Ονομάζομαι Απόστολος Παπαδημητρίου και είμαι πτυχιούχος Ιστορικού Αρχαιολογικού του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Από το 2022, είμαι απόφοιτος Μεταπτυχιακός σπουδαστής του τμήματος Νεότερης Ιστορίας και Ιστορίας της Τέχνης με ειδίκευση στην Ευρωπαϊκή Ιστορία. Διαθέτω μεγάλη εμπειρία στην παράδοση ιδιαιτέρων μαθημάτων Αρχαίων Ελληνικών, Ιστορίας και Νεοελληνικής Γλώσσας (Έκθεση και Λογοτεχνία) σε μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (Α', Β', Γ' Γυμνασίου και Α' Λυκείου). Παράλληλα, οι γλωσσολογικές μου ικανότητες μου επιτρέπουν και τη διδασκαλία της Ελληνικής γλώσσας σε ανθρώπους από το εξωτερικό, είτε για την απλή εμπέδωσή της, είτε για την συμμετοχή σε εξετάσεις απόκτησης ελληνικής ιθαγένειας.
Τα ερευνητικά πεδία του Μεταπτυχιακού μου προγράμματος καθώς και η εργασία μου ως αρθρογράφος, μου έχουν προσδώσει σημαντική εμπειρία στην παραγωγή λόγου, και στην παροχή εμπεριστατωμένης υποστήριξης για την εις βάθος κατανόηση της διδακτέας ύλης από τους μαθητές. Λόγω της μέχρι τώρα εμπειρίας μου και των πρακτικών μου σε πειραματικά λύκεια της αττικής διαθέτω μεταδοτικότητα. Σκοπός μου είναι τόσο η αποτελεσματική διδασκαλία των μαθητών μου, όσο και η καλλιέργεια του ενδιαφέροντός τους για τις θεωρητικές επιστήμες.
2017 – Σήμερα: Παράδοση Ιδιαιτέρων Μαθημάτων σε μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
Ιστορία
Νέα Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία
Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία
2020 – Σήμερα: Αρθρογραφία σε Ιστορικά Περιοδικά
2021 – Σήμερα: Διδασκαλία της Νέα Ελληνικής Γλώσσας ως Ξένη Γλώσσα
2022 – Σήμερα: Γραμματειακές Υπηρεσίες σε Ιδιωτικό Ιατρείο
Η διδασκαλία αποτελεί μία εξελικτική διαδικασία τόσο για τον διδάσκοντα όσο και τον μαθητή. Επέλεξα τη διδασκαλία καθότι η μετάδοση της γνώσης μου δίνει μεγάλη χαρά, και θεωρώ πως η σωστή μάθηση βάσει ενώς μαθητοκεντρικού μοντέλου που στοχεύει στις ανάγκες και τους στόχου του κάθε διδασκόμενου/μαθητή συνιστά την απόλυτη έκφραση της διδακτικής επιστήμης/διαδικάσίας, αλλά και ένα μοναδικό προνόμιο για κάθε καθηγητή.
Το μοντέλο της διδασκαλίας μου είναι καθαρά μαθητοκεντρικό. Πιο συγκεκριμένα, κατόπιν της πρώτης συζήτησης γνωριμίας με τους γονείς/κηδεμόνες και τον ίδιο τον μαθητή/μαθήτρια, γίνεται μία αναλυτική επεξήγηση των στόχων στους οποίους πρέπει να αφοσιωθεί ο μαθητής/μαθήτρια. Έπειτα κατά το πέρας της διδασκαλίας, και βάσει των μεθόδων της σύγχρονης διδακτικής, δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του διδασκόμενου. Τα ενδιαφέροντα του κάθε μαθητή/μαθήτριας αξιοποιούνται ως εφαλτήριο για την καλλιέργεια έμπνευσης του ιδίου για τις ανθρωπιστικές επιστήμες και για τη διεύρυνση του πνευματικού του ορίζοντα. Με όλα αυτά υπό την αντίληψή μας και έχοντας πάντα ως γνώμονα την αποτελεσματική και συνάμα ευχάριστη μάθηση, οι ανάγκες του μαθητεύομενου επανεξετάζονται και αναλύονται διαρκώς, ανάλογα με την πρόοδο του.