Διδάσκω Μαθηματικά και Φυσική σε μαθητές Δημοτικού, Γυμνασίου, ΓΕΛ, ΕΠΑΛ.
Καθώς και την προετοιμασία για εισαγωγικές εξετάσεις σε Πρότυπα Γυμνάσια και Λύκεια, με εξειδικευμένα μαθήματα πάνω στα πρότυπα των αντίστοιχων εξετάσεων.
Οι ώρες διδασκαλίας καθορίζονται μετά τη γνωριμία με τον μαθητή και το πρώτο μάθημα, σε συνεννόηση με τους γονείς/κηδεμόνες, ώστε να είναι ανάλογες του επιπέδου και των αναγκών του.
Διδάσκω και προσαρμόζω το μάθημα μου, σύμφωνα με τις ανάγκες του εκάστοτε μαθητή και των ιδιαιτεροτήτων του, εξασφαλίζοντας έτσι την επιτυχία σε κάθε μικρό και μεγάλο στόχο που έχουμε θέσει. Παράλληλα, εχω εξειδικευθεί και ασχολήθεί με παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες.
Πιο συγκεκριμένα:
- Διατίθεται εκπαιδευτικό υλικό με θεωρία και ασκήσεις προετοιμασίας για τον κάθε μαθητή.
- Υπάρχει δυνατότητα αλλαγής ή εισαγωγής επιπρόσθετων μαθημάτων μέσα στη χρόνια, αν κρίνεται ότι χρειάζεται.
- Τα διαγωνίσματα γίνονται ξεχωριστές ώρες από τα μαθήματα, ώστε να μην χάνονται ώρες διδασκαλίας και να υπάρχει ο απαραίτητος χρόνος προετοιμασίας του μαθητή για αυτά.
Διδάσκω τα τελευταία 4 χρόνια, σε φροντιστήριο και ιδιαίτερα. Έχω ασχοληθεί με όλες τις τάξεις γυμνασίου, γενικού, αλλά και επαγγελματικού λυκείου και με την μελέτη παιδιών δημοτικού.
Παράλληλα, έχω εμπειρία πάνω στην προετοιμασία των εισαγωγικών εξετάσεων για πρότυπα γυμνάσια και λύκεια.
Έχω ασχοληθεί αρκετά με παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες και με μεθόδους εξειδικευμένες στις εκάστοτε περιπτώσεις, για την καλύτερη ποιότητα του μαθήματος σύμφωνα με αυτές τις παραμέτρους.
Η διδασκαλία είναι ένα επάγγελμα που ήθελα να ακολουθήσω από μικρή, θεωρώ ότι σε κάθε μάθημα χρειάζεται να καταφέρνεις μέσα από πρωτότυπους τρόπους να βοηθήσεις τον μαθητή να κατανοήσει το αντικείμενο, να το αγαπήσει και να επιτύχει σε κάθε στόχο που έχει θέσει.
Στο πρώτο μάθημα πάντα υποβάλω ένα τεστ στον μαθητή, ώστε μέσα από αυτό να δω σε πρώτο στάδιο, σε τι επίπεδο βρίσκεται, αλλά και τι κενά έχει από τα προηγούμενα χρόνια. Έτσι, αρχικά ξεκινάμε με συγεκριμένες βάσεις σύμφωνα με τις γνώσεις, τις ελλείψεις, αλλά και τον χρόνο προετοιμασίας που χρειάζεται ο κάθε μαθητής.
Παράλληλα, καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς, βλέποντας την πορεία του και τι ρυθμοί υπάρχουν σε αυτήν, προετοιμαζόμαστε αντίστοιχα, ώστε να εξασφαλίσουμε το μέγιστο αποτέλεσμα.