Ονομάζομαι Αργύρης Χατζηδιάκος, είμαι επί πτυχίω φοιτητής του τμήματος Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (Α.Π.Θ) και παραδίδω μαθήματα σε μαθητές Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου (πλην της Γ' λυκείου).
Προσφέρω δωρεάν, προσεγμένο εκπαιδευτικό υλικό με προσωπικές και φροντιστηριακές σημειώσεις. Δίνεται στο μαθητή ή την μαθήτρια, από το δεύτερο μάθημα ένα πακέτο ολοκληρωμένων θεωρητικών σημειώσεων για την ύλη όλων των κεφαλαίων του κάθε μαθήματος. Ωστόσο αν κριθεί από το επίπεδο του μαθητή, ότι χρειάζεται κάτι παραπάνω, οι σημειώσεις προσαρμόζονται στις ανάγκες του.
Οι ώρες διδασκαλίας προσαρμόζονται ανάλογα με τις ανάγκες του μαθητή, έτσι ώστε να υπάρξει επίτευξη των στόχων του.
Το πρώτο μάθημα είναι δωρεάν και περιλαμβάνει συζήτηση με τον μαθητή ή την μαθήτρια για την καλύτερη κατανόηση του επιπέδου και των αναγκών του παιδιού.
Επίσης υπάρχει δυνατότητα και διαδικτυακών μαθημάτων με άψογη οπτικοακουστική εμπειρία για αποτελεσματική διεξαγωγή του μαθήματος χωρίς προβλήματα.
Τέλος, προσφέρω έκπτωση σε γκρουπ και αδέρφια,όπως επίσης και προσαρμοσμένες τιμές για μαθητές που χρειάζονται επιπλέον διδακτικές ώρες την εβδομάδα.
Στον αγώνα της κατάκτησης της γνώσης, είμαι δίπλα στον μαθητή σαν συνοδοιπόρος και όχι απλά σαν δάσκαλος. Η μέθοδος της διδασκαλίας μου έχει ως επίκεντρο τον μαθητή και είναι προσαρμοσμένη στις ανάγκες του,μιας και κάθε παιδί είναι διαφορετικό και προχωράει στο δικό του ρυθμό.Επίσης στη διδασκαλία μου βασικός κανόνας είναι η ενσυναίσθηση και η υπομονή, προκειμένου το παιδί, ο μαθητής ή μαθήτρια, να μην νιώσει ποτέ μόνο του στο δρόμο της μάθησης και να καταλαβαίνει ότι σαν εκπαιδευτικός θα είμαι δίπλα του, να το υποστηρίξω σε κάθε δυσκολία που θα προκύψει, χωρίς πίεση.
Τέλος, εκτός των άλλων για καλύτερη κατανόηση των μαθημάτων παρέχω δωρεάν, προσεγμένες φροντιστηριακές σημειώσεις ως βοήθημα,οι οποίες έχουν ως βάση παραδείγματα και φιλική, κατανοητή γλώσσα για καλύτερη αφομοίωση της εκπαιδευτικής ύλης.
Έχω επαγγελματική εμπειρία ως καθηγητής σε ιδιαίτερα μαθήματα για τρία χρόνια. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, κατέστησα τα μαθήματά μου αποτελεσματικά, παρέχοντας στους μαθητές τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες για την επιτυχία τους. Η συνεργασία μου με τους μαθητές και τους γονείς ήταν άψογη, δημιουργώντας ένα περιβάλλον όπου η εκπαίδευση ήταν δημιουργική και εποικοδομητική. Εκτιμώ πολύ την επικοινωνία και την ανοιχτή συνεργασία με τους γονείς, καθώς αυτή συμβάλλει σημαντικά στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Θα χαρώ πολύ να συνεργαστώ με άλλους μαθητές και να μοιραστώ την πάθος και την εμπειρία μου για την εκπαίδευση. Είμαι διαθέσιμος να προσαρμόσω τη μέθοδο διδασκαλίας μου στις ανάγκες του κάθε μαθητή, προκειμένου να επιτύχουμε τους στόχους του και να αναπτύξουμε τις δυνατότητές του με τον καλύτερο τρόπο.
Επέλεξα τον δρόμο της διδασκαλίας λόγω της μεγάλης μου αγάπης για την φιλολογία. Από μικρή ηλικία είχα ιδιαίτερη επαφή με βιβλία λογοτεχνικού και επιστημονικού ενδιαφέροντος, λόγω του οικογενειακού μου περιβάλλοντος, κάτι που έπαιξε σημαντικό ρόλο στην μετέπειτα πορεία μου.
Επίσης, ένα άλλο σημαντικό στοιχεία που με γοήτευσε και με γοητεύει στο λειτούργημα του εκπαιδευτικού είναι η μετάδοση της γνώσης στους ανθρώπους. Με ευχαριστεί πολύ όταν καταφέρνω να μεταλαμπαδεύω γνώση στους ανθρώπους,πόσο μάλλον σε παιδιά που την έχουν μεγάλη ανάγκη!
Με λίγα λόγια λοιπόν, επέλεξα την διδασκαλία για να τροφοδοτώ την αγάπη μου για τα γράμματα και να δείξω και σε άλλους ανθρώπους την αξία και την ομορφιά της ελληνικής γλώσσας και των γραμμάτων.Μέσω αυτής της διαδρομής, προσφέρω στους μαθητές όχι μόνο τη γνώση, αλλά και τον ενθουσιασμό και την αυτοπεποίθηση που χρειάζονται για να αναπτύξουν το δικό τους πολύτιμο δυναμικό.
Για την κατανόηση των εκπαιδευτικών αναγκών ενός μαθητή ή μαθήτριας, αρχικά επιλέγω να κάνω μια πρώτη συζήτηση με το παιδί για το εκάστοτε μάθημα. Σε αυτή την συζήτηση προσπαθώ να καταλάβω τι είναι αυτό που περιμένει από το μάθημα, τι είναι αυτό που του αρέσει ή αυτό που το φοβίζει. Επιλέγω λοιπόν μια αρχική, ειλικρινής κουβέντα με τον μαθητή/τρια προκειμένου να λάβω μια πρώτη γενική εικόνα. Έπειτα, το βάρος πέφτει στην κατανόηση των αναγκών του παιδιού, μέσω και εντός της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Την ώρα της διδασκαλίας είναι δυνατό να ξεχωρίσει κανείς τις δυνατότητες και τις αδυναμίες του μαθητή/τριας, μέσω της άνεσης και της κατανόησης που έχει απέναντι στο μάθημα. Αυτό φυσικά απαιτεί κάποιο χρόνο και μια σχέση ειλικρίνειας μεταξύ μαθητή και εκπαιδευτικού, κάτι που από την αρχή προσπαθώ σε κάθε περίπτωση να δημιουργήσω.