδίδει ιδιαίτερα μαθήματα Φυσικής, Χημείας σε μαθητές Γυμνασίου / Γενικού Λυκείου/Επαγγελματικού Λυκείου αλλά και Πληροφορικής Γ' Λυκείου με σίγουρα αποτελέσματα επιτυχίας. Παρεχέται πλούσιο διδακτικό υλικό.
Μεθοδικότητα , Οργάνωση, Συνέπεια, Προγραμματισμός, Σίγουρη Επιτυχία.
Επιπλέον :
- Πάθος για τη διδασκαλία (Το πάθος σας για τη διδασκαλία είναι εμφανές σε κάθε πτυχή της δουλειάς μου. Προσπαθώ συνεχώς να βελτιώνομαι , να μαθαίνω νέες μεθόδους και να εμπνέω τους μαθητές μου.)
- Εξατομικευμένη προσέγγιση ( Αναγνωρίζω ότι κάθε μαθητής/τρια είναι μοναδικός/η και προσαρμόζω τις διδακτικές μου μεθόδους για να ανταποκρίνονται στις ατομικές ανάγκες τους. Δείχνω ενδιαφέρον για την πρόοδο κάθε μαθητή, προσφέροντας υποστήριξη και κατευθυντήριες γραμμές που είναι προσαρμοσμένες στις δυνατότητές τους.
- Ικανότητα οικοδόμησης σχέσεων ( Είμαι ικανός να χτίζω θετικές σχέσεις με τους μαθητές, τους γονείς και τους συναδέλφους μου. Η ικανότητά μου να ακούω , να κατανοώ και να υποστηρίζω τους μαθητές δημιουργεί ένα ασφαλές και υποστηρικτικό περιβάλλον μάθησης.
• Δημιουργικότητα και προσαρμοστικότητα
- Πολυετή εμπειρία σε μαθητές Γ'Λυκείου σε φροντιστήρια της πόλης των Αθηνών.
Πολυετή εμπειρία σε ιδιαίτερα τόσο δια ζώσης όσο και εξ αποστάσεως σε μαθητές όλων των τάξεων στα μαθήματα της φυσικής και της πληροφορικής. - Αποκλειστικά ιδιαίτερα μαθήματα σε μαθητές που στοχεύουν σε υψηλόβαθμες σχολές, όπως ιατρική, οδοντίατρικη ,Πολυτεχνείο
- Ιδιαίτερα μαθήματα και σε μαθητές των Επαλ σε δίκτυα υπολογιστών και προγραμματισμό με μεγάλα ποσοστά επιτυχία στα μαθήματα και στις σχολές προτίμησης τους.
- Συνεργασία με επιτυχημένα φροντιστήρια σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη .
Η αγάπη για τα παιδία με οδήγησε στο να θέλω να γίνω εκπαιδευτικός, ώστε μαζί μου να νιώθουν ασφάλεια για την επιτυχία τους.
Συγκεκριμένα :
- Πάθος για τη γνώση και τη μάθηση
- Επιθυμία για έμπνευση
- Αίσθημα κοινωνικής προσφοράς
- Προσωπική και επαγγελματική ολοκλήρωση
- Ανάπτυξη διαπροσωπικών σχέσεων.
Είναι μια επιλογή που συνδέεται με τις αξίες και την επιθυμία μου να αφήσω ενα θετικό αποτύπωμα στον κόσμο. Η δημιουργία μιας θετικής, υποστηρικτικής κοινότητας μάθησης είναι συχνά ένας σημαντικός παράγοντας που με ενθαρρύνει και με επιβεβαιώνει στην επιλογή του επαγγέλματος του εκπαιδευτικού.
Πραγματοποιούνται τέστ αξιολόγησης στο πρώτο μάθημα ενώ γίνεται και κουβέντα στις απαιτήσεις και τις ανάγκες του/της κάθε μαθητή/τρια.
Συγκεκριμένα πραγματοποιούνται τα παρακάτω :
- Παρατήρηση
- Αξιολόγηση
- Συνομιλίες με τον/ην μαθητή/τρια
- Συνεργασία με γονείς/κηδεμόνες
- Ατομικές και ομαδικές δραστηριότητες
- Ανάλυση εκπαιδευτικών δεδομένων
- Προσαρμοσμένη διδασκαλία
- Χρήση τεχνολογικών εργαλείων
Η κατανόηση των εκπαιδευτικών αναγκών ενός μαθητή απαιτεί χρόνο, υπομονή και συνεχή προσαρμογή των διδακτικών μεθόδων μου . Μέσω της παρατήρησης, της αλληλεπίδρασης και της συνεργασίας, δημιουργώ ένα περιβάλλον μάθησης που ανταποκρίνεται στις ιδιαίτερες ανάγκες του κάθε μαθητή/τριας.