Eίμαι τελειόφοιτος του τμήματος Φυσικής του ΕΚΠΑ και αυτή τη στιγμή ολοκληρώνω τις μεταπτυχιακές μου σπουδές στον τομέα της Αστροφυσικής. Αναλαμβάνω τη διδασκαλία μαθητών γυμνασίου/λυκείου καθώς επίσης και φοιτητών. Ειδικότερα:
-Γυμνάσιο:
Μαθηματικά & Φυσική σε όλες τις τάξεις του γυμνασίου
Κόστος: 15 ευρώ / ώρα
-Λύκειο:
Μαθηματικά & Φυσική μέχρι τη 2α Λυκείου
Κόστος: 18 ευρώ / ώρα
Προετοιμασία για τις πανελλήνιες στη Φυσική
Κόστος: 20 ευρώ / ώρα
-Πανεπιστημιακά:
Αναλαμβάνω μαθήματα Γενικής Φυσικής, Απειροστικού λογισμού, Διανυσματικής Ανάλυσης, Συνήθων Διαφορικών Εξισώσεων,Θεωρητικής Μηχανικής, Δυναμικής των Ρευστών, Ηλεκτρομαγνητισμού, Ειδικής Σχετικότητας, Υπολογιστικής Φυσικής, Στατιστικής Φυσικής , Αστροφυσικής, Μερικών Διαφορικών Εξισώσεων. Εκτός των προαναφερθέντων μπορώ να παρέχω υποστήριξη σε εργασίες στη γλώσσα προγραμματισμού Matlab.
Eνδεικτικό Κόστος: 20-30 ευρώ / ώρα (Το ακριβές ποσό θα καθοριστεί κατόπιν επικοινωνίας)
Στη περίπτωση διαδικτυακών μαθημάτων αφαιρείται το κόστος μετακίνησης(2 ευρώ) από τις τιμές. Μετά απο επικοινωνία μπορώ να προσφέρω καλύτερες τιμές σε group και ανέργους.
Με τις σπουδές πάνω σε ένα επιστημονικό αντικείμενο εκτός των γνώσεων που αποκομίζει κανείς, ενισχύει και την αποτελεσματικότητα του στη μαθησιακή διαδικασία. Η γνώση αυτή είναι πολύ χρήσιμη καθώς μετέπειτα μπορεί να βοηθήσει τον καθηγητή να οργανώσει με σωστό τρόπο το διάβασμα του μαθητή όπως επίσης και να βρει κατάλληλες μεθόδους να επεξηγήσει με απλό τρόπο περίπλοκες έννοιες.
Παραδίδω ιδιαίτερα μαθήματα τα τελευταία επτά χρόνια. Παράλληλα έχω απασχοληθεί σε φροντιστήριο μέσης εκπαίδευσης για τρία χρόνια. Σε όλα αυτά τα χρόνια έχω διδάξει σε μαθητές γυμνασίου/λυκείου, έχω αναλάβει τη προετοιμασία μαθητών για τις πανελλαδικές εξετάσεις καθώς επίσης έχω προετοιμάσει φοιτητές για τις πανεπιστημιακές εξετάσεις.
Βρίσκω τη διδασκαλία πολυ ενδιαφέρουσα καθώς μου δίνει τη δυνατότητα να "μοιράζομαι" το αντικείμενο που αγαπάω. Επιπλέον, μέσω της διδασκαλίας μου δίνεται η δυνατότητα να βελτιώνω συνεχώς τις γνώσεις μου.
Το κατά πόσο ένας μαθητής έχει κατανοήσει τη διδακτέα ύλη γίνεται φανερό όταν καλείται να τη χρησιμοποιήσει, όπως λχ σε μια άσκηση ή σε μια ερώτηση κρίσεως. Για το λόγο αυτό η αξιολόγηση πρέπει να είναι συνεχής, με διακριτικό τρόπο ωστόσο, έτσι ώστε να μην "φορτώνει" τον μαθητή με άγχος επίδοσης. Πέρα από τη καθημερινή αξιολόγηση είναι απαραίτητη και η διενέργεια διαγωνισμάτων τα οποία προσφέρουν πιο πλήρη εικόνα αλλά βοηθούν και το μαθητή να εξοικειωθεί με τη διαδικασία αυτή.