Ονομάζομαι Ορφανουδάκης Γιώργος και είμαι απόφοιτος του τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ). Διαθέτω πενταετή εμπειρία στην παράδοση ιδιαιτέρων μαθημάτων σε μαθητές Δημοτικού, Γυμνασίου, Γενικού Λυκείου και ΕΠΑΛ, καθώς και στη δημιουργία και συγκρότηση εξατομικευμένου εκπαιδευτικού υλικού. Αναλαμβάνω ακόμη και την προετοιμασία για τις πανελλήνιες εξετάσεις στα μαθήματα "Θέματα Νεοελληνικής Ιστορίας" και "Νεοελληνική Γλώσσα & Λογοτεχνία".
Ο κάθε μαθητής και μαθήτρια διαθέτει μοναδική προσωπικότητα, έχει διαφορετικές ανάγκες και θέτει διαφορετικούς στόχους. Επιδιώκω λοιπόν, με υπευθυνότητα και μεθοδικότητα να προσεγγίζω το κάθε γνωστικό αντικείμενο, και να αξιοποιώ πρακτικές που καθιστούν το μάθημα εύληπτο, κατανοητό και ευχάριστο. Η εμπειρία μου στην παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού με καθιστά ικανό, ώστε να προσαρμόσω το μάθημα στις ανάγκες του κάθε μαθητή/τριας. Παρέχεται το κατάλληλο υλικό, (λ.χ. σχεδιαγράμματα, ασκήσεις) προκειμένου να επιτευχθεί το επιθυμητό αποτέλεσμα.
- Από το 2018 παραδίδω ιδιαίτερα μαθήματα σε μαθητές Δημοτικού Γυμνασίου, ενώ τα τελευταία δύο χρόνια και σε μαθητές Λυκείου.
- Το 2022 ξεκίνησα να εργάζομαι σε Φροντιστήρια Μέσης Εκπαίδευσης.
- Διαθέτω εμπειρία στην επιμέλεια, διόρθωση και συγγραφή Πανεπιστημιακών Εργασιών.
Θεωρώ πρόκληση τον πολλαπλό κοινωνικό ρόλο που επιτελεί ο εκπαιδευτικός. Η αγάπη για τους μαθητές και τη γνώση με ώθησαν να εξασκήσω αυτό το επάγγελμα. Κατά την προσωπική μου θεώρηση η μάθηση μπορεί να ιδωθεί υπό το πρίσμα της συνεργασίας μεταξύ εκπαιδευτικού και μαθητή/τριας. Πιστεύω πως η βοήθεια στον κάθε μαθητή να γνωρίσει τον εσωτερικό κόσμο του για να κατανοήσει τα συναισθήματα, τα βιώματα και τα προβλήματά του είναι καθοριστικής σημασίας για τη μάθηση. Ο κάθε μαθητής/τρια ανάγεται σε πρωταγωνιστή/τρια στην εκπαιδευτική διαδικασία, ενώ ο εκπαιδευτικός αναλαμβάνει και τον ρόλο του καθοδηγητή και εμψυχωτή. Μέσω αυτής της δύσκολης διαδικασίας δεν επιτυγχάνουν τους στόχους τους μόνο οι μαθητές/τριες αλλά και ο ίδιος ο εκπαιδευτικός που επαγρυπνεί, ακονίζει τα διανοητικά του εργαλεία, αυτοαξιολογείται και προοδεύει.
Θεωρώ τη μάθηση μία διαδικασία συνεργατική. Ως εκ τούτου, καθίσταται εξαιρετικά σημαντικό να καλλιεργείται κλίμα εμπιστοσύνης και να δημιουργούνται καλές διαπροσωπικές σχέσεις μεταξύ καθηγητών και μαθητών/τριών. Έτσι οι μαθητές/τριες θα είναι σε θέση να εκφράζουν τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους. Προκειμένου να ανταποκριθώ στον ρόλο μου ως εκπαιδευτικός, ήδη από το πρώτο μάθημα πραγματοποιείται συζήτηση για να γνωρίσω τις ανάγκες του κάθε μαθητή/τριας. Έπειτα, τίθενται ασκήσεις στο εκάστοτε διδακτικό αντικείμενο, προκειμένου να διαπιστώσω τις ικανότητές του/της αλλά και να είμαι σε θέση να προγραμματίζω το μάθημα, να καθοδηγώ, να ενισχύω, να ανατροφοδοτώ και να αξιολογώ την προσπάθεια, ώστε να επιτευχθούν οι στόχοι που έχουν τεθεί.