Ονομάζομαι Αλεξάνδρα Γκέλια, είμαι πτυχιούχος της φιλοσοφικής σχολής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων του τμήματος ιστορίας και αρχαιολογίας με μεταπτυχιακές σπουδές στην βυζαντινή ιστορία. Παραδίδω μαθήματα ιδιαίτερά και σε φροντιστήριο τα τελευταία εξι χρόνια. Αναλαμβάνω μελέτη δημοτικού και όλα τα φιλολογικά μαθήματα γυμνασίου και λυκείου. Πλούσιο υλικό σημειώσεων και καθοδηγήσεων για τους μαθητές. Διαθέτοντας τις σημειώσεις και το φωτοτυπικό υλικό για κάθε μάθημα, ο μαθητής/ η μαθήτρια θα είναι σε θέση να αντιλαμβάνεται καλύτερα το γνωστικό αντικείμενο και να διασαφηνίζει τυχόν απορίες ή δυσκολίες.
Πρωταρχικός μου στόχος, είναι η καλύτερη και ευκρινεστερη εκμάθηση των μαθημάτων με γνώμονα τον χαρακτήρα και την προσωπικότητα του κάθε παιδιού, ώστε να επιτευχθεί το επιθυμητό αποτέλεσμα.
Ως προς την τιμή, φροντίζω να είναι πάντοτε προσιτή διαισθανόμενη τις οικονομικές δυσκολίες της κάθε οικογένειας.Η τυπική τιμή είναι 10€ η ώρα για το γυμνάσιο και λύκειο, αν είναι ιδιαίτερο, ενώ αν είναι γκρουπ η τιμή φυσικά μειώνεται!
Η μελέτη δημοτικού είναι στα 6€ την ώρα!
Μέσα από την εκπαιδευτική μου εμπειρία τα τελευταία πέντε χρόνια, έχοντας έρθει σε επαφή με πλήθος μαθητών και μαθητριών κάθε ηλικίας και τάξης, αυτό που κάνει τη διαφορά στα μαθήματα μου είναι η σωστή και λογική καθοδήγηση των παιδιών μέσω του πολύ μεγάλου ποσοτικά και ποιοτικά υλικού σημειώσεων που τους παρέχω όλη τη χρονιά. Μη προτιμώντας την απρόσωπη και αυστηρή προσέγγιση της διδασκαλίας και δημιουργώντας μία εκπαιδευτική προσέγγιση στα δεδομένα και τις ανάγκες του καθε μαθητή και της κάθε μαθήτριας ξεχωριστά ,ο στόχος είναι πολύ πιο εύκολο να επιτευχθεί. Συναισθανόμενη πάντοτε τις οικονομικές δυσκολίες που κατακλύζουν τις οικογένειες, οι τιμές των μαθημάτων μου είτε σε ιδιαίτερο με ένα άτομο είτε σε γκρουπ είτε online είναι πάντοτε χαμηλές, προσιτές και απευθύνονται σε όλα τα κοινωνικά στρώματα με τις όποιες οικονομικές δυσκολίες έχουν.
*Σε περίπτωση που κάποιος μαθητής επιθυμεί να παρακολουθήσει όλα τα φιλολογικά μαθηματα , γίνεται ειδική καλύτερη τιμή.
Εργάζομαι ως φιλόλογος σε μαθήματα ιδιαίτερά και online τα τελευταία πέντε χρόνια.Έχω αναλάβει προετοιμασία γυμνασίου, λυκείου ,πανελληνίων και μελέτη δημοτικού όλων των τάξεων. Τον τελευταίο ενάμιση χρόνο εργάστηκα ως εκπαιδευτικός σε σχολικό και φροντιστηριακό περιβάλλον αναλαμβάνοντας την μελέτη δημοτικού και την εκμάθηση των φιλολογικών μαθημάτων Α και Β γυμνασίου.Μέσω όλων αυτών των διδακτικών ωρών των πέντε χρόνων εμπειρίας, είμαι σε θέση να αναλαμβάνω την εκμάθηση και διδασκαλία των φιλολογικών μαθημάτων σε μαθητές και μαθήτριες όλων των επιπέδων και δυνατοτήτων, καταφέρνοντας στα πλαίσια της εκπαιδευτικής μας ώρας αφενός να εντοπίσουμε τα οποιαδήποτε εμπόδια και δυσκολίες και αφετέρου να τα αντιμετωπίσουμε επιτυχώς, κάνοντας το μάθημα πιο διαδραστικό, ευχάριστο , ευκρινέστερο, μη βαρετό και άμεσο.
Το επάγγελμα που διάλεξα να ακολουθήσω, αυτό της φιλόλογου και ειδικότερα της ιστορικού, ήταν αυτό που πάντοτε ήθελα και επιθυμούσα να κάνω. Το να μπορώ να διδάξω και να μεταλαμπαδεύσω τις γνώσεις που έλαβα στα πλαίσια του προπτυχιακού και μεταπτυχιακού κύκλου σπουδών μου στους μαθητές και μαθήτριες ήταν ο επιθυμητος μου στόχος.Σκοπός μου μέσα από τη διδασκαλία των μαθημάτων που αναλαμβάνω είναι να μεταλαμπαδεύσω με τον πιο ομαλό και όμορφο τρόπο τις απαραίτητες γνωσεις που χρειάζονται οι μαθητές και μαθήτριες μου ώστε να καταφέρουν το επιθυμητό για αυτούς αποτέλεσμα. Κίνητρο είναι η γνώση που αποκόμισα, η αφοσίωση μου όλα αυτά τα χρόνια στο γνωστικό μου αντικείμενο και η αγάπη για το επαγγγελμα που επέλεξα. Πάντοτε, οι στόχοι των μαθητών μου είναι και οι δικοί μου στόχοι και για αυτούς καταβάλω τα μέγιστα.
Μέσα από τα ιδιαίτερα μαθήματα είτε αυτά είναι δια ζώσης είτε online, η συνεχής διδασκαλία τέτοιου είδους είναι πολύ πιο αποδοτική καθώς ο μαθητής εκφράζει με μεγαλύτερη ευκολία τις οποιεσδήποτε εκπαιδευτικές του ανάγκες και δυσκολίες. Πάντοτε ,πέρα από την επαφή διδασκάλου και μαθητή στο μάθημα, η επικοινωνία με τους γονείς του παιδιού είναι απαραίτητη και σημαντική ώστε να γίνουν κατανοητές πλήρως οι εκπαιδευτικές ανάγκες του.Μέσα από τα ιδιαίτερα μαθηματα, οι εκπαιδευτικές ανάγκες κάθε παιδιού γίνονται αφενός γρηγορότερα αντιληπτές και αφετέρου πιο γρήγορα αντιμετωπίσιμες ,είτε μέσω τεστ, είτε μέσω της επανάληψης και επιμέλειας των μαθημάτων της επόμενης μέρας.
Η επικοινωνία και συνεννόηση δασκάλου, μαθητή η μαθήτριας, γονέα είναι η αλυσίδα της εκπαιδευτικής επιτυχίας, καθώς με αυτόν τον τρόπο επιτυγχάνεται πιο γρήγορα το επιθυμητό για κάθε παιδί αποτέλεσμα.