Παραδίδω μαθήματα, Ενισχυτικής Διδασκαλίας για το σχολείο (θεωρητικής κυρίως φύσεως μετά το δημοτικό), Θεωρητικών Αντικειμένων, της Αγγλικής Γλώσσας και της Ελληνικής Γλώσσας ως ξένη γλώσσα.
Πέραν του γεγονότος ότι είμαι δίγλωσσος και τόσο η Αγγλική όσο και η Ελληνική γλώσσα είναι οι μητρικές μου, είμαι και κάτοχος του Proficiency του Cambridge και σπουδάζω Ιστορία και Αρχαιολογία στο Ε.Κ.Π.Α . Είμαι αριστούχος του Αρσακείου Σχολείου του Ψυχικού και εισαχθείς στο πανεπιστημιακό μου τμήμα σαρακοστός εκ των διακοσίων δώδεκα του έτους μου. Τρέφω μια αγάπη για τον πολιτισμό και την γνώση, μια αγάπη την οποία εύχομαι να σας μεταδώσω.
Έχω μακροχρόνια εμπειρία στην μετάφραση κειμένων από την Αγγλική στην Ελληνική, και δουλεύω με μαθητές κάθε ηλικίας και σε διαφορετικά πεδία του επιστητού τα τελευταία δύο χρόνια.
Το κίνητρο μου και ο βασικός λόγος για τον οποίον διδάσκω είναι ότι θέλω να κάνω την γνώση όσο πιο απλή και προσβάσιμη γίνεται. Στόχος μου είναι να μπορέσω να βοηθήσω οποιονδήποτε θέλει πραγματικά να μάθει, με τους τρόπους που μπορώ, και να εξοπλίσω τους μαθητές μου, αφενός με έναν επιστημονικό και ελεύθερο τρόπο σκέψης και αφετέρου με αγάπη και δίψα για την γνώση.
Αυτό που κάνει τον καλό καθηγητή είναι, εντοπίζοντας τις μαθησιακές και εκπαιδευτικές ανάγκες και διαφορετικότητες που έχει ο μαθητής απέναντι του, να τον βοηθήσει κατά τον τρόπο που χρειάζεται. Επιπρόσθετα πρέπει να μπορεί να τον κινητοποιεί και να κάνει το μάθημα για εκείνον όσο πιο εύκολο και προσιτό γίνεται. Οι εκπαιδευτικές ανάγκες του κάθε μαθητή ξεδιπλώνονται κατά τη διάρκεια των πρώτων μαθημάτων, που είναι αναγνωριστικά, καθώς δεν μαθαίνουν όλοι οι μαθητές με τον ίδιο τρόπο. Ανάλογα, σε πρώτο επίπεδο, με το μάθημα, και σε δεύτερο, με την προσωπικότητα, τους στόχους τις ανάγκες του κάθε μαθητή ακολουθούνται διαφορετικές εκπαιδευτικές προσεγγίσεις και διαδικασίες.